Gå til innhold

Vanlig å ikke ha kontakt i juletider?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snakker f eks om en jeg ”styrer” litt med. Har ikke hørt noe fra tondager før julaften. Vil ikke være den som maser heller!

Anonymkode: 6cd1f...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt for par. Normalt sett kalles det ghosting.

Men noen man "styrer med", er det umulig si noe om. Hva legger du i det? Dater dere? Er dere eksklusive? Ignorerer han meldinger fra deg, eller ghoster du også han?

Anonymkode: 6149e...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke normalt for par. Normalt sett kalles det ghosting.

Men noen man "styrer med", er det umulig si noe om. Hva legger du i det? Dater dere? Er dere eksklusive? Ignorerer han meldinger fra deg, eller ghoster du også han?

Anonymkode: 6149e...274

Vi dater, møttes noen få ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker (snapper) med datene mine nå i jula, men ikke like mye som ellers

Anonymkode: af359...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der "styrer med" og dating bullshitten folk driver med skaper bare mase ubehag og usikkerhet. Det handler om at folk er så forbanna livredd for å være seriøse og forpliktende. 

Så hvis du bare "styrer med" denne fyren så er du ikke seriøs. Du burde ikke forvente å bli tatt seriøst. Dere er useriøse begge to. 

Som mann ville jeg selvfølgelig ikke være taus eller ghoste hele jula! Dette om jeg så bare hadde hatt 1 date. Det er i mine øyne det samme som å slå opp. Men hva som er "reglene" (om det finnes noen) i useriøse relasjoner vet jeg ikke. 

Jeg har tilbrakt hele jula sammen med min kjæreste. Men vi har vært kjærester noen måneder. Begge har relativt store barn og har fått det til å flyte. Utrolig hyggelig jul. 🎅❤️

Anonymkode: 41844...988

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det rart ut, vertfall om det er en viss interesse. Men du kan jo ikke bare vente på iniativ fra han.

Anonymkode: ba712...744

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Snakker f eks om en jeg ”styrer” litt med. Har ikke hørt noe fra tondager før julaften. Vil ikke være den som maser heller!

Han har fri fra deg nå. Vent til hverdagen kommer så kan dere "styre" igjen.

Anonymkode: a4a4f...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt merkelig ut. Jeg har datet i fire uker (ikke hver dag, så klart!) og har hatt daglig kontakt. Har til og med klart å møtes en dag i julen 💕

Anonymkode: 03b32...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt rart at han ikke holder det litt varmt hvis han tanker å fortsette å drive på med deg etter ferien.

Jeg snapper i allefall annenhver dag til noen jenter jeg traff før Jul.

Anonymkode: 80fbe...20a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort bli litt hektisk i juletider med mye familistyr. Da er det deilig å bare koble seg helt av. Synes ihvertfall jeg da, men jeg er en halvgammel kjerring på 37 som trenger mye ro og fred. 

Anonymkode: 6c346...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...