AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Noen her som har blitt gravid rett etter spontanabort, før mensen kom tilbake? Jeg hadde en SA i slutten av november, og nå har jeg symptomer på graviditet igjen, og en sterk positiv graviditetstest. Tenker at jeg burde fått negativ test så lenge etter SAen, i alle fall ville den ikke vært så sterkt positiv. Til deg som gikk rett fra SA til nytt svangerskap; når følte du deg sikker på at det ikke kun var «gammelt» HCG som hang igjen i kroppen, men et nytt svangerskap som ga positiv test? 😅 Anonymkode: afa24...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #2 Del Skrevet 30. desember 2024 Ja, dette skjedde med meg. Jeg hadde prøvd å bli gravid i nesten 1 år da det klaffa. Dessverre endte det i SA. Men gikk rett over i ny graviditet måneden etterpå. Kvalmen fra første svangerskap hadde ikke engang gitt seg helt. Jeg fikk tydelig strek på testen jeg tok. Under SA var streken svak. Anonymkode: 666d7...ce9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, dette skjedde med meg. Jeg hadde prøvd å bli gravid i nesten 1 år da det klaffa. Dessverre endte det i SA. Men gikk rett over i ny graviditet måneden etterpå. Kvalmen fra første svangerskap hadde ikke engang gitt seg helt. Jeg fikk tydelig strek på testen jeg tok. Under SA var streken svak. Anonymkode: 666d7...ce9 Ok, så du følte deg sikker på at det var nytt svangerskap pga tydelig strek på testen? Jeg har dessverre ingen test å sammenligne med, da jeg ikke har testet meg før nå. Så er så usikker på om dette er et nytt svangerskap eller ikke🙈 TS Anonymkode: afa24...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok, så du følte deg sikker på at det var nytt svangerskap pga tydelig strek på testen? Jeg har dessverre ingen test å sammenligne med, da jeg ikke har testet meg før nå. Så er så usikker på om dette er et nytt svangerskap eller ikke🙈 TS Anonymkode: afa24...e4c Ja, jeg var helt sikker. Dessuten kom ikke mensen og jeg hadde slike knipinger i magen jeg kun har som gravid. Kanskje det blir sommerbaby på deg? ❤️ Anonymkode: 666d7...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, jeg var helt sikker. Dessuten kom ikke mensen og jeg hadde slike knipinger i magen jeg kun har som gravid. Kanskje det blir sommerbaby på deg? ❤️ Anonymkode: 666d7...ce9 Så godt å føle seg så sikker🥰 jeg fikk som sagt en veldig sterk positivt test for et par dager siden, og en del symptomer på graviditet. Jeg var helt symptomfri etter at jeg sluttet å blø, men nå er jeg veldig trøtt, humøret svinger og tårene sitter løst, ømme og spente bryst, og slike stikkinger i lysken og underlivet, som jeg kun har kjent før under svangerskap. Om dette er et nytt svangerskap, så blir det baby på sensommeren ja, om alt går bra❤️ Bli bare så redd om jeg ikke føler noen symptomer i løpet av en liten stund, men det kommer og går, jeg vet jo det😅 TS Anonymkode: afa24...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå