Gå til innhold

Bursdagsgave til forloveden min: Brun skinnjakke

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min forlovede har kjøpt seg brune skinn støvletter, og før hun kjøpte disse var vi på "shopping" og hun prøvde forskjellige skinnjakker. Så fant hun en hun likte,og jeg tenkte med en gang. PERFEKT BURSDAGSGAVE. Nå har hun altså kjøpt seg brune skinn støvletter og jeg gikk tilbake til butikken i dag og kjøpte den skinnjakka (og jeg oppdaget at den var mørkere enn jeg trudde), men saken er altså den at skinnjakke er litt mørkere brun enn støvlettene hennes. Altså, det er ikke perfect match for å si det sånn. Men hva synes dere andre jenter? Er det fint? Matchende? Stilig? eller har jeg driti meg rett ut nå? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Å finne en PERFEKT match skal godt gjøres, så jeg tror dette skal gå bra jeg :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Det tror jeg går bra. Og hun likte jo jakka?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk jo tilbake til den butikken i dag (tilfeldig, skulle ikke handle) en så var det tomt (ikke typisk skinnjakke butikk så de tok ikke de inn igjen heller) så nå har jeg kjøpt 8 mil for å tak i den jakka i en annen butikk... jeg kikka på en annen skinnjakke til en tusenlapp mer (kanskje litt dyrt!) og jeg mener den fargen matcher vesentlig bedre! Huff.... er sååå i tvil og skeptisk nå. Får vel ikke pengene igjen heller? Det står "Byttes innen 10 dager mot kvittering" på lappen.

Skrevet

Du kan jo gi henne jakka, og si at det finnes en som kanskje matcher bedre hvis hun rynker på nesa, og at du kan kjøre de 8 milene igjen sammen med henne, så hun kan titte. Forutsatt at du er villig til å betale ekstra for jakka, selvsagt. ;)

Men med mindre det er helt tydelig forskjell mellom støvlene og jakka, så vil det nok gå fint. Hvis begge er skinn, så vil de kanskje endre farge over tid også. Jeg hadde blitt kjempefornøyd hvis min mann hadde klart å kjøpe et så fint plagg til meg.

Catzy

Gjest Gjest
Skrevet

Poenget er at det er veldig stor farge forskjell på støvlettene og jakka.

Jakke er mer mørk, mens støvlettene er mer beige brune. Hmm....

Passer ikke dette sammen?

Gjest Gjesta
Skrevet

jojojo, ikke stress mer. Klikker hun kan hun bare byttye

Skrevet

Noen er veldig nøye på slikt, men personlig foretrekker jeg heller fargeforskjell (innenfor en basisfarge som brun), enn nøyaktig samme farge på sko og jakke. Det ser mer personlig og avslappa ut spør du meg! Lykke til iallefall..

Skrevet
Noen er veldig nøye på slikt, men personlig foretrekker jeg heller fargeforskjell (innenfor en basisfarge som brun), enn nøyaktig samme farge på sko og jakke. Det ser mer personlig og avslappa ut spør du meg! Lykke til iallefall..

Fullstendig enig!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes også at det er finere hvis ikke jakke og støvletter matcher 100%.

Gjest Gjest
Skrevet

har du kjøpt den på lindex??? de hadde noen drit kule skinnjakker som ble utsolgt med 3 dager..

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det gjør ikke noe om det er ulik farge på støvlettene og jakka. Men husk å få med byttelapp for sikkerhets skyld.

Snill du er. :) Tipper hun blir veldig glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...