AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Har hatt følelser for en som har samboer, og barn. Vi holdt på i lang tid, og i starten trodde jeg at han var singel, jeg ble kjent med ham på tinder. Tilslutt så merket jeg at noe ikke stemte helt, svarene fra ham ble kortere og han var mere fraværende. Jeg konfronterte ham og han innrømmet at han ikke er singel. Jeg ble så satt ut. Han lovte meg mye og vi hadde planlagt reise sammen og! Jeg måtte avslutte denne relasjonen. Etter 2-3 dager så jeg ham ute på byen, med ei ny elskerinne. Der de kysset hverandre og slikt. Jeg ignorerte ham. Men nå har han begynt ta kontakt igjen og spør om å snakke ut, jeg er ikke interessert i det. I tillegg har jeg også fått følelser for ham og er veldig såret. Jeg he grått så mye om nettene pga ham. Anonymkode: a3795...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Cry no more and get over it!!!!!!!! Stram deg opp kvinne Anonymkode: 8a519...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Vil du virkelig ha en mann som er villig til å sette sine egne seksuelle behov over den personen han «elsker» og har valgt å få barn med? jesus, fortell samboeren hans. Hun fortjener bedre. Så kan dere få hverandre Anonymkode: e1db2...90b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Følelser går over bare du lar de gå over. Slutt å heng deg på opp i personen og gå videre. Anonymkode: cdaee...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #5 Del Skrevet 29. desember 2024 Samboeren hans fortjener å vite hva slags drittsekk hun kaster bort livet sitt på. Han er ikke noe stort tap ts. Anonymkode: e9297...687 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #6 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvorfor vil han "prate ut" med deg? Det er jo ingen grunn til det. Han er tydeligvis en notorisk utro mann, siden han går rett fra ene elskerinnen til den neste. Mest trolig så ble det ikke klaff med den nye, og han vil ha sex med og oppmerksomhet fra deg. Og da får han behov for å "prate ut" med deg. Sannsynligvis en eller annen tåredryppende egotripp om hvor vanskelig samboeren er og at han blir hos henne pga. barna... eller noe i den grunn. Eller at han har blitt nervøs for å bli avslørt, eller at han mot all formodning kanskje har eller later som om han har skyldfølelse for hva han har utsatt deg for. Uansett hva årsaken er, det spiller ingen rolle. Dette er en mann som utnytter andre pga. egen egoisme, en mann uten omtanke for de som burde stå ham nærmest, en mann som faktisk ikke bryr seg om at han sårer andre bare han får stillet sine egne egoistiske lyster. Jeg ville varslet hans samboer, fortalt at han hadde løyet til deg over tid og fortalt at han var singel, at du kuttet kontakten med ham idet du fikk vite at han hadde samboer, og at du ikke ønsker ham tilbake, da du har innsett at han ikke er til å stole på. Fortell henne ogsså at han er observert av både deg og andre kyssende på andre kvinner på byen etter at du dumpet ham - og at du ønsker at hun skal få vite, slik at hun får mulighet til å ta en informert valg om hvordan hun vil leve sitt liv videre. Jeg ville beklaget at jeg hadde hatt et forhold til ham, men igjen understreket at du aldri hadde hatt et forhold til ham om du visste at han var i et forhold, at du aldri frivillig ville hatt noe intimt å gjøre med en som ikke var fri til deg. Og at du mener at hans samboer også bør få muligheten til å ta valg basert på sannheten om ham. Anonymkode: d7cc5...ae6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #7 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har hatt følelser for en som har samboer, og barn. Vi holdt på i lang tid, og i starten trodde jeg at han var singel, jeg ble kjent med ham på tinder. Tilslutt så merket jeg at noe ikke stemte helt, svarene fra ham ble kortere og han var mere fraværende. Jeg konfronterte ham og han innrømmet at han ikke er singel. Jeg ble så satt ut. Han lovte meg mye og vi hadde planlagt reise sammen og! Jeg måtte avslutte denne relasjonen. Etter 2-3 dager så jeg ham ute på byen, med ei ny elskerinne. Der de kysset hverandre og slikt. Jeg ignorerte ham. Men nå har han begynt ta kontakt igjen og spør om å snakke ut, jeg er ikke interessert i det. I tillegg har jeg også fått følelser for ham og er veldig såret. Jeg he grått så mye om nettene pga ham. Anonymkode: a3795...8eb Huff...Så lumpent gjort av han! Du må bare prøve å glemme han som best du kan 💕 Mange klemmer til deg 🫂💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #8 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor vil han "prate ut" med deg? Det er jo ingen grunn til det. Han er tydeligvis en notorisk utro mann, siden han går rett fra ene elskerinnen til den neste. Mest trolig så ble det ikke klaff med den nye, og han vil ha sex med og oppmerksomhet fra deg. Og da får han behov for å "prate ut" med deg. Sannsynligvis en eller annen tåredryppende egotripp om hvor vanskelig samboeren er og at han blir hos henne pga. barna... eller noe i den grunn. Eller at han har blitt nervøs for å bli avslørt, eller at han mot all formodning kanskje har eller later som om han har skyldfølelse for hva han har utsatt deg for. Uansett hva årsaken er, det spiller ingen rolle. Dette er en mann som utnytter andre pga. egen egoisme, en mann uten omtanke for de som burde stå ham nærmest, en mann som faktisk ikke bryr seg om at han sårer andre bare han får stillet sine egne egoistiske lyster. Jeg ville varslet hans samboer, fortalt at han hadde løyet til deg over tid og fortalt at han var singel, at du kuttet kontakten med ham idet du fikk vite at han hadde samboer, og at du ikke ønsker ham tilbake, da du har innsett at han ikke er til å stole på. Fortell henne ogsså at han er observert av både deg og andre kyssende på andre kvinner på byen etter at du dumpet ham - og at du ønsker at hun skal få vite, slik at hun får mulighet til å ta en informert valg om hvordan hun vil leve sitt liv videre. Jeg ville beklaget at jeg hadde hatt et forhold til ham, men igjen understreket at du aldri hadde hatt et forhold til ham om du visste at han var i et forhold, at du aldri frivillig ville hatt noe intimt å gjøre med en som ikke var fri til deg. Og at du mener at hans samboer også bør få muligheten til å ta valg basert på sannheten om ham. Anonymkode: d7cc5...ae6 Helt enig i alt dette. Tenk så lurt du føler deg etter såpass kort tid og liten investering i sammenligning med samboer med barn og sikkert mange år sammen etc. Tenk hvordan hele hennes liv kan bli ødelagt hvis han klarer holde på slik i flere år til før hun kanskje finner ut av det. Kanskje ønsker hun å ignorere informasjonen når gun får den, men da er det et valg hun kan ta iallfall. Godt mulig hun har følt på noe i lang tid uten å ha håndfast bevis. Det er svært ofte tilfellet, og du kan være det som fører til det beste som skjer henne i hele hennes liv. Gudene vet at det var slik for meg i hennes posisjon, og jeg vil for alltid være takknemlig for jentene som turte å si ifra. Anonymkode: 6ebca...fb0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #9 Del Skrevet 29. desember 2024 Ang. hvordan du har det nå, TS - når du savner ham, minn deg selv på at hele forholdet mellom dere var basert på hans helt bevisste løgner! At han er en mann du aldri kan stole på. En mann som ikke respekterer deg nok til å la deg få ta informerte valg om eget liv, men heller helt bevisst unnlot å fortelle deg at han har samboer. Det er ikke kjærlighet i hans handlinger, kun egoistiske. Minn deg på at en slik mann er en du ikke vil ha. Minn deg selv på hva du ser på som minste minimum hos en livspartner du kan ha det godt med. Jeg er sikker på at ærlighet, respekt, omtanke og lojalitet vil stå høyt på den listen. Jeg tror til og med at det vil være egenskaper du anser som absolutte krav hos en partner? Og greier du å virkelig kjenne på dette, så vil det være langt lettere å gi slipp på følelsene du har hatt for ham. Du kan godt sette pris på det som tilsynelatende var bra mellom dere (om man ser bort fra hans gedigne løgner), og så kan du tenke at noen av de egenskaper er sider en ny mann du inngår et forhold med også bør ha. Da har du blitt et hakk mer bevisst på hva du trenger i et forhold - og hva du absolutt ikke vil ha i en partner. La hans samboer få vite, slik at hun får samme valget til å velge sitt liv som det du fikk da du fikk vite at han hadde samboer. Anonymkode: d7cc5...ae6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #10 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor vil han "prate ut" med deg? Det er jo ingen grunn til det. Han er tydeligvis en notorisk utro mann, siden han går rett fra ene elskerinnen til den neste. Mest trolig så ble det ikke klaff med den nye, og han vil ha sex med og oppmerksomhet fra deg. Og da får han behov for å "prate ut" med deg. Sannsynligvis en eller annen tåredryppende egotripp om hvor vanskelig samboeren er og at han blir hos henne pga. barna... eller noe i den grunn. Eller at han har blitt nervøs for å bli avslørt, eller at han mot all formodning kanskje har eller later som om han har skyldfølelse for hva han har utsatt deg for. Uansett hva årsaken er, det spiller ingen rolle. Dette er en mann som utnytter andre pga. egen egoisme, en mann uten omtanke for de som burde stå ham nærmest, en mann som faktisk ikke bryr seg om at han sårer andre bare han får stillet sine egne egoistiske lyster. Jeg ville varslet hans samboer, fortalt at han hadde løyet til deg over tid og fortalt at han var singel, at du kuttet kontakten med ham idet du fikk vite at han hadde samboer, og at du ikke ønsker ham tilbake, da du har innsett at han ikke er til å stole på. Fortell henne ogsså at han er observert av både deg og andre kyssende på andre kvinner på byen etter at du dumpet ham - og at du ønsker at hun skal få vite, slik at hun får mulighet til å ta en informert valg om hvordan hun vil leve sitt liv videre. Jeg ville beklaget at jeg hadde hatt et forhold til ham, men igjen understreket at du aldri hadde hatt et forhold til ham om du visste at han var i et forhold, at du aldri frivillig ville hatt noe intimt å gjøre med en som ikke var fri til deg. Og at du mener at hans samboer også bør få muligheten til å ta valg basert på sannheten om ham. Anonymkode: d7cc5...ae6 Jeg er helt enig med deg, han fortjener ingen prat med meg. Jeg har ikke noe respekt for ham heller. Det er ikke noe å prate om. Jeg vil ikke være med en så uærlig mann Anonymkode: a3795...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #11 Del Skrevet 29. desember 2024 Har samme problem med en annen!!! Jeg tror han har dame men han følger ikke henne noen plasser heller, blitt veldig fraværende Anonymkode: e6996...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå