Gå til innhold

Hun vil nesten ikke ha sex lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama har det siste året ønsket sex 1 gang i uken ca. For meg er det lite og pusher jeg for mye eller ofte blir det lett 14 dager til neste gang. Ofte får jeg høre at er for sliten eller da blir jeg bare mer våken etterpå, jeg vil sove eller kroppen er ikke med (om hun ombestemmer seg er hun dyngvåt nedentil, så det er bare vås også). 

Jeg bare fatter det ikke for hun sier at sexen er bra. Og hun rister og får orgasme hver gang jeg onanerer høna, mye mer en for 5 år siden hvor hun ville ha mer sex en meg.

Er våre kjønn så forskjellige? 

Ikke kom med mer husaebeid, ha barna mer eller gi oppmerksomhet for det gjør jeg virkelig

Anonymkode: 2c47f...3b4

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at mange har varierende grad av sexlyst igjennom livet?

Om hun er sliten, så er hun sliten. Har dere det bra? Har barna det bra? Psykisk? Alt ok med familie og venner?

Kommunikasjon mellom dere er jo viktig, om du synes sexlivet deres har blitt så ille, så må du jo snakke med henne ordentlig. Om det er så grusom med sex en gang i uken, så får du finne ut om du gidder dette mer. Det er kanskje en mulighet for å få mer sex om du bryter med din kjæreste. Men det er også mulighet for at du ikke får sex på mange år.

Det er liksom minimalt kvinneguiden kan si eller gjøre for deg.

Anonymkode: e9d19...4a5

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du vet at mange har varierende grad av sexlyst igjennom livet?

Om hun er sliten, så er hun sliten. Har dere det bra? Har barna det bra? Psykisk? Alt ok med familie og venner?

Kommunikasjon mellom dere er jo viktig, om du synes sexlivet deres har blitt så ille, så må du jo snakke med henne ordentlig. Om det er så grusom med sex en gang i uken, så får du finne ut om du gidder dette mer. Det er kanskje en mulighet for å få mer sex om du bryter med din kjæreste. Men det er også mulighet for at du ikke får sex på mange år.

Det er liksom minimalt kvinneguiden kan si eller gjøre for deg.

Dama sier forholdet er veldig bra, foruten at jeg klager over sex. Går ikke an å ta opp flere ganger, ender bare med at hun tolker det jeg sier som sutter eller angrep. Så jeg må nok bare holde kjeften

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange tråder om dette her inne for tiden. Hvis ikke ukentlig sex er bra nok for deg så får du skille deg da. Pliktsex ødelegger tross alt psyken fullstendig.

Masse lykke til med å finne ei dame som vil ha sex flere ganger i uka etter 5-10 års samliv og et par unger forresten.

Anonymkode: f1906...e5b

• Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lite ja, men mange damer er bare slik. Ofte er det de selv som må ta grep for å øke sexlysten, men om de ikke vil så har de ikke intresse av å ta grep heller.

I ditt tilfele føler jeg meg ganske sikker på at hun faker for å få det overstått.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dama sier forholdet er veldig bra, foruten at jeg klager over sex. Går ikke an å ta opp flere ganger, ender bare med at hun tolker det jeg sier som sutter eller angrep. Så jeg må nok bare holde kjeften

Men det handler jo ikke bare om forholdet mann!!!!!

Om dama di er lei seg fordi det er venninne drama så vil jo det påvirke hennes lyst til å gjøre noe fysisk med deg.

Om ungene blir mobba eller har det tungt, så vil det påvirke dama din sin lyst på gjøre noe fysisk med deg.

Tenk litt lengre enn pikken din, plox.....

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er alltid et alternativ å skille seg. Selv om mange hevder lav sexlyst er normalt så er det også svært mange som mener det er uholdbart. Det er lov å ha ulike behov.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dama har det siste året ønsket sex 1 gang i uken ca. For meg er det lite og pusher jeg for mye eller ofte blir det lett 14 dager til neste gang. Ofte får jeg høre at er for sliten eller da blir jeg bare mer våken etterpå, jeg vil sove eller kroppen er ikke med (om hun ombestemmer seg er hun dyngvåt nedentil, så det er bare vås også). 

Jeg bare fatter det ikke for hun sier at sexen er bra. Og hun rister og får orgasme hver gang jeg onanerer høna, mye mer en for 5 år siden hvor hun ville ha mer sex en meg.

Ikke kom med mer husaebeid, ha barna mer eller gi oppmerksomhet for det gjør jeg virkelig

Stresshormoner bruker av kjønnshormonene til kvinner. Da vil jo sexlysyen bli mindre. Handler ofte ikke om at man ikke vil ha sex med partneren sin men man har bare mistet lysten pga hormonell ubalanse -handler ikke om partner. Det er en konsekvens av biologiske prosesser i kvinnnekroppen rett og slett. 

Anonymkode: fe019...49c

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (Akkurat nå):

Det var lite ja, men mange damer er bare slik. Ofte er det de selv som må ta grep for å øke sexlysten, men om de ikke vil så har de ikke intresse av å ta grep heller.

I ditt tilfele føler jeg meg ganske sikker på at hun faker for å få det overstått.

Det er ikke bare å ta grep for å øke sexlysten hvis man overhodet ikke tenner på mannen sin lenger. 

Macro skrev (Akkurat nå):

Det er alltid et alternativ å skille seg. Selv om mange hevder lav sexlyst er normalt så er det også svært mange som mener det er uholdbart. Det er lov å ha ulike behov.

Enig. Mange klarer å leve sammen som venner for barnas skyld, men det vil også være de som prioriterer eget sexliv og initierer samlivsbrudd i håp om å få sex et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Sånn som du snakker og omtaler dette temaet, forstår jeg henne godt. Du fremstår som umoden og barnslig 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke bare å ta grep for å øke sexlysten hvis man overhodet ikke tenner på mannen sin lenger. 

Enig. Mange klarer å leve sammen som venner for barnas skyld, men det vil også være de som prioriterer eget sexliv og initierer samlivsbrudd i håp om å få sex et annet sted. 

Et forhold er mer enn sex. De færreste går inn i den pakken fordi de ønsker en sofavenn. Når forholdet er over så er det innafor å gå. Å tro det utelukkende handler om sex er veldig trangsynt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stresshormoner bruker av kjønnshormonene til kvinner. Da vil jo sexlysyen bli mindre. Handler ofte ikke om at man ikke vil ha sex med partneren sin men man har bare mistet lysten pga hormonell ubalanse -handler ikke om partner. Det er en konsekvens av biologiske prosesser i kvinnnekroppen rett og slett. 

Glemte å legge ved dette som kilde  «Langvarig stress kan forstyrre den hormonelle balansen mellom østrogen og progesteron som trengs for at menstruasjonssyklusen skal fungere optimalt, eller uten smerter eller humørsvingninger. Når du er stresset reduseres produksjonen av kjønnshormonet testosteron, noe som også kan påvirke sexlysten» https://www.kry.no/helsenytt/slik-pavirkes-kroppen-din-av-stress/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et tidligere forhold ville jeg ha mer sex enn han jeg var sammen med.. han var ikke så intr i første periode av forholdet. Da jeg trakk meg tilbake av resignasjon, snudde rollene og han ble plutselig intr. Men da var det for sent.

Anonymkode: 5352b...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 gang i uka er mye. Jeg får bare sex 1-2 ganger hver 3.måned.

K36

Anonymkode: 2e433...2e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (8 minutter siden):

Et forhold er mer enn sex. De færreste går inn i den pakken fordi de ønsker en sofavenn. Når forholdet er over så er det innafor å gå. Å tro det utelukkende handler om sex er veldig trangsynt.

Ut i fra hva TS skriver så er alt bra bortsett fra at han er ekstremt misfornøyd og frustrert med sexratio, noe han også gir uttrykk for til partner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten kan variere gjennom livet og mas om sex gjør det på ingen måte bedre. 

Nå sies det ikke noe om alderen hennes, men overgangsalder kan også ha noe å si for sexlysten.

Anonymkode: 30d06...dc8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut i fra hva TS skriver så er alt bra bortsett fra at han er ekstremt misfornøyd og frustrert med sexratio, noe han også gir uttrykk for til partner.

Og han vil løse problemet. Leit for han at partneren ikke vil det samme.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i uka er mye. Jeg får bare sex 1-2 ganger hver 3.måned.

K36

1 gang i uka er under gjennomsnittet.. og gjennomsnittet er kunstig lavt, for det inkluderer alle med seksuelle dysfunksjoner.

1-2 ganger i uken er gjennomsnittet for tiden,  og det er normalt å problematisere frekvensen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (1 minutt siden):

1 gang i uka er under gjennomsnittet.. og gjennomsnittet er kunstig lavt, for det inkluderer alle med seksuelle dysfunksjoner.

1-2 ganger i uken er gjennomsnittet for tiden,  og det er normalt å problematisere frekvensen.

Tenkte sånn i forhold til meg selv. Hadde vært overlykkelig hvis mannen ville ha sex 1 gang i uka. Husker ikke sist vi hadde sex, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...