Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Når fikk du dine første grå hår - du som har fått dem?

Jeg oppdaget to hårstrå som var hvite ved roten for noen uker siden, jeg er 34. Nappet dem ut, og synes det var fælt, men neste gang skal jeg la dem stå. Har ikke funnet noen fler, da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var vel bare 21 da frisøren fant mitt første grå hår :hår: Nå er jeg 29, og det er først det siste året det har blitt såpass tydelig at jeg har begynt å farge det. Nå skal det sies at jeg er veldig mørk i håret - trøster meg med at "alle" sikkert har grå hår, det vises bare ekstra godt på meg... :sjenert:

Skrevet

Jeg husker jeg fant ett grått hår da jeg var 20-21. Nappet det ut og har ikke sett noen siden (er 27 nå).

Gjest LoisLane
Skrevet
Jeg husker jeg fant ett grått hår da jeg var 20-21. Nappet det ut og har ikke sett noen siden (er 27 nå).

Kom på at det var sånn med meg også. Fant ett eneste tidlig i tjueåra en gang og holdt på å få sjokk.

Skrevet
Kom på at det var sånn med meg også. Fant ett eneste tidlig i tjueåra en gang og holdt på å få sjokk.

Ja, jeg syntes det var fryktelig tidlig og trodde ikke det kunne være vanlig, men det var det visst likevel. Husker jeg studerte det nøye, det var liksom hardere og litt mer "stritt" enn de andre hårene mine. Og krokete og tydelig slitt. Fascinerende. :ler: Men jeg tror ikke jeg trenger å frykte at jeg skal bli gråhåret med det første. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kompisen min fant et helt blankt (ikke grått, men hvitt/gjennsomsiktigaktig) på meg da jeg var 18/19, har ikke rørt det, tror det er der ennå :) gjør meg ingenting det. Er 20 nå, og ingen grå hittil. Håper jeg blir helt gråhåret når jeg blir eldre, synes det er stilig jeg

Skrevet

Tror de første kom seilende da jeg var 23-24.

Skrevet

Fant mitt aller første da jeg var 18 år. Men siden jeg farger håret har jeg ikke sjekka status på dem i det siste.

Skrevet

Jeg har ikke funnet noen grå hår, men jeg har noen som er helt lyse i mitt ellers mørke hår, disse kan kanskje se litt grå ut. Jeg regner med å måtte vente litt med å få grå hår siden min mor ikke fikk noen før sent i 40-åra og er enda ikke særlig grå nå som hun er 55.

Skrevet

Jeg fikk mine første da jeg var 24/25.. er kanskje 15 hårstrå.. napper ut noe, og farger håret.. :tristbla:

Skrevet

Ca 18.

Ikke farger jeg håret heller, får da være måte på forfengelighet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var tjueni, og hadde jeg ikke farget håret nå, hadde jeg vært helgrå som trettitoåring. Ikke lekkert.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg fant ut i hoest at jeg har noen :frustrert: graahaar helt framme i skillet... kommer fram naar jeg faar bittelit ettervekst... 25 aar og graa haar, great. Forbanna pappagener som dukker opp, han fikk graa haar da han var 19...

Skrevet

Jeg var 29 da jeg så de første. Nå har jeg mange og de sitter i panneluggen *grr* Så her farges håret veldig ofte. Og jeg er 34 nå.

Gjest Gjest_TUTTA_*
Skrevet

Var 22 da jeg oppdaget de første, har farget det jevnlig siden den gang. Er 32 nå og har vel ca 20% grått hår, ellers mellombrunt

Skrevet

Oppdaget mine når jeg var ca 17. :grine: Har farget det jevnlig siden, men nå er det en stund siden sist, så det vises godt på etterveksten. Vil ha lønning NÅ!!!!!

Skrevet

Jeg var vel ca 14 :)

Mangler tydeligvis pigmenter på en bitteliten flekk. Kommer alltid ca 5 grå-hvite hår der. Aldri kommet fler. Det er liksom de samme som kommer tilbake.

Skrevet

Oioi, de kom da jeg var rundt tretti, men dominerer heldigvis ennå ikke håret 8 år senere. Det holder med noen brede striper annenhver måned, fullfarging trengs ikke. Men jeg er altså like grå som min mor som er tjuetre år eldre enn meg, og mormor på åttifem er heller ikke særlig grå heller. Tror det er genetikken fra farsslekta som har slått ut på meg...

Gjest Liten Tapir
Skrevet

Jeg er 29, og mine første har dukket opp nå. Har ingen "tidlig grå"-gener, men har vært mye syk, så jeg går utifra at det kanskje framskynder det en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...