AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Savner eksen. Han er med ei ny ei, jeg er med en ny en. Alt er bra! Likevel savner jeg eksen. Mange år siden det ble slutt. møtte han i sommer. Tegnene var slik: han har fortsatt følelser for meg, og når promillen ble litt høyere satt han m meg resten av kvelden. Han hadde slettet meg på FB lenge før, jeg added han tilbake, nå er vi ikke venner, jeg kan ikke se annet enn det som er offentlig, men kan ikke adde han som venn på ny. jeg addet dama, hun godtok, så vi er venner på fb. Jeg er veldig glad i min kjæreste. Men allikevel savner jeg eksen 😭 Anonymkode: 771c2...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Savner eksen. Han er med ei ny ei, jeg er med en ny en. Alt er bra! Likevel savner jeg eksen. Mange år siden det ble slutt. møtte han i sommer. Tegnene var slik: han har fortsatt følelser for meg, og når promillen ble litt høyere satt han m meg resten av kvelden. Han hadde slettet meg på FB lenge før, jeg added han tilbake, nå er vi ikke venner, jeg kan ikke se annet enn det som er offentlig, men kan ikke adde han som venn på ny. jeg addet dama, hun godtok, så vi er venner på fb. Jeg er veldig glad i min kjæreste. Men allikevel savner jeg eksen 😭 Anonymkode: 771c2...d9f Så går du tilbake til eksen siden du har så voldsomt savn.. Anonymkode: 43301...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så går du tilbake til eksen siden du har så voldsomt savn.. Anonymkode: 43301...cf4 Ja.. men han er jo sammen med en annen dame. hvordan kan jeg ta kontakt uten skriftlig bevis? Anonymkode: 771c2...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Du savner ikke eksen. Du savner (mest sannsynlig) illusjonen av eksen som du har skapt i hodet ditt etter dere gikk i fra hverandre. Han Du savner er bare i hodet ditt... Anonymkode: c3033...55e 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja.. men han er jo sammen med en annen dame. hvordan kan jeg ta kontakt uten skriftlig bevis? Anonymkode: 771c2...d9f Skriftlig bevis? Skal du sabotere hans nye forhold fordi han snakket med deg en kveld på byen? Han savner deg nok, men kanskje mest som en person i livet og vennskapet. Anonymkode: 0e552...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Begge eksisterende partnere var det også.. mon stoler såpass på meg at han dro hjems hun måtte dra han fra meg for dra hjem På et senere tidspunkt. Vi var på en lokal fest.. Hi Anonymkode: 771c2...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg savner også min eks, mange år etterpå. Føler livet mitt liksom har implodert uten han, ingenting funker og hverdagen suger. Hav har ny kjæreste, jeg har ikke. Og jeg holder meg SELVSAGT langt unna han, ettersom han er opptatt. Det råder jeg deg også til, det du holder på med, blir jo bare rot for alle parter! Og det høres jo virkelig ikke ut som din kjæreste bør stole på deg..🤦 Anonymkode: 5d06e...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg savner også min eks, mange år etterpå. Føler livet mitt liksom har implodert uten han, ingenting funker og hverdagen suger. Hav har ny kjæreste, jeg har ikke. Og jeg holder meg SELVSAGT langt unna han, ettersom han er opptatt. Det råder jeg deg også til, det du holder på med, blir jo bare rot for alle parter! Og det høres jo virkelig ikke ut som din kjæreste bør stole på deg..🤦 Anonymkode: 5d06e...4b0 Jeg har ikke gjort noe, og vil heller ikke finne på noe tull. Han jeg er med nå er god som gull og han fortjener absolutt ikke å bli såret. Samtidig er det noe i meg som ønsker å ta en prat m eksen. For hvis - HVIS han skulle føle det samme er det så uendelig trist… Men igjen.. hvorfor skulle det evt ligget på meg. Han kan jo like gjerne gi et tegn.. idk. Anonymkode: 771c2...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har ikke gjort noe, og vil heller ikke finne på noe tull. Han jeg er med nå er god som gull og han fortjener absolutt ikke å bli såret. Samtidig er det noe i meg som ønsker å ta en prat m eksen. For hvis - HVIS han skulle føle det samme er det så uendelig trist… Men igjen.. hvorfor skulle det evt ligget på meg. Han kan jo like gjerne gi et tegn.. idk. Anonymkode: 771c2...d9f Bare det du skriver her, synes jeg vitner om at kjæresten din ikke bør stole på deg.. For du sier jo rett ut at dersom eksen vil ha deg, dumper du kjæresten på flekken. Og eksens kjæreste måtte dra han fra deg for å få han med hjem? (Om jeg forsto det du skrev riktig, det manglet noen ord her og der følte jeg) Jeg har bevisst ikke hverken leitet etter ny type eller rotet rundt med noen, rett og slett fordi følelsene mine ligger hos eksen. Det er å leke med andres følelse/selvfølelse. Anonymkode: 5d06e...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg savner også en eks, og det er over 20 år siden. Har samboer, straks voksne barn og har det bra. Men det var noe spesielt med ham. Han er gift og har barn han også. Vi har konkludert med at sånn er det bare, og ingen av oss har tenkt å gjøre noe med det. Sjelden kontakt, kanskje vi gratulerer hverandre med dagen, men ikke hvert år. Noen er bare sånn. Jeg har akseptert at han alltid vil ha en plass hos meg. Anonymkode: 6939f...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare det du skriver her, synes jeg vitner om at kjæresten din ikke bør stole på deg.. For du sier jo rett ut at dersom eksen vil ha deg, dumper du kjæresten på flekken. Og eksens kjæreste måtte dra han fra deg for å få han med hjem? (Om jeg forsto det du skrev riktig, det manglet noen ord her og der følte jeg) Jeg har bevisst ikke hverken leitet etter ny type eller rotet rundt med noen, rett og slett fordi følelsene mine ligger hos eksen. Det er å leke med andres følelse/selvfølelse. Anonymkode: 5d06e...4b0 Enig og ikke enig i det du sier. Jeg sliter med mine følelser! Ingen tvil om det. Meg og eksen hadde ikke funnet på noe. Da hadde vi vært nødt til å gjøre det slutt først. Men jeg vet ikke hva jeg vil! Eksen har tydeligvis en plass i hjertet mitt, men det har også han jeg er med nå. Jeg vil si vi fungerer mye bedre til og med. Det er ikke fornuftig, men det er ærlig - her inne. Roter ikke med noen, men det føles som et svik mot han jeg er sammen med likevel. Når jeg har følelser for begge helt samtidig. Meg og eksen har vært slutt i over 4 år. Det kan jo ikke være normalt i det hele tatt.. hi Anonymkode: 771c2...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #12 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg savner også en eks, og det er over 20 år siden. Har samboer, straks voksne barn og har det bra. Men det var noe spesielt med ham. Han er gift og har barn han også. Vi har konkludert med at sånn er det bare, og ingen av oss har tenkt å gjøre noe med det. Sjelden kontakt, kanskje vi gratulerer hverandre med dagen, men ikke hvert år. Noen er bare sånn. Jeg har akseptert at han alltid vil ha en plass hos meg. Anonymkode: 6939f...599 Har begge følelser for hverandre? hi Anonymkode: 771c2...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #13 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har begge følelser for hverandre? hi Anonymkode: 771c2...d9f Vi har ikke møttes, og vi velger å ikke dyrke det eller snakke mye om det, men det har vært et tema at vi begge vet det er noe spesielt der ja. Anonymkode: 6939f...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg savner også en eks, og det er over 20 år siden. Har samboer, straks voksne barn og har det bra. Men det var noe spesielt med ham. Han er gift og har barn han også. Vi har konkludert med at sånn er det bare, og ingen av oss har tenkt å gjøre noe med det. Sjelden kontakt, kanskje vi gratulerer hverandre med dagen, men ikke hvert år. Noen er bare sånn. Jeg har akseptert at han alltid vil ha en plass hos meg. Anonymkode: 6939f...599 Jeg også savner min ekskone. Rart jeg fortsatt tenker på henne etter 10 år. Var mye krangling og forholdet funket overhodet ikke, men likevel var følelsene mine sterke. Jeg gikk fra henne. Er gift på ny og har det bra, så skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt tenker på henne. Ikke hatt noe som helst kontakt på 7 år. Og kommer heller ikke til å kontakte henne. Er vel kanskje bare sånn for noen. Hatt mange sjanser til å få henne tilbake, men vil jo ikke for vi passer ikke sammen. Anonymkode: 1b4ca...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg savner også eksen av og til som jeg gikk fra for 7 år siden. Må bare tenke på grunnene for hvorfor det ble slutt.... så forsvinner kanskje følelsene igjen, eller hvertfall gjør det lettere for deg der du er nå.. Anonymkode: fa57f...df2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Enig og ikke enig i det du sier. Jeg sliter med mine følelser! Ingen tvil om det. Meg og eksen hadde ikke funnet på noe. Da hadde vi vært nødt til å gjøre det slutt først. Men jeg vet ikke hva jeg vil! Eksen har tydeligvis en plass i hjertet mitt, men det har også han jeg er med nå. Jeg vil si vi fungerer mye bedre til og med. Det er ikke fornuftig, men det er ærlig - her inne. Roter ikke med noen, men det føles som et svik mot han jeg er sammen med likevel. Når jeg har følelser for begge helt samtidig. Meg og eksen har vært slutt i over 4 år. Det kan jo ikke være normalt i det hele tatt.. hi Anonymkode: 771c2...d9f Godt å lese, da er du nok litt mer lik meg i hvor grensene går, fikk ikke det inntrykket på det du skrev over. Og ang forvirrede følelser kjenner jeg meg igjen, jeg vet heller ikke hva jeg vil. Men for min del går det på om jeg noen gang vil bli klar for å lete etter en ny, vil jeg da ha samboer, særbo, hvor åpen klarer jeg å være for en ny. Og vil det alltid ligge noe følelser igjen hos eksen? Slike ting jobber jeg med. Jeg prøver å minne meg på hvorfor det ble slutt, men hver gang så ser jeg også bare hvor enkelt det kunne vært fikset det som ikke fungerte mellom oss. Så det er vanskelig. Men jeg tror det er mer vanlig enn man tror å ha følelser for eksen over lang tid. Las en plass at en tredjedel angrer på at de gjorde det slutt. Vet jo ikke om det stemmer likevel. Anonymkode: 5d06e...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #17 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Savner eksen. Han er med ei ny ei, jeg er med en ny en. Alt er bra! Likevel savner jeg eksen. Mange år siden det ble slutt. møtte han i sommer. Tegnene var slik: han har fortsatt følelser for meg, og når promillen ble litt høyere satt han m meg resten av kvelden. Han hadde slettet meg på FB lenge før, jeg added han tilbake, nå er vi ikke venner, jeg kan ikke se annet enn det som er offentlig, men kan ikke adde han som venn på ny. jeg addet dama, hun godtok, så vi er venner på fb. Jeg er veldig glad i min kjæreste. Men allikevel savner jeg eksen 😭 Anonymkode: 771c2...d9f Jeg savner eks dama. Det jeg savner er de gode samtalene og det vi gjorde i lag. Jeg har gått videre og det har hun o så er sikkert best å la være vis du ikke berre vil snakke ut Anonymkode: 2ea89...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå