AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Bor i et relativt nytt bygg der det er montert konvektor tilknyttet vannbåren varme. Den har tidligere startet opp som normalt, men i år starter den ikke når jeg setter på via termostaten på veggen. Hører at det sier "klikk" fra konvektoren når temperaturhjulet skrus opp, men det kommer ikke vann inn i systemet, og luften begynner ikke å blåse. Har tatt kontakt med rørlegger, så kommer nok noen på nyåret. Men jeg lurer på om noen har erfart dette og kan ha en formening om hva som er mangelen? Anonymkode: 7bbe1...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Luft i anlegget, prøvd å åpne lufteskruen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Enmanelskeråhate skrev (12 minutter siden): Luft i anlegget, prøvd å åpne lufteskruen? Det var en bekjent her, og han åpnet noe på rørene i rørskapet. Men det kom bare ut vann. Anonymkode: 7bbe1...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Er det trykk nok på anlegget da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Enmanelskeråhate skrev (1 time siden): Er det trykk nok på anlegget da? Så vidt jeg vet fungerer det hos naboene på samme etasje. Og det er først i år at det ikke starter. Anonymkode: 7bbe1...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå