Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Slo ikkje på Idol før klokka åtte (trudde det begynte til vanleg tid eg..), og kom nett på at Solveig er borte!??!?!? Er fødselen i gang!??!? Sa dei noko i starten av programmet, eller? *nysgjerrig*
orakel Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Hun har permisjon. Har termin nå i begynnelsen av mars. Er sannsynligvis tilbake i Idol etter påske
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Okay.. Trudde ho skulle "kjøre på¨" så lenge det gjekk, derfor eg vart så nysgjerrig!! Hehe...
Hilda Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Planen var visst at hun skulle kjøre på så lenge som mulig, men hun så temmelig sliten-tung og lei ut de siste programmene... Nå har ikke jeg vært gravid da,men det er kanskje ikke mest fristende på den størrelsen å være morsom på komando... Ellers så synes jeg Kåre Magnus gjorde det bra, han er så søt, stakkar...
fiesta Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 Etter det jeg har hørt så har hun termin 8.mars. det er jo til onsdag. Så det er jo ikke rart at det blir tungt. Eller hva sier dere som har vært gravide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå