Gå til innhold

Nå har jeg fått nok 🤗😘

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært her inne i årevis. Med lang pause, stilt en del spørsmål, spørsmål jeg har ønsket svar på av ulike årsaker. Noen syns nok jeg er en slitsom pest og tullebukk. Men, dessverre har mine spørsmål også ofte blitt mye lest og fått mye engasjement, så da tenker jeg spørsmålene har til en viss grad vært nyttige for andre også, og om det bare var for å tøye grenser eller gi folk en god latter, så glad for det. 

Nå har jeg lest nok her til å skjønne at jeg ikke vil være her. Kanskje ikke medlem i samfunnet engang. Mest lyst til å flytte vekk fra alt til liten utkantbygd i Finnmark. Komme vekk fra alt det usunne i dette samfunnet. Jeg liker det ikke. Jeg vil tilbake til 80 tallet takk, når ting var enkelt, jeg vil leve et sted hvor det er nestekjærlighet. 

Nå i 2025 Mitt nyttår forsett å ikke returnere tik KG under noe omstendigheter. Selv om jeg skulle virkelig trenge svar på noe. 

Ønsker alle de hyggelige og snille menneskene her et godt 2025!! Og ha det til grammar - natziene og de som forteller meg jeg må lære meg bedre norsk, dere er noen ganger ganske nyttige, men stortsett bare en plage. Hvis dere vil folk skal virkelig bli bedre i Norsk må dere vise eksempelvis hvordan det skrives i stedet for... 

Nå nytt liv uten KG. 

❤️

Anonymkode: 801ab...230

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelige ønsker for det nye året. 🥰 Jeg ønsker deg også et godt nytt år uten KG og annet som måtte tynge deg ned. ❤️

Anonymkode: e8143...7bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om Google? Der får du mange svar 😜

«This is not an airport, no need to announce your departure” 

Anonymkode: ca4cc...aaa

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glade 80-tallet 😂 Det var tider det 😉 Mye gøy som skjedde da. Håper du kan ha fokus på det jeg. Å ha det gøy 🌞 Tull og tøys er jo bare stas og gøy 😂

Om man ikke har det særlig greit så er ikke akkurat KG stedet for deg nei...

Håper du finner andre arenaer der du kan ha det kjekt 💕 

Godt nyttår 🎆🎆🎆 

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du hørt om Google? Der får du mange svar 😜

«This is not an airport, no need to announce your departure” 

Anonymkode: ca4cc...aaa

Nå er du ikke særlig grei synes jeg....

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver bedre enn mange her inne.

Jeg forstår hva du mener. Selv bruker jeg KG som tidtrøyte og til å engasjere meg i noen få temaer. Svarer aldri andre stygt, og forsøker å støtte de som trenger det. Og rapporterer alle regelbrudd...

Jeg har vært langvarig syk, men satser på å bli bedre, og da vil også min tid på forumet trolig opphøre.

Savner aldri forumet når jeg ikke er pålogget på noen dager.

Det er mye bra med slike forum, men dessverre så bidrar de også til å skape større avstand mellom folk, populisme og mer ekstreme meninger får vokse uimotsagt. På sitt vis er slike forum også en trussel mot demokratiet, da de er så lette å misbruke, noe vi har sett utallige ganger også her.

Ønsker deg lykke til uten forumet, og lykke til videre i livet!

Et tips, gå ut og engasjer deg i noe du ikke har gjort før, frivillig arbeid (mye hyggelige folk der!), nye hobbyer osv.

❤️

Anonymkode: 18dc5...d69

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sees på KG imorgen ❤️

Anonymkode: 4b99e...049

🤣 året er ikke omme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

🤣 året er ikke omme

Sees 1 januar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sees 1 januar ❤️

You wish🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kg representerer folk flest. Men man finner alltid rasshøl på steder der de liker å være. Dette er ikke stedet for folk som tar seg nær av ting elle tar forumet alvorlig. Du oser jo av passiv agressivitet. Det er jo kv i et nøtteskall. Du skriver jo dette innlegget med ønske om å terge eller såre. Eller at du tror at du faktisk er så viktig. Kanskje du hører hjemme her?

Skjønner at du er skuffet over kg, men du sier at du har stilt spørsmål her, kanskje du har stilt spørsmål som er for personlige? Det er kjipt når sånne ting blir angrepet. Du hadde en gang en skremmende stor tro på kg. Kanskje er det bra at den ble justert litt ned?

Ikke bruk kg som unnskyldning for at du ikke tåler en litt harsk verden. 80 tallet skånte deg bare i å ta del i verden. Den er ikke værre i dag. 2025 når også Finnmark. Kanskje på tide å bli voksen. 

Godt nytt år og lykke til :tommelopp2:

Anonymkode: 7b970...681

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg synes ikke kg representerer folk flest. Men man finner alltid rasshøl på steder der de liker å være. Dette er ikke stedet for folk som tar seg nær av ting elle tar forumet alvorlig. Du oser jo av passiv agressivitet. Det er jo kv i et nøtteskall. Du skriver jo dette innlegget med ønske om å terge eller såre. Eller at du tror at du faktisk er så viktig. Kanskje du hører hjemme her?

Skjønner at du er skuffet over kg, men du sier at du har stilt spørsmål her, kanskje du har stilt spørsmål som er for personlige? Det er kjipt når sånne ting blir angrepet. Du hadde en gang en skremmende stor tro på kg. Kanskje er det bra at den ble justert litt ned?

Ikke bruk kg som unnskyldning for at du ikke tåler en litt harsk verden. 80 tallet skånte deg bare i å ta del i verden. Den er ikke værre i dag. 2025 når også Finnmark. Kanskje på tide å bli voksen. 

Godt nytt år og lykke til :tommelopp2:

Anonymkode: 7b970...681

Du har totalt misforstått meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...