AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Flere sjenerte, sosialt kleine mennesker her med dårlig selvtillit? Hvordan oppfører du deg mot de du er interesserte i? Synes du det er vanskelig å ta initiativ? Vanskelig å spørre spørsmål? Vanskelig å gå inn i en relasjon med noen i det hele tatt? Anonymkode: 33943...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Enten blir jeg veldig stille og trekker meg tilbake, eller jeg blir kleint på, og skremmer de bort fordi jeg virker som en forelsket fjortis. Aldri en normal mellomting liksom..😔 Anonymkode: c66f9...9b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er introvert, sjenert og har tildels en unnvikende personlighetsforstyrrelse (diagnostisert, men er blitt bedre) Jeg dater gjerne, er ganske «tøff» på snap/mld og foretrekker menn som er litt på å styrer meg litt. Så har lett for å få dater om jeg vil det. Har slitt litt med muntlig kommunikasjon å vertfall en mann droppa meg av den grunn, jeg følte meg ikke helt trygg i relasjonen å klarte ikke å åpne meg. Han ville ha mer kommunikasjon å dype samtaler men det ble for tidlig for meg å jeg følte meg aldri bra nok. Nå har jeg funnet en mann som får meg til å slappe av, praten går så lett å følelsen av sjelevenn er 100%. Han gjør meg trygg å jeg føler meg sett ❤️ Anonymkode: 2e2ec...ffb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er introvert, sjenert og har tildels en unnvikende personlighetsforstyrrelse (diagnostisert, men er blitt bedre) Jeg dater gjerne, er ganske «tøff» på snap/mld og foretrekker menn som er litt på å styrer meg litt. Så har lett for å få dater om jeg vil det. Har slitt litt med muntlig kommunikasjon å vertfall en mann droppa meg av den grunn, jeg følte meg ikke helt trygg i relasjonen å klarte ikke å åpne meg. Han ville ha mer kommunikasjon å dype samtaler men det ble for tidlig for meg å jeg følte meg aldri bra nok. Nå har jeg funnet en mann som får meg til å slappe av, praten går så lett å følelsen av sjelevenn er 100%. Han gjør meg trygg å jeg føler meg sett ❤️ Anonymkode: 2e2ec...ffb Så bra! Håper det går veien💜 Anonymkode: c66f9...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Stort sett klein og rar. 😅 Hvis jeg bare hadde oppført meg som jeg pleier i vanlige settinger, kunne jeg nok blitt oppfattet som både hyggelig og morsom, men neida... Går for kleint, ja. 😁 Anonymkode: 441ef...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er vel ikke så sosialt utilpass og sjenert i grunn men har det stadig med å smått ignorere eller være så innmari inkluderende med alle andre rundt fyren😅 På den måten får jeg sett litt hvordan fyren er og hvordan han responderer på å ikke få full oppmerksomhet fra første stund, vil han prøve seg på å være synlig eller usynlig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Da jeg møtte han som senere ble min mann, så tenkte jeg etter det første minuttet "oi, kan samtaler være så lette?". Det var rett og slett som å møte en gammel bestevenn. Helt fantastisk. Anonymkode: c70e3...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg kan fint holde i gang samtale, men blir fort sjenert og rødmer mye og smiler mye når jeg snakker Anonymkode: 74e28...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Selv om jeg er sjenert selv, oppfører jeg meg som en blid, hyggelig og morsom person i møte med nye (og kjente) mennesker. Unntaket er dersom jeg liker en person. Da blir jeg plutselig veldig forlegen og selvbevisst. Aner ikke hvordan jeg skal te meg. Dersom vi er flere i en setting har jeg en tendens til å "overkompensere" med å være ekstra hyggelig mot de andre (altså unntatt personen jeg liker), sikkert fordi de ikke føles som en "trussel". Blir svært obs på å ikke gi personen jeg liker inntrykk av at jeg liker dem, noe som egentlig er helt idiotisk. Oppfører meg klønete og rar og kan sikkert oppfattes som arrogant eller uinteressert. Snakker om å ødelegge for seg selv, eller hva? Anonymkode: 33943...41a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Blir veldig tullete. Men er litt usikker om jeg egentlig har vært skikkelig tiltrukket av noen før. Har på følelsen at jeg egentlig burde blitt litt redd om jeg ble og ikke turt å nærme meg. Men vet ikke sikkert før jeg en dag kanskje er heldig nok til å like noen så godt. Håper jeg får oppleve å være forelsket eller tent. Anonymkode: 98c61...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Prøver å oppføre meg noenlunde normalt, men tør definitivt ikke prøve meg. Anonymkode: 55cf9...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå