AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg pleier å få både barnebidrag og trygd på slutten av mnd. Barnetrygden kom den 16 denne måneden, pga jul og helligdager. Men barnebidraget har jeg ikke fått enda. Flere som manlger bidrag? Anonymkode: 009b3...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har ikke fått bidrag, det er nav som krever inn. Det pleier å komme rundt den 20. hver måned, men det kom ikke denne måneden. Jeg antar det kommer i morgen. Evt har ikke exen betalt. Det er også selvfølgelig en mulighet, men jeg velger å tro det bare går tregt pga helligdager. Anonymkode: 708fe...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har heller ikke fått, merker det på lommeboka hehe Anonymkode: 07d96...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har heller ikke fått. Anonymkode: 7a88b...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Første jul som voksen? Helt utrolig hvor lite voksenkunnskap enkelte har og du er t o m mor? Det er selvfølgelig pga helligdagene. Du har vel merket at fakturaer heller ikke trekkes fra kontoen din på søndager, går jeg ut i fra. Anonymkode: 86698...6e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Med forfall den 25. ble det antakeligvis trukket på fredag. Da kommer utbetalingen mandag kl 15.50 antar jeg. Anonymkode: 42393...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Første jul som voksen? Helt utrolig hvor lite voksenkunnskap enkelte har og du er t o m mor? Det er selvfølgelig pga helligdagene. Du har vel merket at fakturaer heller ikke trekkes fra kontoen din på søndager, går jeg ut i fra. Anonymkode: 86698...6e6 I alle verden er dette for en kommentar? Hva har voksenkunnskap med at bidraget er sent ute å gjøre? Har du en dårlig dag kanskje? Får du det bedre med deg selv av å tråkke på andre? Bidraget og trygda pleier å komme samtidig. I desember kommer de som regel i midten av mnd istedenfor i slutten pga helligdager. For oss som er avhengig av bidraget for å få mat på bordet, er det krise at den enda ikke er kommet. Får håpe det dukker opp på konto i morgen Anonymkode: 009b3...235 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 Eksen ligger en måned på etterskudd, så jeg får ikke noe før rundt 20. januar. Anonymkode: a391d...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bidraget og trygda pleier å komme samtidig. I desember kommer de som regel i midten av mnd istedenfor i slutten pga helligdager. For oss som er avhengig av bidraget for å få mat på bordet, er det krise at den enda ikke er kommet. Får håpe det dukker opp på konto i morgen Anonymkode: 009b3...235 Barnebidraget kommer ikke tidligere, barnetrygda gjør det. Barnebidraget har samme forfallsdato gjennom hele året og kommer først når bidragspliktige har betalt det. Det kan derimot komme senere i desember pga helligdager. Slik denne måneden når den 25. er en rød dag. Anonymkode: 42393...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): I alle verden er dette for en kommentar? Hva har voksenkunnskap med at bidraget er sent ute å gjøre? Har du en dårlig dag kanskje? Får du det bedre med deg selv av å tråkke på andre? Bidraget og trygda pleier å komme samtidig. I desember kommer de som regel i midten av mnd istedenfor i slutten pga helligdager. For oss som er avhengig av bidraget for å få mat på bordet, er det krise at den enda ikke er kommet. Får håpe det dukker opp på konto i morgen Anonymkode: 009b3...235 Har ikke en dårlig dag og ditt svar er feil. Lurer man på noe helt konkret, bør en voksen klare å sjekke der svaret ligget; på hjemmesiden til Nav. Barnetrygden betales av Nav fra Staten og kommer alltid i midten av desember. Barnebidraget kommer når motparten har betalt, også om Nav står for innkrevingen, evt får man et bidragsforskudd. Datoen hos Nav er den samme gjennom hele året og pga helligdager kan det hele forskyves, også pga bankene som ikke alltid kjører trekk og utbetalinger på helligdager. Anonymkode: 86698...6e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #11 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har heller ikke fått, merker det på lommeboka hehe Anonymkode: 07d96...5cc Hvordan kan noen få dagers forsinkelse ha noe å si? Du fikk jo barnetrygden tidligere. Lever du så fra hånd til munn bør du virkelig gjøre noen grep, det går faktisk ikke an å være ansvarlig for barn og ikke ha nok penger til mat. Anonymkode: 86698...6e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 30. desember 2024 #12 Del Skrevet 30. desember 2024 Tenk så trist at man må ta bidrag gjennom NAV at to voksne mennesker ikke klarer å få til en privat avtale etter et brudd. NAV jobber tregt som fan, valget er gjort lev med det sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #13 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Første jul som voksen? Helt utrolig hvor lite voksenkunnskap enkelte har og du er t o m mor? Det er selvfølgelig pga helligdagene. Du har vel merket at fakturaer heller ikke trekkes fra kontoen din på søndager, går jeg ut i fra. Anonymkode: 86698...6e6 Jøss. Oppdragelsen din skulle du reklamert på Anonymkode: 4002c...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #14 Del Skrevet 30. desember 2024 Bidraget som i dag kl 15.50 som forventet her. Bf legger betalingen inn på forfallsdato (får de efaktura eller avtalegiro fra nav?), som da gikk fra hans konto på fredag og kom til meg i ettermiddag. Anonymkode: 42393...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå