AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Hei! Jeg trenger gjerne tips og refleksjoner ... Kjæresten min har snart bursdag. Gaven hans fra meg er en kveld på en finere restaurant hvor de også skal gi en innføring inn i "boblenes verden". Vi skal altså få lære mer om bobler og vin - noe jeg tror kjæresten min kommer til å like veldig godt. Men greia er at kjæresten min har gitt meg en kjempefin julegave som jeg egentlig visste om på forhånd: vi skal på en veldig dyr restaurant, bare noen helger etter denne bursdagsgaven er satt av (altså blir det kanskje litt mye fokus på restauranter?) Jeg sliter litt økonomisk akkurat nå, så jeg har ikke råa til denne dyre restauranten på egenhånd (det var jo en veldig fin gave fra ham) ... Men hva tenker dere om at jeg gir ham en sånn boble-kveld (i tillegg til at vi skal på denne andre restauranten)? Jeg overtenker og klarer liksom ikke å slappe helt av ... Jeg er redd gaven jeg gir kanskje ikke er så meningsfull i forhold til denne andre ... Eller at jeg heller burde være med å betale for den istedenfor (selv om det blir en mindre andel)? Æsj jeg vet ikke om jeg tenker helt feil ... Kjæresten min vil også være alene med meg på selve bursdagen. Jeg vil derfor gjøre noe køddete for ham - som en rebus eller noe annet litt barnslig. Tips til noe gøy? Anonymkode: 164b9...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Om dere er glad i mat og bobler så er det vel ikke noe stress med flere resturantbesøk. Anonymkode: 511d8...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Gjør det du har planlagt😊 du kan jo fortelle at du allerede hadde bestilt restauranten før du fikk din gave. Fin gave. Ikke gi over evne😊 Anonymkode: b4013...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg stusser litt over dette. Du sliter økonomisk, men vil bruke masse penger på restaurantbesøk? Hvorfor ikke kose dere hjemme med god mat som du lager, og en bursdagskake, og så kjøper du en enkel gave (noe du vet han kan ønske seg)? Jeg tenker at når dere må spare, så tar dere de kjempedyre restaurantbesøkene senere. Hvis du føler du må imponere ham, tenker jeg at du er på feil spor. Alt trenger ikke å koste skjorta. Anonymkode: f2f04...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Visst du har dårlig råd, så tror jeg absolutt han ikke vil at du skal blakke deg på å spandere en kveld på resturant med innføring i boblenes verden. Dette vil vel heller sette han på tanken om å se deg i en fremtidig episode av "Luksusfellen". Om du har vært ærlig med han og han er klar over din økonomiske situasjon, så vil jeg ikke tro at han forventer at du skal gi en matchende gave. Det er noe som heter gleden ved å gi, den gleden blir borte visst du selv forventer å få det samme tilbake, for da er det ikke en gave, men en byttehandel. Og da ville gaven han ga deg være mer en ulempe, og det kan jeg ikke tro han vil. Du har så mye mer verdifullt å gi, enn det som kan kjøpes for penger, og det vil han ihvertfall sette pris på. Anonymkode: c62bd...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå