AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Hei. Jeg vet dette høres søkt ut, men jeg ønsker oppriktig å høre fra dere som tjener penger på å selge fotbilder/truser/sokker etc. Hvordan kommer man i gang? Hvilke nettsider? Hvor mye tjener dere på dette? Tenker som en side hustle 🤪 Anonymkode: 22b38...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Det lurer jeg og på. Har vurdert onlyfans, men er jo vanskelig å finne folk og hvordan I alle dager gjør man det?! Anonymkode: 5bf32...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Lurer på det samme. Søkt jobb i to år uten hell. Anonymkode: 04c08...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Har du usedvanlig pene føtter, da? Siden du vurderer dette. Eller tenkte du det var bare å ta av en sokk? Anonymkode: 94fb5...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du usedvanlig pene føtter, da? Siden du vurderer dette. Eller tenkte du det var bare å ta av en sokk? Anonymkode: 94fb5...9be Jøss. Svar på spørsmålet da, istedenfor å snakke til folk som om de er idioter. Anonymkode: 04c08...7f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jøss. Svar på spørsmålet da, istedenfor å snakke til folk som om de er idioter. Anonymkode: 04c08...7f3 Du er jo idiot hvis du tror du kan tjene gode penger på å vise foten din eller selge sure sokker og truser. Så mange weirdos finner du ikke, at du kan tjene mye på det. Utopisk og idiotisk. Anonymkode: 3db02...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Onlyfeet er vel den største siden for prostitusjon av føtter mener jeg. Anonymkode: 7c54c...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er jo idiot hvis du tror du kan tjene gode penger på å vise foten din eller selge sure sokker og truser. Så mange weirdos finner du ikke, at du kan tjene mye på det. Utopisk og idiotisk. Anonymkode: 3db02...14e Antar at du er en mann som nekter å ta innover deg antall weirdo mannfolk som fins der ute. Å tjene penger på menns fantasier og fetisher har vært en greie siden tidenes morgen. Google is free Anonymkode: 22b38...082 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har solgt truser, og kan skrive under på at det finnes bra mange weirdos 😅 Anonymkode: c3a07...0ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har solgt truser, og kan skrive under på at det finnes bra mange weirdos 😅 Anonymkode: c3a07...0ee Hvor? 😁 Anonymkode: 48c5a...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Hva kan man tjene på fotbilder da? selv måtte jeg hatt heftig pedikyr i forkant; ser ikke for meg en stor nok weirdo til å tenne på liktorner, hard hud, og det som verre er👀👀👁️👁️ Anonymkode: e30bd...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor? 😁 Anonymkode: 48c5a...04a Det husker jeg ikke, det er nok bortimot 15 år siden jeg gjorde det. Anonymkode: c3a07...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #13 Del Skrevet 31. desember 2024 Hvis du tar en titt inn på feetfinder feks, så vil du se at de fleste modeller byr på mer enn bare føtter.. Det satte stopper for meg. Ser ut som at de fleste fot- fetisjer ønsker bilde av føtter i en seksuell setning, noe som ikke jeg var interessert i. Anonymkode: acf9d...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #14 Del Skrevet 31. desember 2024 men du kan nok tjene ganske så bra, hvis du klarer å få noen kjøpere.. Anonymkode: acf9d...3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå