Gå til innhold

Badetøy i Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ingen ville brydd seg.  Personlig synes jeg det er megastygt, og det synes jeg også at stringtruser på kvinner er.  Men jeg løfter da ikke et øyebryn av den grunn.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 1.43):

Hvorfor alt fokus på om det ser bra ut? Det er jo ikke det TS spør om i det hele tatt, holde øynene deres for dere selv, så slipper dere å forholde dere til det.

På grunn av holdninger som de du ser her, så er det nok flere som vil heve øyenbrynene over en mann i stringtruse enn en kvinne i stringtruse, men personlig synes jeg det er 100% OK.

Anonymkode: 9298b...106

Sånn bortsett fra at alle som har svart i denne tråden syns det er like stygt med dissende rumpeballer på kvinner som på menn?

Anonymkode: 84b5e...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 17.41):

Jeg går med stringtruse  uavhengig av hva noen folk liker det eller ikke. Viss folk har mer fokus på å sitte å dømme andre så skjønner jeg ikke hva de gjør på stranda. Dritter fullstendig i om det er lekkert eller ikke. La meg stekke skinkene i fred

Anonymkode: 7274d...12e

Folk liker det definitivt ikke nei. Bare gå med speedo/bikinitruse og trekk den diskret til side når du steker flesket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo også noe med nordmenns kropper å gjøre. Nå er over 70 % av voksne nordmenn overvektige, og det er særdeles lite lekkert med minimale badeplagg på fete folk med tønnefasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...