AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Kjør! 😀 Anonymkode: d51d0...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Salmiakklakris, de har en veldig god blokk på Europris. Finnes noe lignende i smågodt, stor klissete firkant. Ellers er det panda, skolekritt, heksehyl, pulverpadder og Oro sjokoladelakriskuler Anonymkode: 374ea...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Heksehyl, salt sild. Anonymkode: 599ff...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Finnes jo mye godt! Digger mye av det Haribo har å tilby. Både av salt og søtt. Lakrids by Bulow har også veldig mye bra! Er veldig glad i deres «slow cooked» lakris. Heksehyl som noen never er jo også digg. Endret 29. desember 2024 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Stupedama lakriskuler er nok favoritten her. Anonymkode: e03cb...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er veldig glad i noen av disse dadlene med lakris, særlig de fra Norgesgruppen, og «A date with». Noen av de andre svir for mye på tunga 🤪 Også glad i bubs lakris og bringebær, og da helst i miniversjon fra Europris eller Normal. Disse spises det litt for mye av 😋Pandalakris «Natural», altså den uten så mye ekstra greier er også veldig god, selv om jeg nok egentlig liker bedre salt lakris. Heksehyl, Tyrkisk pepper, og Salt Sild er også godt. Europris har hatt noen smokker og mynter i salt lakris som har vært gode, men ikke smakt dem på år, men tror de finnes. Ellers er nok dadler og nevnte Bubs favoritten, om siste teller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Heksehyl, salt sild. Anonymkode: 599ff...320 Ooh, glemte Djupur lakriskuler! Anonymkode: 599ff...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjør! 😀 Anonymkode: d51d0...e3a Lakrisbåter og Minde smågodt Lakris sjokolader. Men lakris er farlig for blodtrykket å spise noe mer av enn en bit her og en bit der. Man kan faktisk dø om man spiser for mye lakris. Fra Google: Høyt og regelmessig inntak av lakris er ikke bare dårlig nytt for tennene - det kan også gi høyt blodtrykk, forstyrrelser i kroppens kaliumbalanse, hjerterytmeforstyrrelser og i verste fall føre til død. Regelmessig inntak av mer enn 50 gram lakris om dagen, kan føre til høyt blodtrykk og hjerterytmeforstyrrelser. Anonymkode: c4022...7a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. desember 2024 #9 Del Skrevet 30. desember 2024 Lakris er godt, men nettopp på grunn av det AB over meg skriver, så begrenser jeg inntaket. Favoritten min, siden det var spørsmålet, er den med pasjonsfrukt fra Lakrids by Bulow. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Panda/pepelakris er min favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 Sjokoladekuler med lakris fra Rema. Billige og gode. Anonymkode: edc15...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Kick med havsalt, Panda-lakris og lakris smågodt-smokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Johan Bülow lakrissjokolade er min absolutte favoritt. Elsker også tyrkisk peber, pulverpadder, saltsild, haribo lakrissmokker, dundersalt, salte vepsebol og stupedama lakriskuler både med og uten sjokolade. Elsker lakris! Men prøver å begrense inntaket siden store mengder kan være farlig. Endret 30. desember 2024 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 Er svært svak for Nidars "Skipper" lakrisbåter,ellers liker jeg godt Tyrkisk pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 30. desember 2024 #15 Del Skrevet 30. desember 2024 Skolekritt, salmiakki (den finske). Sjokoladekuler med lakris er helmax. IFA pastiller er også godt. Pulverpadder, rustne spiker, salt sild. Speiderhagl. Jeg elsker lakris og salt godteri. Når jeg først begynner å spor lakris, så går det ned en del. Heldigvis kjempefint blodtrykk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 30. desember 2024 #16 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) . Endret 31. desember 2024 av Sicktrip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 30. desember 2024 #17 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Panda, dundersalt, pepparshots(smågodt), Haribo lakris-smokker. Endret 30. desember 2024 av Enni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 30. desember 2024 #18 Del Skrevet 30. desember 2024 Salt sild og pulver padder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 30. desember 2024 #19 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Inntørka lakrisbåter!! Er min all time favourite. Pulverpadder, salt sild, malaco lakrisfisk, tyrkisk peber, ifa, rustne spiker, s merke lakrisskum, lakris hodeskaller smågodt, salte ufo, heksehyl Minde har også kommet med en sjokoladetrekt lakris i rød pose, den er også veldig god!! Lakris ass ..beste jeg veit tror jeg Noen som husker Malaco Must Dark shots?? Den var helt vilt god men selges ikke lenger Endret 30. desember 2024 av Illumi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #20 Del Skrevet 30. desember 2024 Umulig å velge en, egentlig, samtidig så er det nok en som er på toppen av listen, og det er Nidar Laban salte rockere fra løsvekt hyllen. Anonymkode: 4d92e...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå