Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2002 #1 Del Skrevet 17. november 2002 Det er en ting jeg lurer på: Hvordan skal jeg legge inn en link på en side uten å oppgi hele webadressa, men bare legge til navnet på siden ? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. november 2002 #2 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg pleier å lime inn linken, markere den og skrive det jeg vil det skal stå. Trykker ikke delete, men skriver OVER linken på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. november 2002 #3 Del Skrevet 17. november 2002 Sorry, her på KG gjøres det på en annen måte, tenkte på mailer og sånt jeg.. Vet faktisk ikke hvordan det gjøres her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. november 2002 #4 Del Skrevet 17. november 2002 For å legge ut en link uten å skrive hele webadressen gjør du følgende: [url=http://www.kvinneguiden.no]Kvinneguiden[/url] Resultatet blir slik: Kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå