Ephemera Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Mottok pakke med klær derfra idag og skal returnere det meste pga at størrelsene ikke passet. (Faktisk så var klærne for store ) Noen som har gjort dette før? Jeg betalte varene med Visa når jeg bestilte. Jeg har fått med en returlapp som jeg må sette på pakken og betale porto på postkontoret for å sende den tilbake til USA. Skjønner at det ikke blir billig, men det må jo bli billigere enn det klærne koster. Det dreier seg om klær til over tusen kroner. Men hvordan får VS returnert pengene til meg? Ser de kontonummeret mitt fra Visa-betalingen? Dette skjønner jeg ikke. Og hva med toll? Sist jeg bestilte fra VS fikk jeg en toll-regning lenge etter at jeg mottok pakken. Må jeg da betale den når den kommer og så få tollen refundert fordi jeg har sendt tilbake varene? :klø: Håper virkelig at noen kan svare meg på dette... (Og jeg river meg i håret over at jeg aldri kan lære... Dongeribukser kan ihvertfall ikke bestilles fra USA - de må prøves først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå