AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Noen som er kjent med dette? Pleier å ha det før mens, men skal snart ha eggløsning og har veldig humørsvigninger. Erfaringer? Anonymkode: 45806...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har det hver gang 😫 Anonymkode: a00c6...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har det hver gang 😫 Anonymkode: a00c6...cd7 Åå, det er kjedelig. Kjennes ut som at jeg er lei meg konstant, huff håper det snart går over:) Anonymkode: 45806...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åå, det er kjedelig. Kjennes ut som at jeg er lei meg konstant, huff håper det snart går over:) Anonymkode: 45806...bbb Ja, det er ikke gøy.. Men ble bedre etter at jeg skjønte at det hadde med syklus/hormoner å gjøre, bare det å vite at det går over. Er ikke lett å være jente..😬 Anonymkode: a00c6...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå