AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg pleier å si det når hun sier nei til sex mange kvelder på rad. Hun ble meget sur i går og mente jeg sa d for å presse henne. Jeg blir skuffet etter mye nei og sier det, men samtidig er det vel ikke det værste en kan si? Jeg mener det jo også Anonymkode: 5e1e1...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Du presser henne med å si det. Å du gjør deg uattrakriv og utrygg å ligge med. Samtidig har dere kanskje ulike behov og du kunne møtt noen som vil noe du også vil. Anonymkode: 1d334...cea 16 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Kan du ikke heller spørre hvorfor hun ikke vil ha sex med deg? Jeg tviler sterkt på at grunnen til at hun ikke vil ha sex med deg, er at hun er kjedelig. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Ja, det er det. At du maser om sex er garantert kjedeligere Anonymkode: e0816...4e1 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Ikke det verste, Men det dummeste. Anonymkode: 85fe3...374 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Snakk med henne og spør henne hva som er viktig for henne i en seksuell relasjon, og fortell hva som er viktig for deg. Min erfaring er at når begge forteller den andre om sine behov og ønsker finner man som oftest løsninger som fungerer for begge parter. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Hun får i alle fall ikke noe mere lyst til å ha sex med deg… Anonymkode: afe0b...9a2 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 40 % av kvinner har aldri tatt initiativet til sex, og i tillegg så har de fleste kvinner responsiv sexlyst. Hvis samboeren eller ektefellen er en av de to statistikkene, eller begge så er det noe du bare må lære deg å leve med eller så gjør du det slutt. Det blir aldri bedre Anonymkode: ddfea...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 Hva ER det aller verste i verden du kunne ha sagt da? Er det bare den ene tingen som ikke er greit å si, alt annet er fritt fram? Du blir da lei deg hvis hun sier at hun ikke liker kroppen din, eller at du er dårlig i senga, men ikke noe av det er det verste man kan si til noen. Anonymkode: a2925...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 Har du reflektert over hvorfor hun ikke tenner på deg? Anonymkode: 1c54b...48c 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 Nei, det er ikke det verste du kan si. Men det er stygt og barnslig sagt, og hadde typen min sagt det så hadde han sovet alene den natta... Anonymkode: a091d...018 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #12 Del Skrevet 29. desember 2024 Du synes hun er kjedelig, med andre ord handler dette om deg, og ikke henne. Andre mennesker eksisterer ikke for å underholde deg, heller ikke din partner. At du "angriper" henne med å kalle henne kjedelig fordi hun ikke vil oppfylle dine ønsker, uten å i det hele tatt reflektere over årsaken til dette, er både egoistisk og umodent av deg. Hvordan tenker du at hun skal få lyst til å ha sex med en mann som kaller henne kjedelig? Anonymkode: e212a...445 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #13 Del Skrevet 29. desember 2024 hun er vel ikke kjedelig, hun har bare ikke lyst på deg. kanskje du skal prøve være litt mer sexy? Anonymkode: 2b6c3...034 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #14 Del Skrevet 29. desember 2024 Du ødelegger henne med plikt sex. Gratulerer. Anonymkode: e5446...41c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #15 Del Skrevet 29. desember 2024 Har du tenkt noe over hvorfor hun ikke vil ha sex? Kanskje hun er sliten etter (tvangs)sosialisering og julestri? Anonymkode: 2bd95...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 29. desember 2024 #16 Del Skrevet 29. desember 2024 Ehehe, hadde en partner sagt det til meg hadde enhver sexlyst forsvunnet som dugg for solen, og han hadde raskt blitt sendt på dør 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #17 Del Skrevet 29. desember 2024 Oppriktig nysgjerrig her: Hadde det vært tilsvarende greit om hun sa at "du er så innmari sexfiksert" hver gang du prøvde deg? Det er jo ikke det verste man kan si, sant? Det er helt innafor å bli skuffet og såret over å bli avvist kveld etter kveld/gang etter gang. Det er lov å gi uttrykk for det også. Å anklage henne for å være kjedelig, derimot, er voksenversjonen av å kalle moren sin dum fordi hun sa nei til godteri. Altså furting eller surmuling. Det er ikke mange damer som blir stormkåte av furting over å ikke få viljen sin altså, enten det er i eller utenfor senga. Tvert imot oppleves det som press, og press er drepen for sexlysten. Da har hun ikke sex fordi hun VIL vise kjærlighet til deg og kjenne nærhet til deg lenger, da er det for å slippe furtingen som følger av å si nei. Omtrent som når foreldrene gir etter for barnets mas og gråt bare fordi de ikke orker å si nei. Kjempesexy, ikke sant? Anonymkode: 54e8d...f44 7 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #18 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier å si det når hun sier nei til sex mange kvelder på rad. Hun ble meget sur i går og mente jeg sa d for å presse henne. Jeg blir skuffet etter mye nei og sier det, men samtidig er det vel ikke det værste en kan si? Jeg mener det jo også Anonymkode: 5e1e1...13f Hun er ikke kjedelig fordi hun ikke vil ha sex. DU opplever kjedelige følelser, og dine følelser er ditt ansvar. Anonymkode: efba2...0e3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #19 Del Skrevet 29. desember 2024 Tror jeg skjønner hvorfor hun ikke gidder... Anonymkode: cb148...f55 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #20 Del Skrevet 29. desember 2024 Om en mann hadde sagt noe slikt i fullt alvor til meg så hadde resultatet vært at jeg ble evig avtent på ham. Jeg hadde ikke greid å se på ham som en moden, voksen mann lenger. Har du en eneste gang stoppet opp og lurt på hvorfor hun av og til ikke har lyst til å ha sex, Ts? Og for å være ærlig "Vil du ha sex?", det er omtrent like sexy som sandpapir i Sahara i et forhold, hvis det er måten partneren tar initiativ til sex. La oss ta den siste måneden, TS... hvor mye har hun tatt av ansvar med barn, hus, planlegging til jul, skrive lister, handling av julegaver og mat, planlagt og forberedt eller kjøpt klær til jul, vasket i huset, laget julekalender, pakket inn gaver, laget julebakst og annen julemat, pyntet til jul? Hvor mange kaker har hun bakt til avslutninger før jul, og hvor mange tilstelninger har hun vært på i den forbindeles? Og hvor mye har du gjort av dette? Hvor mange timer har hun brukt på dette? Hvor mange timer har du brukt på dette? Anonymkode: 7cc9f...999 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå