Gå til innhold

Tarot lesing

Gjest puselusen

Anbefalte innlegg

Gjest puselusen

Hei,

Jeg lurer på om.noen fine der ute kan trekke noen kort for/på meg? 🙏 Det hadde jeg satt veldig stor pris på. Send meg gjerne en privat melding om det føles bedre.  

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lese et tilfeldig kort på deg er ganske vanskelig for det er jo et veldig bredt tema for å si det mildt. Still et spørsmål eller hva du ønsker, om det er innsikt i noe, råd angående noe. 

Anonymkode: e1640...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du to tråder gående? Jeg svarte deg i den andre, hva er din sivilstatus  nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselusen
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du to tråder gående? Jeg svarte deg i den andre, hva er din sivilstatus  nå?

Jeg hadde visst det! Beklager det. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg er, det er ingen andre, men vi bor ikke sammen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puselusen skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde visst det! Beklager det. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg er, det er ingen andre, men vi bor ikke sammen lenger.

Takk for oppklaring, det var så spesielle kort at jeg måtte vite utgangspunktet. Uansett hvordan ting er i dag, så er det snart på vei til full endring, det ser dessverre ut som ar det er slutten. Det trygge, stabile, det som gjorde at man hadde tilhørighet og samhold, er borte, jeg ser et form for svik involvert. Enten en som tok mye dritt over lang tid, eller noe dritt som tok lang tid å bearbeide. 

Uansett så ser jeg at du går fra hele greien snart, at det blir nok snart, men jeg skjønner at det er tungt å gi slipp på, det er så tung energi over dette at jeg føler som om det ligger en stein på brystet når jeg ser de kortene. Jeg ser at du kommer til å gi opp, forstå at det som mangler ikke kommer tilbake, og avslutte dette. 

Selv om det ser svart ut, så er din fortsettelse at du kommer til å knytte tette bånd til andre, få deg et nettverk, en ny gnist i livet, det kommer til å få mening igjen. Livet er langt mer enn hva det føles nå, ta deg litt tid til deg selv og dine følelser, bygg deg opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk for oppklaring, det var så spesielle kort at jeg måtte vite utgangspunktet. Uansett hvordan ting er i dag, så er det snart på vei til full endring, det ser dessverre ut som ar det er slutten. Det trygge, stabile, det som gjorde at man hadde tilhørighet og samhold, er borte, jeg ser et form for svik involvert. Enten en som tok mye dritt over lang tid, eller noe dritt som tok lang tid å bearbeide. 

Uansett så ser jeg at du går fra hele greien snart, at det blir nok snart, men jeg skjønner at det er tungt å gi slipp på, det er så tung energi over dette at jeg føler som om det ligger en stein på brystet når jeg ser de kortene. Jeg ser at du kommer til å gi opp, forstå at det som mangler ikke kommer tilbake, og avslutte dette. 

Selv om det ser svart ut, så er din fortsettelse at du kommer til å knytte tette bånd til andre, få deg et nettverk, en ny gnist i livet, det kommer til å få mening igjen. Livet er langt mer enn hva det føles nå, ta deg litt tid til deg selv og dine følelser, bygg deg opp igjen. 

Kunne du har trukket tarotkort på meg også? Lurer på kjærlighet, jeg også. Er i et forhold, men er usikker på veien videre. Har kortene noen råd? 

Anonymkode: 81553...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselusen
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Takk. Dette skal jeg ta med meg på veien ❤️🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...