Gå til innhold

Hei du som har opplevd en SA/ spontanabort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet du hva hcg- nivået ditt var da spontanaborten satte i gang (med blødning, magekramper osv)?

Eller vet du hvordan styrken på strimmeltest var da du begynte å blø?

Mine tester har blitt svakere og svakere, og jeg vet at det eg pga SA. Utrolig frustrerende om jeg må gå i ukesvis bare for at "kroppen skal ordne opp selv". Det tror jeg rett og slett ikke at jeg makter psykisk.

Til info begynte streken å bli svakere 20dpo. 

Setter stor pris på alle svar❤️

Anonymkode: 8f692...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Sånn som testene dine ser ut (om det var du som laget den andre tråden med synkende hcg) så vil jeg tro at det ikke er lenge før du får mensen. Ser ut som at hcg'en synker raskt? 

Når jeg har hatt slike tester som deg så har det ikke gått mange dager før mensen plutselig er her. 3-4 dager, kanskje mindre. Vet at det føles ufattelig lenge, for man går bare og venter på noe man ikke ønsket skulle skje....  Men hold ut!!♡

Neste forsøk sitter den♡ 

Anonymkode: 7b02f...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! Sånn som testene dine ser ut (om det var du som laget den andre tråden med synkende hcg) så vil jeg tro at det ikke er lenge før du får mensen. Ser ut som at hcg'en synker raskt? 

Når jeg har hatt slike tester som deg så har det ikke gått mange dager før mensen plutselig er her. 3-4 dager, kanskje mindre. Vet at det føles ufattelig lenge, for man går bare og venter på noe man ikke ønsket skulle skje....  Men hold ut!!♡

Neste forsøk sitter den♡ 

Anonymkode: 7b02f...dd2

Tusen takk for svar❤️ Håper du har rett! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke begynt å blø men fått påvist sa på ultralyd eller forsto ikke helt? 

Anonymkode: 64cca...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt ultralyd eller blodprøve, men testene blir svakere og svakere for hver dag som går😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vet du hva hcg- nivået ditt var da spontanaborten satte i gang (med blødning, magekramper osv)?

Eller vet du hvordan styrken på strimmeltest var da du begynte å blø?

Mine tester har blitt svakere og svakere, og jeg vet at det eg pga SA. Utrolig frustrerende om jeg må gå i ukesvis bare for at "kroppen skal ordne opp selv". Det tror jeg rett og slett ikke at jeg makter psykisk.

Til info begynte streken å bli svakere 20dpo. 

Setter stor pris på alle svar❤️

Hadde hcg på 88.000 når SA startet. 

Du kan ikke sammenlignes andres streker på tester da de vil variere basert på tidspunktet den er tatt, lengden i graviditeten, hvor høy hcg, hvor mye fargestoff i testen, merket på testen etc.. 

Kan dessverre ta lang tid før hcg er negativ. 

Anonymkode: c33c4...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring med SA er at testene aldri ble sterke, men konstant svake. Etter en ukes tid begynte det å blø ut. Gjorde veldig vondt for meg, håper du kommer greit gjennom det. Klem

Anonymkode: 6cf91...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...