AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Skrevet 29. desember 2024 Hei! Kvinne på 38 år her. Alltid vært ganske pen, men nå når jeg nærmer meg 40 føler jeg gløden har sluknet litt. Når jeg sminker meg blir jeg liksom aldri fornøyd. Sikkert fordi jeg sammenligner med selv med når jeg var i 20-årene. Noen damer her med samme problemstilling. Hvordan føler dere dere bedre? Sminketips/ klestips? Anonymkode: 3d5d9...d50 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Skrevet 29. desember 2024 Nad+- tbl.? Ellers: sjekk hormonnivåer. Østrogen og progesteron mangler gir mindre glød....Oslo skinlab har bra kollagenpulver og. Anonymkode: 01e7e...0a8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Skrevet 29. desember 2024 Aksepter at du ikke er 20 mer. Det kommer man langt med. Du er nok fortsatt pen, men på en annen måte enn da du var yngre. Tror ikke kollagen vil hjelpe på følelsen. Jeg har passert 40, og liker meg selv bedre enn noen gang - har akseptert "forfallet". Eneste jeg har endret i mine rutiner, er at jeg har kjøpt en feitere hudkrem, da jeg følte meg så dratt og tørr i huden. Har nesten ikke rynker. Er blitt mer naturlig nå, enn jeg var før, og bruker lite sminke. Er fortsatt attraktiv for menn, selv om jeg er litt chubbychick, og grå i håret. Jeg tror, ved å være mer glad i meg selv, og ikke så desperat, at jeg fortsatt har en slags "glød". Så mitt tips: vær snillere med deg selv, og ikke stress etter å være en dårlig kopi av den du en gang var. Anonymkode: 8e9aa...189 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Oslo skinlab har bra kollagenpulver og. Det hjelper nada nix på noe som helst. Anonymkode: e0ea5...f72 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Kvinne på 38 år her. Alltid vært ganske pen, men nå når jeg nærmer meg 40 føler jeg gløden har sluknet litt. Når jeg sminker meg blir jeg liksom aldri fornøyd. Sikkert fordi jeg sammenligner med selv med når jeg var i 20-årene. Noen damer her med samme problemstilling. Hvordan føler dere dere bedre? Sminketips/ klestips? Anonymkode: 3d5d9...d50 Hva gjør du da for å føle deg fresh? Tar du hudbehandlinger, bruker du gode produkter? Trener du? Anonymkode: e0ea5...f72
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Skrevet 29. desember 2024 Bruker du mild, kjemisk peeling i ansiktet? Anonymkode: 9c466...ac9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det hjelper nada nix på noe som helst. Anonymkode: e0ea5...f72 Joda, da har du ikke prøvd selv over tid. Huden blir merkbart mykere og får dermed mer glød og spenst, og jevnere tekstur og farge. Bare å prøve! Fungerer for min del, og mange andre. At det ikke er vitenskapelig god nok evidens at det reverserer rynkedannelse er greit nok, effektene er gode nok for min del. Huden gløder og reflekterer lys som da jeg var i 20-30-årene, er nå 50. Bruker også masse andre kosttilskudd med god effekt på treningsform og utseende, som NAD, resveratrol, ceramider og fullspektret vitaminer/ mineraler. Det fungerer sammen med et sunt kosthold og mye aktivitet. Anonymkode: 7b84a...4e4
Helikopter Skrevet 29. desember 2024 #8 Skrevet 29. desember 2024 Prøv en ny klesstil. Få hjelp av en venn med et nytt blikk på utseende og stil.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Joda, da har du ikke prøvd selv over tid. Huden blir merkbart mykere og får dermed mer glød og spenst, og jevnere tekstur og farge. Bare å prøve! Fungerer for min del, og mange andre. At det ikke er vitenskapelig god nok evidens at det reverserer rynkedannelse er greit nok, effektene er gode nok for min del. Huden gløder og reflekterer lys som da jeg var i 20-30-årene, er nå 50. Bruker også masse andre kosttilskudd med god effekt på treningsform og utseende, som NAD, resveratrol, ceramider og fullspektret vitaminer/ mineraler. Det fungerer sammen med et sunt kosthold og mye aktivitet. Anonymkode: 7b84a...4e4 Åh herregud, at du gidder 🤣 Anonymkode: d2a3d...97f 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda, da har du ikke prøvd selv over tid. Huden blir merkbart mykere og får dermed mer glød og spenst, og jevnere tekstur og farge. Bare å prøve! Fungerer for min del, og mange andre. At det ikke er vitenskapelig god nok evidens at det reverserer rynkedannelse er greit nok, effektene er gode nok for min del. Huden gløder og reflekterer lys som da jeg var i 20-30-årene, er nå 50. Bruker også masse andre kosttilskudd med god effekt på treningsform og utseende, som NAD, resveratrol, ceramider og fullspektret vitaminer/ mineraler. Det fungerer sammen med et sunt kosthold og mye aktivitet. Anonymkode: 7b84a...4e4 Det er mye mer kollagen i kjøtt enn i skinlab sine produkter,så hvorfor har ikke alle kjøttetere perfekt rynkefri hud? Anonymkode: e0ea5...f72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå