Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. mars 2006 #21 Skrevet 7. mars 2006 Mulig jeg er litt kritisk nå, men jeg tror innslag av typen selvskreven sang eller å synge sangen "deres" er mer vellykket i en kvinnes hjerne enn i en manns.. Tror fort gutta vil synes noe sånt er en dillete jente-greie, vet ikke om det når frem helt, liksom. I hvert fall vet jeg at MIN tilkommnede ikke ville bli begeistret for noe sånt (og det er for å være ærlig ikke helt min greie heller). Men jeg vet jo ikke hvordan deres tilkommende er, da, og skal ikke skjære alle over en kam.. Men noe å tenke på er det kanskje?
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #22 Skrevet 7. mars 2006 Når det kommer hjemmesnekra sanger så syns jeg det er utrolig viktig at teksten går opp med melodien. Det finnes ikke noe værre enn når hele selskapet faller ut av melodien og sangen blir veldig stotrete. Husk at ingen av gjestene kjenner din sang fra før bortsett fra melodien.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #23 Skrevet 9. mars 2006 er ikke så veldig glad i sanger, da må de være veldig personlige og morsomme. mye finere med en tale synes jeg
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #24 Skrevet 9. mars 2006 Mulig jeg er litt kritisk nå, men jeg tror innslag av typen selvskreven sang eller å synge sangen "deres" er mer vellykket i en kvinnes hjerne enn i en manns.. Tror fort gutta vil synes noe sånt er en dillete jente-greie, vet ikke om det når frem helt, liksom. I hvert fall vet jeg at MIN tilkommnede ikke ville bli begeistret for noe sånt (og det er for å være ærlig ikke helt min greie heller). Men jeg vet jo ikke hvordan deres tilkommende er, da, og skal ikke skjære alle over en kam.. Men noe å tenke på er det kanskje? ← skal ikke synge, men holde tale. for sangen ble så rosa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå