Gå til innhold

Tønsberg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på hvor er det greit, fint og hyggelig å bo i Tønsberg med et barn,  kort avstand til sykehuset og evt gode bussforbindelser. 

Av personlige årsaker ønsker jeg ikke bo i et sted som ligner på Grønland/Storo/Stovner i Oslo. 

Anonymkode: e0ff8...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tolvsrød har gode bussforbindelser, og alt du trenger med butikker, skole, barnehage ol. Rolig og fint. Men hvis du skal jobbe turnus er det alikevel problematisk med søndager. Så med turnus ville jeg faktisk valgt gangavstand. Jeg vet ikke om et sted hvor søndager ikke er et problem med buss faktisk. 
I sentrum er det foreks fint på Træleborg (ikke måkeveien, den heter det av en grunn). Og sentralt i sentrum er også fint faktisk, sånn litt mot skateparken foreks, eller ved slottsfjellet (bare ikke i nærheten av farmandstredet, det er der det er bråk). 
Hvis søndagsgreine med buss ikke er noe problem er Kaldnes og Teie også fint. 

Anonymkode: b889b...e1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solvang og Søndre Eik er også fine plasser med gangavstand til sykehuset/sentrum.

Anonymkode: 550bd...f00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei!

Lurer på hvor er det greit, fint og hyggelig å bo i Tønsberg med et barn,  kort avstand til sykehuset og evt gode bussforbindelser. 

Av personlige årsaker ønsker jeg ikke bo i et sted som ligner på Grønland/Storo/Stovner i Oslo. 

Det er nok ganske dyrt i nærheten av sykehuset. 

Det samme gjelder vel Kaldnes og Tolvsrød. 

Er du avhengig av busstransport "hele døgnet", eller primært på dagtid? Det er ganske god bussforbindelse til flere steder på Nøtterøy, til Sem og andre områder der man kan finne noe som kanskje ikke er fullt så kostbart. Busstasjonen er en kort gåtur fra sykehuset.  Dessuten går det hyppige busser mellom busstasjonen og sykehuset.

Anonymkode: ae43f...a43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er nok ganske dyrt i nærheten av sykehuset. 

Det samme gjelder vel Kaldnes og Tolvsrød. 

Er du avhengig av busstransport "hele døgnet", eller primært på dagtid? Det er ganske god bussforbindelse til flere steder på Nøtterøy, til Sem og andre områder der man kan finne noe som kanskje ikke er fullt så kostbart. Busstasjonen er en kort gåtur fra sykehuset.  Dessuten går det hyppige busser mellom busstasjonen og sykehuset.

Anonymkode: ae43f...a43

Ja, det blir jeg. Skal jobbe turnus, er avhengig av gode bussforbindelser ellers gåavstand 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ut fra dine preferanser, hold deg unna Sem. 

Anonymkode: 7ddb4...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...