AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #21 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det mener jeg, ja. Nå må du lese hva jeg skriver. Jeg skriver RINGE legevakten for rådgivning. Ingen har sagt noe om å løpe ned og dette er uansett ikke ingenting. TS har ikke fått råd av ambulansepersonell. Hun har fått råd av sin slektning, en bestefar som har jobbet i ambulansen en gang. Han er ikke lege og ikke har han røntgensyn. Det er knapt nok bedre enn ingenting. TS skulle i utgangspunktet vente et par timer og se om det ble bedre (det kunne jeg allerede da fortalt henne at det ikke kom til å bli med de symptomene hun hadde), nå er det gått et døgn, det er ikke noe bedre, men nå skal hun plutselig vente til torsdag... Hvis hun hadde kunnet gå på beinet med litt ømhet og hadde normalt leddutslag (kunne bøye og strekke ut beinet), ok. Da kunne hun ventet til torsdag. Men det har hun ikke. Men jøss, det er det samme for meg. Det er ikke mitt kne. Anonymkode: 7d891...a20 Dette. Håper TS tar til seg det du skriver. Kjenner selv en person som ventet for lenge med å oppsøke hjelp og nå har et ben som ikke kan brukes til alt han vil. Anonymkode: ee6bd...d13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #22 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg blir også bekymret av at smertene er såpass store fortsatt og ikke minst at det er trøbbel med å både strekke og bøye kneet. Det kan være smerter som gjør det men det kan også være at det er noe som er røket. Mangel på fleksibilitet er noe de tar veldig seriøst, spesielt når man har såpass stort traume med at kneskålen har vært ut av ledd. Ikke sjeldent at korsbånd ryker. Ville også ringt legevakten og hørt. det er mye de kan gjøre, ta røntgen, see på kneet, prøve å ta diverse tester og henvise til MR. Fra erfaring, ventetiden på ortopedisk er såpass lang at det bare å komme inn i løpet så fort som mulig. Bare tenk på det, det kommer til å være mange som skader seg på nyttårsaften pga. alkohol, glatte fortau osv., så det bare å hive seg rundt som man kommer før dem i køen. Anonymkode: 26a8a...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #23 Del Skrevet 2. januar Hvordan gikk det med kneet TS? Anonymkode: b46e6...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå