AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har lagt på meg mye de siste årene og spiser altfor mye med sukker. Legen har gitt meg resept på mysimba, men etterpå ble jeg usikker på om det egentlig er noe for meg. Jeg sliter ikke med overspising eller sterk sultfølelse; jeg spiser nok lett for lite mat egentlig. Min utfordring er søtsug og spising knyttet til følelser, belønning og avslapping. Dere som har erfaringer med mysimba; tenker dere at det også kan hjelpe på mine utfordringer? Anonymkode: e1979...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Nå spør du folk med erfaring, det har ikke jeg. Men vil ikke Mysimba også hjelpe mot søtsug? Bare ett lite googlesøk viser at mange deler erfaringer om at søtsuget har gått ned ved bruk av Mysimba så jeg vil tro at det er verdt å prøve. Og så er det vel med dette som med slankesprøyter - det fungerer veldig bra på noen og har knapt effekt på andre. Prøv du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har lagt på meg mye de siste årene og spiser altfor mye med sukker. Legen har gitt meg resept på mysimba, men etterpå ble jeg usikker på om det egentlig er noe for meg. Jeg sliter ikke med overspising eller sterk sultfølelse; jeg spiser nok lett for lite mat egentlig. Min utfordring er søtsug og spising knyttet til følelser, belønning og avslapping. Dere som har erfaringer med mysimba; tenker dere at det også kan hjelpe på mine utfordringer? Anonymkode: e1979...517 Jeg tenker at du har godt av å få hjelp for det at du spiser følelsene dine, hvis du ønsker et normalt forhold til mat/godteri. De problemene kommer ikke til å forsvinne bare fordi du går på medisin, med mindre du har planer om å ta det for resten av livet. Man må ta tak i selve årsaken hvis man ikke ønsker å stå på medisiner resten av livet. Anonymkode: 07978...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 Mysimba hjelper meg mot søtsuget. Gikk ned 13 kilo de første 6 månedene. Har stått stille etter det Anonymkode: 0e806...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg er på uke 3 med mysimba, og søtsuget er borte. Jeg hadde en sjokoladeavhengighet og tydde også til sukker for rask energi. Nå kan jeg kose meg med sukkerholdige varer i moderasjon uten å raide godteskåla. Har dessuten craving etter frukt og bær istedenfor sjokolade. Anonymkode: 42518...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå