AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Hei. Er det noen her som har opplevd å helt miste følelsene sine for mannen og fått de tilbake igjen? Vi har barn sammen og jeg har virkelig lyst til å få det til å fungere men jeg orker ikke tanken på å kysse han eller annen intimkontakt mer. Jeg har forelsket meg i en annen men har ingen intensjon om å forfølge de følelsene. Kan mine følelser for han blokkere følelsene for mannen min og kanskje de kommer tilbake når jeg får denne personen ut av hodet? Vi har vært kjærester i 20 år og dette har pågått i ca 1 år nå. Er det noe håp? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: fca75...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Ja det er håp! Naturen fucker med deg. Prøv å glemme han andre. Tenk at han sikkert er kjedelig om noen år uansett. Gi det litt tid og det går over. Anonymkode: c8ad6...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå