AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Hei! For tre dager fikk jeg min første positive graviditetstest. Jag hadde da ikke fått mensen men blødd litt brunt på papiret tre dager før positiv test. Dagen etter positiv test tok jeg to nye tester som også var positive. I går tik jeg clear blue digital og den viste 1-2 uker. Jeg har fortsatt å småblø helt til i dag tidlig. Når jeg våknet var bindet fult av blod(ikke blødd gjennom) og når jeg gikk på do kom det en ganske stor klump med blod. Tok også en ny test i dag tidlig som var positiv. Men følte ikke streken var noe sterkere… kan det fortsatt gå bra eller er det en spontanabort? Har menssmerter i tillegg… legger ved bilde (øverste testen er fra i dag tidlig) Anonymkode: a15b0...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Det er helt umulig å si, dessverre. Det kan gå bra, det kan allerede ha gått dårlig. Du må rett og slett vente og ta en ny test, eventuelt hcg-tester hos fastlegen. Beklager, jeg vet du vil høre noe positivt, men ingen på KG kan si ja eller nei her… Anonymkode: e9bfe...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt umulig å si, dessverre. Det kan gå bra, det kan allerede ha gått dårlig. Du må rett og slett vente og ta en ny test, eventuelt hcg-tester hos fastlegen. Beklager, jeg vet du vil høre noe positivt, men ingen på KG kan si ja eller nei her… Anonymkode: e9bfe...fd8 Har vært hos legen på fredag, skal ta ny måling på mandag, krysser fingrene🤞🏻 for at alt har gått bra men nå har jeg snart blødd en uke så føler ikke det går veien… får bare vente å se da😅 Anonymkode: a15b0...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå