AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Hei. Jeg har lenge lurt på om det er akseptabelt for en mann å ligge i stringtruse på stranden. Selvsagt med hensyn til barnefamilier og lignende. Jeg er en heterofil mann, og jeg snakker ikke om å opptre på en seksuell måte på stranden, men kun om det å ligge og sole seg. Jeg vet at det er mange av oss menn som lurer på om dette vil bli akseptert av andre som eventuelt er til stede. Anonymkode: 7274d...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Hva tror du skal skje? At noen kommer og napper irritert i strengen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Ingen burde bruke string på stranden, absolutt ingen, hold de dissende rumpeballene deres for dere selv!! Anonymkode: c0294...c81 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Fascinere å se at det er en del useriøse folk inne og svare på dette spørsmålet!! Les Teksten godt. Svar etterpå. Anonymkode: 7274d...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Syns ikke stringtruser har noe å gjøre på en strand hverken på kvinner, menn eller ikke binære. Brett trusen/speedoen diskré innover eller finn deg en naturiststrand å gå all in. Anonymkode: d67cf...4de 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvorfor ikke bare dra på en nudiststrand når du har planer om å vise så godt som alt uansett? Anonymkode: 222a5...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor ikke bare dra på en nudiststrand når du har planer om å vise så godt som alt uansett? Anonymkode: 222a5...313 Så du mener at alle unge jenter som bruker minimale bikinitruser heller bør gå på naturiststranda? Men er den et alternativ for alle da? Det er jo ikke slike strender over alt. Anonymkode: 3b949...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #8 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Jeg har lenge lurt på om det er akseptabelt for en mann å ligge i stringtruse på stranden. Selvsagt med hensyn til barnefamilier og lignende. Jeg er en heterofil mann, og jeg snakker ikke om å opptre på en seksuell måte på stranden, men kun om det å ligge og sole seg. Jeg vet at det er mange av oss menn som lurer på om dette vil bli akseptert av andre som eventuelt er til stede. Anonymkode: 7274d...12e Nei, det vil dessverre ikke bli akseptert fordi mange ikke greier å la være å påføre skam på folk som ikke er som dem. For meg må folk få gå i akkurat det de vil. Gjerne nakne, det spiller ingen rolle for meg. Jeg synes ikke det er stygt eller perverst. Jeg liker mangfold, toleranse og frihet fra skam. Anonymkode: 3b949...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg synes ikke noe om det, ikke på men og ikke på kvinner. Anonymkode: e3be5...0e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Helt ærlig. Dropp det! Synes det bare ser dumt ut og lite tiltalende. Jeg er kvinne og går både på nudiststrender og vanlige så jeg er vant til å se kropper. Finn deg heller en nudiststrand. Anonymkode: 22f3a...f7d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Anonymkode: 79b85...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Synes ikke det ser bra ut hverken på damer eller menn.. Anonymkode: fe2f5...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 Hvorfor alt fokus på om det ser bra ut? Det er jo ikke det TS spør om i det hele tatt, holde øynene deres for dere selv, så slipper dere å forholde dere til det. På grunn av holdninger som de du ser her, så er det nok flere som vil heve øyenbrynene over en mann i stringtruse enn en kvinne i stringtruse, men personlig synes jeg det er 100% OK. Anonymkode: 9298b...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fascinere å se at det er en del useriøse folk inne og svare på dette spørsmålet!! Les Teksten godt. Svar etterpå. Anonymkode: 7274d...12e Jeg går med stringtruse uavhengig av hva noen folk liker det eller ikke. Viss folk har mer fokus på å sitte å dømme andre så skjønner jeg ikke hva de gjør på stranda. Dritter fullstendig i om det er lekkert eller ikke. La meg stekke skinkene i fred Anonymkode: 7274d...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg kan love og si..de gangene jeg bader er det naken .. og det kjennes , belive you me .. Badevannet må være veldig varmt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå