AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Det er 1,5 måned siden eksen gjorde det slutt pga avstand og at jeg ikke var med på planene om å flytte sammen for raskt. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han , og jeg ville blitt så glad om han kunne tatt kontakt med meg. Er det noen av dere som har opplevd at eksen har tatt kontakt etter en lengre periode? Anonymkode: 2a1d8...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Min ex tar aldri kontakt selv om vi har to fine voksne døtre sammen, han ble så barnslig at han sa han aldri skulle snakke med meg igjen og det har han overholdt. Har ikke snakket med han på over ett år etter 20 år sammen. Anonymkode: f61df...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Årlig sånn ca. Men det var jeg som gjorde det slutt. De vil tilbake. I starten gjorde de (alle) det ukentlig, så månedelig. Men jeg avslår hver gang Anonymkode: ec71e...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er 1,5 måned siden eksen gjorde det slutt pga avstand og at jeg ikke var med på planene om å flytte sammen for raskt. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han , og jeg ville blitt så glad om han kunne tatt kontakt med meg. Er det noen av dere som har opplevd at eksen har tatt kontakt etter en lengre periode? Anonymkode: 2a1d8...0cc Flytt etter han igjen? Det kan ta en 3-4 mnd. før han tar kontakt da.. Anonymkode: 97d0a...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #5 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg fikk noen meldinger etter 7-8 måneder. Men hvorfor vil du at han skal kontakte deg? Hva med bruddet gjør at du mener det er hans ansvar å ta kontakt først nå? Anonymkode: c2df0...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Eksen min tok kontakt med meg etter 2 år!!! da hadde jeg allerede kommet meg over han. Vi møtes, men han ønsker ikkeno forhold selvføgelig.🤷♀️ så nå har jeg blokkert han, savner han hvert eneste dag, men vet i teorien at vi ikke passer sammen , for vi var en veldig dårlig match uansett , vi er ikke meant to be Endret 30. desember 2024 av Charlene87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #7 Del Skrevet 30. desember 2024 Har jevnlig kontakt med et par ekser. Selv om man ikke passet sammen som par betyr det ikke at man ikke passer sammen som venner. Er ikke noe mer en at man chatter litt om livet og har noen man kan prate med som kjenner deg godt og du vet ikke forteller alt videre. Anonymkode: 42ee1...377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå