Gå til innhold

Om han ikke skriver til deg etter første date betyr det at han er uinteressert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det alltid slik. Føler jeg kan bare ikke skrive og så forsvinner det. 

Er det slik at mannen skal ta kontakt eller kvinnen? 

Beklager, skjønner ikke alltid menn... Jeg tenker at om de ikke maser på meg er det lite interresse der. Er det feil å tenke slik ?

Anonymkode: 061e4...ce8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er det alltid slik. Føler jeg kan bare ikke skrive og så forsvinner det. 

Er det slik at mannen skal ta kontakt eller kvinnen? 

Beklager, skjønner ikke alltid menn... Jeg tenker at om de ikke maser på meg er det lite interresse der. Er det feil å tenke slik ?

Anonymkode: 061e4...ce8

Er jo begge sitt ansvar å ta kontakt. Som mann kjenner jeg ofte på det samme. Virker som interessen er der i samtalen, men alikevell jeg som må drive samtalen fremover. 

• Liker 1
Skrevet

I starten må mannen være den som et mest på synes jeg. Så utjevner det seg etterhvert men i starten vil jeg være den som «holder tilbake». 

Anonymkode: e302b...ab5

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve å snu på det. Hvordan merker en mann at du er interessert? Som en her skriver, så holder hun tilbake. Det vil få meg til å miste interessen. Hadde daten vært fin og jeg oppfattet henne som interessert i meg, ville jeg send melding, kanskje også planlagt date nr to allerede under første daten. Hadde jeg ikke oppfattet henne som interessert, ville hun ikke fått en melding uansett hvor interessert jeg måtte være i utgangspunktet. 

Anonymkode: f2c11...a7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...