AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Mmm, veit ikke helt hva som er hva, og finner ikke svar. Og blir litt halvsprø. Help? Jeg er en ung mann, og for et par år siden tok livet en uventet vending. Har en kompis som er veldig morsom, utadvendt, og glad i å feste. Latter og tjohoi. Den typen, på en måte. Han er veldig glad i damer, og trekker dem til seg som en magnet. Han ser veldig bra ut. Vi har festet mye i lag, selv om det er noen år siden. Mange, mange fester. Og de siste festene? Han har alltid småklådd litt på meg, veldig uskyldig. Trudde ikke det var annet enn humor. For eksempel kunne han klaske meg på rumpen, eller av og til løfte meg opp med hendene på rumpen, og svinge rundt et par ganger, som en ekstra god klem. Kompis-tullegreier. En dag sendte han meg invitasjon til fest hos seg. Vanligvis masse folk. Men da jeg kom dit, var det bare han der. Noe var annerledes. Vi satt som vanlig i sofaen, og han klasket plutselig hånden på låret mitt, og sa at han måtte si meg noe. Han må allerede ha gjort noe magisk, for i stedet for å ta vekk hånden hans fra låret mitt, la jeg heller hånden min oppå hans. Lang historie kort: Han hadde fantasert om meg i lang tid. Jeg trodde han enten tullet eller testet meg. Og jeg er jo "hetero", så. Trodde jeg. Han også. Men jeg må innrømme at jeg "likte" spøken. Hånden hans gled mer og mer innover mot sentrum, og jeg stoppet den ca like ved, da jeg var helt satt ut av et velde av mange, nye, pirrende og uventede følelser. Fremdeles noenlunde sikker på at han tullet, kanskje for å se om han hadde kjangs. Så snudde plutselig ALT om. Jeg skjønte at han ikke tullet, da 20 steinharde cm bulte under buksen hans. Han mente alvor. Og til min store, sjokkerende forbauselse, innså jeg hvor velkommen han var. Han spredde beina mine, og jeg lot ham kjenne kjapt hva jeg hadde, med fingrene. Så fikk jeg panikk, og løp inn på soverommet hans 🫣 Av alle steder... Han kom etter, og jeg klarte ikke å motstå. Han fikk drømmene sine oppfylt. Han slikket meg, og jeg satte meg på sengekanten og sugde ham steinhard, før han la meg i misjonær, og regelrett sprengte inn i meg. Det var ubeskrivelig fantastisk, og litt vondt. Men det som slo oss begge, var overgangen der og da. Har aldri sett en mann komme så hardt, og jeg har aldri vært mer feminin enn med ham, da vi holdt på. I etterkant tok han meg i alle mulige posisjoner. På bord, panseret på bilen sin, og han elsker å slikke meg. Innrømmer også at jeg elsker den store "du trodde jeg tullet?"-tingen hans, i munnen min. Husker jeg kom ut fra dusjen hans iført et stort håndkle. Da kom han bort og la to fingre forsiktig mellom beina mine, og tryglet meg. Så jeg bestemte meg for å suge av ham ladningen. Det kjentes ut som et hagleskudd i munnen da han kom, og jeg elsket det. Så dusjet jeg igjen 😇 Kan noen forklare meg dette? 1) Han sier han aldri har kommet hardere med noen andre kvinner. Og jeg er mann... Men både han og jeg er mann og kvinne sammen. Er det stor forskjell på selve følelsen av å penetrere analt og vaginalt? 2) Jeg er den eneste han har hatt av samme kjønn. Han er damegal. Han sa at han hadde forsøkt med en annen mann tidligere, men det kunne ikke sammenlignes med meg. Den andre var føltes både feil og unaturlig ut for han, men jeg var som en kvinne for ham til sammenligning. 3) Hva betyr alt dette? Jeg elsker damer, men blir dame med akkurat ham. Mange andre populære menn har ymtet frempå tidligere, uten suksess. Men når jeg ser tilbake, kunne kanskje 4 menn av alle jeg har møtt, fått innpass. Til tross for at mange er flotte og staute, så klarer de ikke å trykke på kvinneknappen. Bare han, og et par jeg kan forestille meg hadde klart det. Jeg klarer heller ikke finne noe til felles med de få mennene jeg føler bar den effekten på meg. 4) Er det dette som kalles flytende kjønn? Bare at jeg har det i en utrolig kresen og super-selektiv form? Vanligvis hetero og vanlig mann, men KAN bli skikkelig kvinnelig med for eksempel han. Hvorfor akkurat ham, og ikke alle flotte mandige menn? 5) Kunne aldri ha vært kjæreste med en mann. Er ikke homofil ( selv om det hadde vært enklere). Er hetero på den måten. Og det er helt utenkelig å være noe annet enn den kvinnelige mottaker. Vanskelig dette, men jeg identifiserer meg heller ikke med veldig feminine menn. Det tror jeg heller ikke for eksempel han gjør med meg. Dvs, han har sagt at han føler jeg er helt naturlig kvinne når jeg er "sånn". Nå er det lenge siden. Han er gift og har flyttet. Sender meg av og til mld som indikerer hvor mye han savner å feste med meg osv. 6) Jeg har bra damedrag, men der er det en ny vri. Elsker å bli litt dominert av veldig feminine damer, gjerne litt eldre enn meg. Var en dame som spurte om hun kunne få ta meg med strapon? Jeg takket nei, og har alltid angret i ettertid. Er det vanlig? Litt usikker på fremtidens destinasjoner. Noen som har erfaring? Anonymkode: ac1ca...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Fin historie. Du har flott fantasi. Kanskje du skulle skrive mer? "for et par år siden tok livet en uventet vending." "Nå er det lenge siden. Han er gift og har flyttet" Tidsmessig henger ikke historien sammen. Anonymkode: d07e6...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Nice story bro. Anonymkode: c5210...2b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Her om dagen møtte jeg en rev i skogen. Han sa at han het Reiulf. Han likte å røyke, men det hadde han gjort i mange år. Han spurte meg om jeg ville ha en " rev ", som han så morsomt formulerte det. Jeg takket pent nei, før jeg gikk hjem. Da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått meg en revehale. Det er mange år siden nå, men jeg sverger; halen er der den dag i dag. Anonymkode: 0c796...783 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå