Pippi Lotta Skrevet 4. januar #41 Del Skrevet 4. januar kikio skrev (48 minutter siden): Jeg tolket dette som at hun kritiserte at annonsene stod ved siden av hverandre slik at familien til den drepte måtte lese det. Jeg støtter ikke kritikk til pårørende til drapsmannen. Så da misforstod jeg kanskje hva hun kritiserte. Ja da må du ha misforståt hva TS skriver, men bra du klargjør at du ikke mener de pårørende har gjort feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 4. januar #42 Del Skrevet 4. januar kikio skrev (6 timer siden): Jeg tolket dette som at hun kritiserte at annonsene stod ved siden av hverandre slik at familien til den drepte måtte lese det. Jeg støtter ikke kritikk til pårørende til drapsmannen. Så da misforstod jeg kanskje hva hun kritiserte. Ts skriver det jo rett ut, godt gjort av deg å misforstå. Drapsmannen var høyt sannsynlig psykotisk. Den han egentlig var kan jo ha vært god og snill. Uheldig at annonsene kom i samme avis, men det er ikke de pårørende sin feil. For alt vi vet kan også de pårørende til politimannen ha godkjent dette, vi vet jo ikke hva de føler og tenker. https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/73QPzw/sjaafoeren-i-skuddramaet-paa-klepp-jeg-forsoekte-aa-hjelpe-en-venn 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. januar #43 Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (På 2.1.2025 den 17.04): Utrolig trist det som skjedde leste at det var samlet inn 400 000,- til samboeren til politimannen folk er rause og det er så fint med Norge 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. januar #44 Del Skrevet 4. januar Fjugur skrev (5 minutter siden): 👏 👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 11. januar #45 Del Skrevet 11. januar Madame Butterfly skrev (På 29.12.2024 den 17.53): https://www.vg.no/nyheter/i/QM3G1P/markus-botnen-doede-etter-skytingen-paa-klepp Så meningsløst, en stram ung mann, i tjeneste for å beskytte samfunnet. Hva skjer med samfunnet vårt, folk som drar rundt med skytevåpen. Jeg har alltid vært skeptisk til bevæpning av politiet, voldsspiral og eskalering etc., men kanskje pendelen allerede har svinget for langt, kanskje det ikke lenger er en vei utenom. 25 år gammel. Det er svært trist. Folk har "dratt rundt med skytevåpen" i lang tid i Norge. Det er en halv million nordmenn som lovlig eier 1.3 millioner skytevåpen. Samtidig ligger vi nesten på bunn i verdenssammenheng når det gjelder drap. Av de få drapene som skjer så utgjør skytevåpen en liten del. Sjansen for å bli drept som politi i Norge er lav. Det er et relativt trygt yrke. Dødsraten er høyere for fiskere, bygningsarbeidere, bønder og mange andre yrkesgrupper. At Mehl deltar i begravelsen understreker vel bare hvor uvanlig dette er og dermed hvor trygt det er å være politi i Norge. Andre ministre kan ikke gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå