AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 I går hadde vi nærmeste familie på juleselskap. Alle hadde kledd seg fint som seg hør og bør. Men må si jeg skvatt litt da jeg plutselig (før maten var servert) så to små flekker på min svigerinnes kjole. Jeg regnet med at hun ikke var klar over det, og gjorde henne derfor oppmerksom på det. Men hun svarte at det var flekker, antagelig fett, som ikke gikk bort i vask. Siden hun var veldig glad i kjolen og flekkene ikke var særlig synlige, så valgte hun å beholde den. Hun hadde brukt den ved flere anledninger, sa hun. Og ingen hadde visst lagt merke til flekkene. Er dette innafor? Anonymkode: a5e1c...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Ja. Anonymkode: 94c71...71c 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Selvfølgelig er det innafor. Hun var ikke på besøk hos kongen. Rimelig frekt å gi beskjed om flekker når hun har kommet til dere og ikke har mulighet til å skifte. 🤨 34 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Du skvatt faktisk 🤣 39 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Haha 2/10 Anonymkode: b6932...f59 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Du skvatt? Av å se to små flekker på noen andres kjole i et familieselskap for nær familie? Du er ikke seriøs nå? Anonymkode: 1367c...75d 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Nei, det er ikke innafor og skvette over 2 flekker på svigerinnen sin kjole. Litt stressa? Prøv et glass vin og et varmt bad, om det fortsetter over nyåret ta det opp med fastlegen. Anonymkode: 1157f...7d7 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I går hadde vi nærmeste familie på juleselskap. Alle hadde kledd seg fint som seg hør og bør. Men må si jeg skvatt litt da jeg plutselig (før maten var servert) så to små flekker på min svigerinnes kjole. Jeg regnet med at hun ikke var klar over det, og gjorde henne derfor oppmerksom på det. Men hun svarte at det var flekker, antagelig fett, som ikke gikk bort i vask. Siden hun var veldig glad i kjolen og flekkene ikke var særlig synlige, så valgte hun å beholde den. Hun hadde brukt den ved flere anledninger, sa hun. Og ingen hadde visst lagt merke til flekkene. Er dette innafor? Anonymkode: a5e1c...0de Alt folk henger seg opp i. Anonymkode: c9d2b...c50 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 Nei. Man skal kun - og kun bare - gjøre folk oppmerksomme på det man selv velger å anse som «feil og mangler» dersom de kan gjøre noe med det, der og da. Dersom din svigerinne hadde holdt frem to kjoler for deg og spurt «hvilken skal jeg bruke» så kunne du pent sagt «den til venstre har flekker, så den ville jeg ikke brukt». Eller dersom noen har smekken åpen, en flekk på haken etc kan du si fra fordi dette der og da lett lar seg fikse. Du valgte å si fra om flekker på et antrekk hun alt hadde på seg. På et tidspunkt der hun ikke hadde skift. Det er langt utenfor normal høflighet. Den eneste grunnen til at du valgte si fra er at du antok det ville funke som hersketeknikk. Så, nei, det er ikke innafor å være uhøflig, ts. Verken vi eller din gjest lot oss lure av «triksene» dine for å hevde deg selv. Anonymkode: d3143...85a 16 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 Alltid er det svigerinne eller svigermor… Anonymkode: 8104a...12b 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alltid er det svigerinne eller svigermor… Anonymkode: 8104a...12b Nettopp. Tenk om det hadde vært ts sin mor eller søster, det hadde jo ikke vært mulig at en søster eller en mor dukket opp med en slik flekkete kjole Anonymkode: c9d2b...c50 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 29. desember 2024 #12 Del Skrevet 29. desember 2024 Herregud. Hennes valg og frekt av deg å påpeke det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #13 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I går hadde vi nærmeste familie på juleselskap. Alle hadde kledd seg fint som seg hør og bør. Men må si jeg skvatt litt da jeg plutselig (før maten var servert) så to små flekker på min svigerinnes kjole. Jeg regnet med at hun ikke var klar over det, og gjorde henne derfor oppmerksom på det. Men hun svarte at det var flekker, antagelig fett, som ikke gikk bort i vask. Siden hun var veldig glad i kjolen og flekkene ikke var særlig synlige, så valgte hun å beholde den. Hun hadde brukt den ved flere anledninger, sa hun. Og ingen hadde visst lagt merke til flekkene. Er dette innafor? Anonymkode: a5e1c...0de Skal ikke mye til før du skvetter altså. Innafor av henne, ikke fullt så innafor av deg. Du virker en smule frekk😊 lure på hvilken person familien din ser på deg som. regner med dette er innlegg fra noen som har litt for lite å gjøre. Anonymkode: 31dc3...a31 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #14 Del Skrevet 29. desember 2024 Altså, så lenge de ikke er veldig store og veldig tydelig kan man fint gå i et plagg med en flekk eller tre på! Anonymkode: ffc4b...149 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #15 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha 2/10 Anonymkode: b6932...f59 1/10 Du er for gavmild.. Anonymkode: 123dd...d8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #16 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alltid er det svigerinne eller svigermor… Anonymkode: 8104a...12b Har da sett en og annen klage på svigerdatter også... TS Anonymkode: a5e1c...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #17 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Altså, så lenge de ikke er veldig store og veldig tydelig kan man fint gå i et plagg med en flekk eller tre på! Anonymkode: ffc4b...149 Til hverdags, ja. Hjemme hos seg selv, når man ikke venter besøk. TS Anonymkode: a5e1c...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #18 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): må si jeg skvatt litt Anonymkode: a5e1c...0de Du er jammen lettskremt. Anonymkode: e85db...750 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #19 Del Skrevet 29. desember 2024 Mezzosoprena skrev (3 timer siden): Du skvatt faktisk 🤣 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal ikke mye til før du skvetter altså. Innafor av henne, ikke fullt så innafor av deg. Du virker en smule frekk😊 lure på hvilken person familien din ser på deg som. regner med dette er innlegg fra noen som har litt for lite å gjøre. Anonymkode: 31dc3...a31 Jeg regner med dere skjønte det car en talemåte. Men ja, jeg reagerte på det. TS Anonymkode: a5e1c...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #20 Del Skrevet 29. desember 2024 Tenk så frekk hun var. Er denne svigerinnen frekk ellers? Anonymkode: 8a0b3...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå