Kryneren Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Er det fantasi om hvordan noen ser ut naken, eller om seksuelle handlinger, eller en person påkledd i " vanlig" setting, som du likevel finner pirrende? Hva for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Det er ekstremt varierende. Stort sett handler fantasien om noe jeg nylig har sett/opplevd/tenkt på. Kan være alt fra konkrete sexopplevelser jeg har opplevd, til å dikte opp fortsettelsen på en drøm jeg har hatt. Stort sett er det seksuelle situasjoner eller noe som leder opp mot det. Eksempler: en veldig deilig sexopplevelse med en fuck buddy, drikkelek som endte opp i kinky sex, ute på byen, danser tett, blir sex. Anonymkode: b2a10...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg fantaserer veldig ofte om det jeg drømmer om. Fantasien blir bare en forlengelse av drømmen, og siden det er i våken tilstand eller transe, så er det stort sett handlinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Kan være hva som helst. Er som et vanlig, men litt mer spennende liv og alt det innebærer. Som en film. Har ikke bare rene sex fantasier, det er bestandig mer innhold enn bare, naken kropp. Anonymkode: dc66f...d13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan være hva som helst. Er som et vanlig, men litt mer spennende liv og alt det innebærer. Som en film. Har ikke bare rene sex fantasier, det er bestandig mer innhold enn bare, naken kropp. Anonymkode: dc66f...d13 Ja det blir vel litt mer spennende da, mer naturlig eller helhetlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå