Gå til innhold

Fra SA til nytt svangerskap, før mensen kommer tilbake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har blitt gravid rett etter spontanabort, før mensen kom tilbake? 

Jeg hadde en SA i slutten av november, og nå har jeg symptomer på graviditet igjen, og en sterk positiv graviditetstest. Tenker at jeg burde fått negativ test så lenge etter SAen, i alle fall ville den ikke vært så sterkt positiv. 

Til deg som gikk rett fra SA til nytt svangerskap; når følte du deg sikker på at det ikke kun var «gammelt» HCG som hang igjen i kroppen, men et nytt svangerskap som ga positiv test? 😅 

Anonymkode: afa24...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette skjedde med meg. Jeg hadde prøvd å bli gravid i nesten 1 år da det klaffa. Dessverre endte det i SA. Men gikk rett over i ny graviditet måneden etterpå. Kvalmen fra første svangerskap hadde ikke engang gitt seg helt. Jeg fikk tydelig strek på testen jeg tok. Under SA var streken svak.

Anonymkode: 666d7...ce9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, dette skjedde med meg. Jeg hadde prøvd å bli gravid i nesten 1 år da det klaffa. Dessverre endte det i SA. Men gikk rett over i ny graviditet måneden etterpå. Kvalmen fra første svangerskap hadde ikke engang gitt seg helt. Jeg fikk tydelig strek på testen jeg tok. Under SA var streken svak.

Ok, så du følte deg sikker på at det var nytt svangerskap pga tydelig strek på testen? Jeg har dessverre ingen test å sammenligne med, da jeg ikke har testet meg før nå. Så er så usikker på om dette er et nytt svangerskap eller ikke🙈

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ok, så du følte deg sikker på at det var nytt svangerskap pga tydelig strek på testen? Jeg har dessverre ingen test å sammenligne med, da jeg ikke har testet meg før nå. Så er så usikker på om dette er et nytt svangerskap eller ikke🙈

TS

Ja, jeg var helt sikker. Dessuten kom ikke mensen og jeg hadde slike knipinger i magen jeg kun har som gravid. Kanskje det blir sommerbaby på deg? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, jeg var helt sikker. Dessuten kom ikke mensen og jeg hadde slike knipinger i magen jeg kun har som gravid. Kanskje det blir sommerbaby på deg? ❤️

Så godt å føle seg så sikker🥰 jeg fikk som sagt en veldig sterk positivt test for et par dager siden, og en del symptomer på graviditet. Jeg var helt symptomfri etter at jeg sluttet å blø, men nå er jeg veldig trøtt, humøret svinger og tårene sitter løst, ømme og spente bryst, og slike stikkinger i lysken og underlivet, som jeg kun har kjent før under svangerskap. 

Om dette er et nytt svangerskap, så blir det baby på sensommeren ja, om alt går bra❤️

Bli bare så redd om jeg ikke føler noen symptomer i løpet av en liten stund, men det kommer og går, jeg vet jo det😅

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...