Gå til innhold

Badetøy i Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lenge lurt på om det er akseptabelt for en mann å ligge i stringtruse på stranden. Selvsagt med hensyn til barnefamilier og lignende. Jeg er en heterofil mann, og jeg snakker ikke om å opptre på en seksuell måte på stranden, men kun om det å ligge og sole seg. Jeg vet at det er mange av oss menn som lurer på om dette vil bli akseptert av andre som eventuelt er til stede.

Anonymkode: 7274d...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen burde bruke string på stranden, absolutt ingen, hold de dissende rumpeballene deres for dere selv!! 

Anonymkode: c0294...c81

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinere å se at det er en del useriøse folk inne og svare på dette spørsmålet!! Les Teksten godt. Svar etterpå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke stringtruser har noe å gjøre på en strand hverken på kvinner, menn eller ikke binære. Brett trusen/speedoen diskré innover eller finn deg en naturiststrand å gå all in. 

Anonymkode: d67cf...4de

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare dra på en nudiststrand når du har planer om å vise så godt som alt uansett?

Anonymkode: 222a5...313

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor ikke bare dra på en nudiststrand når du har planer om å vise så godt som alt uansett?

Anonymkode: 222a5...313

Så du mener at alle unge jenter som bruker minimale bikinitruser heller bør gå på naturiststranda? Men er den et alternativ for alle da? Det er jo ikke slike strender over alt. 

Anonymkode: 3b949...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei. Jeg har lenge lurt på om det er akseptabelt for en mann å ligge i stringtruse på stranden. Selvsagt med hensyn til barnefamilier og lignende. Jeg er en heterofil mann, og jeg snakker ikke om å opptre på en seksuell måte på stranden, men kun om det å ligge og sole seg. Jeg vet at det er mange av oss menn som lurer på om dette vil bli akseptert av andre som eventuelt er til stede.

Nei, det vil dessverre ikke bli akseptert fordi mange ikke greier å la være å påføre skam på folk som ikke er som dem. For meg må folk få gå i akkurat det de vil. Gjerne nakne, det spiller ingen rolle for meg. Jeg synes ikke det er stygt eller perverst. Jeg liker mangfold, toleranse og frihet fra skam. 

Anonymkode: 3b949...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig. Dropp det! Synes det bare ser dumt ut og lite tiltalende. Jeg er kvinne og går både på nudiststrender og vanlige så jeg er vant til å se kropper. Finn deg heller en nudiststrand. 

Anonymkode: 22f3a...f7d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor alt fokus på om det ser bra ut? Det er jo ikke det TS spør om i det hele tatt, holde øynene deres for dere selv, så slipper dere å forholde dere til det.

På grunn av holdninger som de du ser her, så er det nok flere som vil heve øyenbrynene over en mann i stringtruse enn en kvinne i stringtruse, men personlig synes jeg det er 100% OK.

Anonymkode: 9298b...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Fascinere å se at det er en del useriøse folk inne og svare på dette spørsmålet!! Les Teksten godt. Svar etterpå. 

Jeg går med stringtruse  uavhengig av hva noen folk liker det eller ikke. Viss folk har mer fokus på å sitte å dømme andre så skjønner jeg ikke hva de gjør på stranda. Dritter fullstendig i om det er lekkert eller ikke. La meg stekke skinkene i fred

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love og si..de gangene jeg bader er det naken .. og det kjennes , belive you me ..

Badevannet må være veldig varmt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...