Gå til innhold

Hun stiller ikke spørsmål tilbake = uinteressert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når dere damer ikke stiller spørsmål tilbake betyr det at dere er uinteressert? Føler at jeg ikke gidder å fortsette med samtalen når jeg ikke for spørsmål tilbake.

Anonymkode: 0198a...cc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vil si at når man ikke stiller spørsmål, så er man ikke interessert dessverre. 

Anonymkode: 3cb1a...087

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Når dere damer ikke stiller spørsmål tilbake betyr det at dere er uinteressert? Føler at jeg ikke gidder å fortsette med samtalen når jeg ikke for spørsmål tilbake.

Nei, det betyr ikke det. Kanskje hun ikke har fått tid til å spørre tilbake er redd for å spørre om hun er vandt til å bli dominert av en sjefete mann. La de bli varme først. 

Anonymkode: 0078d...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Mulig hun er jævlig selvsentrert. 

Anonymkode: 29fdd...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke det har noe med det å gjøre. Damer som også er vandt til å bli sammen med venner som dr kjenner fra før vet ikke hvordan de er i dating. 

er jo bare å gi det flere forsøk å se om det er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror egt mest dominanse. En veldig sjefete mann. 

vet du noe om det ts, om damen har blitt dominert av tidligere partner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chat eller IRL? Generelt tenker jeg at hvis man må stille stadig nye spørsmål for å holde samtalen i gang og det blir mest en spørsmål-svar-dynamikk er ikke kjemien der - en samtale skal ikke føles som et intervju  

Anonymkode: f2760...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror egt mest dominanse. En veldig sjefete mann. 

vet du noe om det ts, om damen har blitt dominert av tidligere partner? 

Jeg vet ikke. Hun stilte spørsmål tilbake når vi først begynte å chatte. Det siste jeg spurte om hva slags planer hun hadde for ferien. Fikk svar, men hun spurte meg ikke tilbake. Det neste var å spørre om hun vil møtes etter nyttår, men er usikker på om jeg vil.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prater hun? Eller blir det stille?

Jeg er fra en familie med "pratere". Har vi noe å dele, så deler vi det. Og føler det er ufint å stille spørsmål, for da kommer man raskt borti noe den andre ikke vil prate om. 

Hater virkelig slike "spørsmål og svar" folk. Som blir snurt om du ikke spør om hvordan noe har gått. Hvis man vil dele noe så er det jo bare å si det... 

Anonymkode: 854c7...eca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke. Hun stilte spørsmål tilbake når vi først begynte å chatte. Det siste jeg spurte om hva slags planer hun hadde for ferien. Fikk svar, men hun spurte meg ikke tilbake. Det neste var å spørre om hun vil møtes etter nyttår, men er usikker på om jeg vil.

TS

"Det hørtes hyggelig ut! Jeg var der for noen år siden, veldig fine turmuligheter og flott natur. Selv skal jeg til...." 

Hun er nok like ferdig som deg, om hun er av typen som foretrekker denne typen samtaler. I stedet for det trauste med spørsmål og svar. Derfor hun har sluttet å spørre. Mulig i håp om at du viser at du behersker denne typen kommunikasjon.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS

Bare spør. Du får enten ja eller nei, hvor ofte har du møtt henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS

Hun høres ikke veldig interessert ut dessverre.

Anonymkode: 472e7...a3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hun kan være et sted på spekteret. Er hun litt distré vil hodet hennes ikke klare å genere spørsmål tilbake om hun er komfortabel, med mindre du påpeker dette.. 
Fordi hun har gått lei… 

Fordi hun er selvsentrert… 

Jeg kan ofte bli irritert på menn som ikke spør meg, fordi da føler jeg de ikke er interessert i MEG på et dypere nivå, men bare i utseendet mitt. Da kan jeg ofte droppe dem etter noen dater. Så jeg forstår deg TS. 

Anonymkode: 8aeca...598

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan ofte bli irritert på menn som ikke spør meg, fordi da føler jeg de ikke er interessert i MEG på et dypere nivå, men bare i utseendet mitt. Da kan jeg ofte droppe dem etter noen dater. Så jeg forstår deg TS. 

Anonymkode: 8aeca...598

Det er et godt tips jeg skal ta med i fremtiden. Det er jo egentlig det mest opplagte tegnet på at han/hun ikke er interessert. 

Anonymkode: 57184...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinner stiller spørsmål til menn de er interessert i.

Anonymkode: f8fe5...10c

Hva med menn da? Kjæresten min er veldig glad i meg og var veldig interessert i meg før vi ble sammen, men å stille spørsmål og vise interesse i hva jeg driver med eller hva jeg tenker på osv, det er han dårlig til..

Anonymkode: 674da...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan da være mange grunner til at man ikke stiller spørsmål. At man ikke er interessert, eller er selvsentrert, er selvfølgelig noen mulige grunner. Men det mange ikke synes å innse, er at det for noen er vanskelig å stille spørsmål, til tross for at de er veldig interessert, De kan være sjenerte, det kan ta litt tid før de blir trygge nok på nye mennesker til å stille spørsmål, de kan rett og slett bare være lite flinke på smal talk og på å komme på ting å spørre om. Så ikke vær så rask med å trekke en konklusjon, gi det litt tid, ha litt tålmodighet, se om hun "tiner opp" etter hvert. Og se om hun kanskje viser interesse på andre måter.

Anonymkode: 7207c...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det kan da være mange grunner til at man ikke stiller spørsmål. At man ikke er interessert, eller er selvsentrert, er selvfølgelig noen mulige grunner. Men det mange ikke synes å innse, er at det for noen er vanskelig å stille spørsmål, til tross for at de er veldig interessert, De kan være sjenerte, det kan ta litt tid før de blir trygge nok på nye mennesker til å stille spørsmål, de kan rett og slett bare være lite flinke på smal talk og på å komme på ting å spørre om. Så ikke vær så rask med å trekke en konklusjon, gi det litt tid, ha litt tålmodighet, se om hun "tiner opp" etter hvert. Og se om hun kanskje viser interesse på andre måter.

Anonymkode: 7207c...f9a

Men dette er meldinger, da er det litt annerledes faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på å stille spørsmål tilbake, liker ikke være til bry og føler jeg legger meg for oppi den andres liv. Liker heller at personen deler det med meg enn at jeg må spørre. Ihvertfall i starten. Pluss at jeg er veldig lite nysgjerrig av meg av natur. 

Anonymkode: 8b5d4...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et godt tips jeg skal ta med i fremtiden. Det er jo egentlig det mest opplagte tegnet på at han/hun ikke er interessert. 

Anonymkode: 57184...15c

Sliter du generelt med kommunikasjon, særlig med kvinner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...