AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Heisann. Jeg går master i anestesisykepleie og er blitt gravid. Jeg håper på å fullføre frem til sommeren og deretter ta permisjon. Evnt hvis jeg får verdens roligste baby kunne jeg kanskje fullført litt lenger ved å ha med baby på skolen, men det er vanskelig å ta sjanse på tror jeg. Uansett, er det noen her som har vært gravid som student og synes det har gått greit? Forrige gang jobbet jeg, så det blir vel litt annerledes nå Anonymkode: 6b2a8...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Hvordan det går i studiet avhenger jo helt av hva du har frem til sommeren, teori eller praksis? Gravide skal ikke være i nærheten av Sevofluran og røntgen f.eks, så det kan vøre utfordrende med fullverdig praksis. Hvis du har bindingstid før du jo permisjonspenger som vanlig. Anonymkode: 8174e...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan det går i studiet avhenger jo helt av hva du har frem til sommeren, teori eller praksis? Gravide skal ikke være i nærheten av Sevofluran og røntgen f.eks, så det kan vøre utfordrende med fullverdig praksis. Hvis du har bindingstid før du jo permisjonspenger som vanlig. Anonymkode: 8174e...ea2 Har en praksisperiode igjen før sommeren, og tanken var å holde meg unna både gassanestesi og RTG frem til siste praksisperiode. Men jeg tenkte generelt hvordan folk synes det er å være gravid student Anonymkode: 6b2a8...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har en praksisperiode igjen før sommeren, og tanken var å holde meg unna både gassanestesi og RTG frem til siste praksisperiode. Men jeg tenkte generelt hvordan folk synes det er å være gravid student Anonymkode: 6b2a8...22c Generelt er det jo ikke noe verre å være gravid som student enn som en i arbeidslivet. Man har jo ofte mer fri som student, så enklere på den måten. Anonymkode: ef9b4...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå