AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Dersom man jobber i helse og jobber helligdager så får man 133%. Får man dette om man er sykemeldt også? Anonymkode: 1e652...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Phoenix Heart skrev (14 minutter siden): Nei. er du sikker? Dette er kommuen. Jeg fikk betalt da jeg var i mammaperm. Men nå er det sykemelding. Lurer på om det er forskjell da. Anonymkode: 1e652...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): er du sikker? Dette er kommuen. Jeg fikk betalt da jeg var i mammaperm. Men nå er det sykemelding. Lurer på om det er forskjell da. Anonymkode: 1e652...af5 Ah, ok da blir det annerledes, Da får du 133% 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dersom man jobber i helse og jobber helligdager så får man 133%. Får man dette om man er sykemeldt også? Anonymkode: 1e652...af5 Sykepenger beregnes ut fra inntekten din de siste 3 månedene før sykdommen inntraff, og denne blir omregnet til en årsinntekt (såkalt beregnet årsinntekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Ja du får betalt helligdagstillegg for de vaktene du skulle hatt i turnusen din. Anonymkode: e21e9...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 Mezzosoprena skrev (1 time siden): Sykepenger beregnes ut fra inntekten din de siste 3 månedene før sykdommen inntraff, og denne blir omregnet til en årsinntekt (såkalt beregnet årsinntekt). Det er kun dersom arbeidsgiver ikke forskutterer. Kommune og stat forskutterer normalt. Ved forskuttering får du tillegg for helligdagene oppgitt i turnus. Anonymkode: 807da...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er kun dersom arbeidsgiver ikke forskutterer. Kommune og stat forskutterer normalt. Ved forskuttering får du tillegg for helligdagene oppgitt i turnus. Anonymkode: 807da...397 Takk for oppklaring 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom man jobber i helse og jobber helligdager så får man 133%. Får man dette om man er sykemeldt også? Anonymkode: 1e652...af5 Ja vi får iallfall det dersom turnusen er godkjent og man står oppført med helligdager der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #10 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg får det i kommunen jeg jobber i Anonymkode: 58c51...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå