Bergensmann45 Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg lurer på om det er sært at jeg liker at en fitte smaker tiss og at den ikke er nyvasket. Det hører med at jeg er wetsex nyter og bruker gjerne bleie . Jeg elsker å smøre damas urin rundt på kroppen , lar henne tisse på hele meg og smører det inn og vi ender som regel opp på gulvet eller i sengen kliss våte av tiss begge to. Men det er når hun ikke har vasket fitten på to-tre dager og ikke bruke papir til å tørke seg . Er det rart å like det ? Selvsagt skal den ikke smake surt men salt, deilig urin smak og lukt bare . Beste er når hun bruker bleie og tisser i den og går med den hele dagen så den blir smekk full og fitta lukter godt og deilig av svette og urin 🤤🤤🤤 mer det noen andre som liker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Nei, jeg blir uvel bare av å lese det du skriver. Jeg foretrekker definitivt nyvasket underliv hos partner. Anonymkode: 581c6...975 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Gjør ingenting om det ikke er nyvasket. Har null problem å suge samboer når han kommer hjem fra jobb før han dusjer. Det skal smake og lukte kjønn. Anonymkode: 54fe1...478 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Det har jo ingenting å si hva andre syns om dette/hva som er normalt, så lenge dere liker det. Anonymkode: f5284...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Synes alt med urin og avføring er så usexy. Og underliv lukter fort vondt. Men hvis du har funnet en likesinnet er det vel helt topp. Bare å kose seg. Dette må informeres før sex blir aktuelt i ett forhold. Opplevde å møte en og falle for han. Og så kom det for sent frem at han tente veldig på dette. Mistet umiddelbart alle følelser. Etter noen uheldige episoder har jeg begynt å spørre om sånt ol fort. Anonymkode: 084d3...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #6 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg liker å kjenne et hint av tiss, og at det lukter kjønn. Resten av innlegget er kvalmt. Anonymkode: 48852...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå