Gå til innhold

Parvibrator- offentlig, gir den ønsket effekt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi er et litt forskende par og vurderer å kjøpe en parvinrator ala denne.

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/we-vibe-sync-go-lilla-parvibrator/

Er det noen som har erfaring med bruk i offentlig rom og om dere begge blir gode og kåte for kos senere.

Har dere også erfaring ved bruk sammen også, ved penetrasjon?

kvinne og mann 51

Anonymkode: b6bfb...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender vi bruker den når vi leker. Men ikke offentlig. Skal dere ha noe som gir kvinnen noe offentlig, så er noe sånt som denne å foretrekke. Lager ikke alt for nye lyd, har gode vibreringer, kan styres via han sin mobil.   Vi bruker denne hvis vi skal leke litt offentlig. Senest lille julaften fikk jeg orgasme av denne mens mannen satt med telefonen når vi var ute å spiste (gjett om han fikk sex noe når vi kom hjem 🤭).  Han blir også sinnsykt tent av å vite at han har full kontroll over hva som skjer inni musa mi. 

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/sexleketoy-for-henne/vibratoregg-lush-30/

Denne er og ganske stille i forhold til den dere linket til. 

K44 M40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjuva skrev (3 minutter siden):

Hender vi bruker den når vi leker. Men ikke offentlig. Skal dere ha noe som gir kvinnen noe offentlig, så er noe sånt som denne å foretrekke. Lager ikke alt for nye lyd, har gode vibreringer, kan styres via han sin mobil.   Vi bruker denne hvis vi skal leke litt offentlig. Senest lille julaften fikk jeg orgasme av denne mens mannen satt med telefonen når vi var ute å spiste (gjett om han fikk sex noe når vi kom hjem 🤭).  Han blir også sinnsykt tent av å vite at han har full kontroll over hva som skjer inni musa mi. 

K44 M40

Han FIKK sex faktisk. Det er en belønning?

Anonymkode: a569a...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han FIKK sex faktisk. Det er en belønning?

Anonymkode: a569a...2c7

Bruker ikke sex som belønning. Det er det fjortisser som gjør.  Jeg skrev heller ikke at han "FIKK", jeg skrev gjett.

Merkelig hvordan enkelte skal lese noe negativt i absolutt alt. Attpåtil bak ett anonymt brukernavn 😅

Ps: vi har sex 6-10 ganger pr uke.  Mener du fremdeles at det er belønning? 

Kom heller med svar til de som spurte, i stede for å henge deg opp i semantikk i ett annet svar... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, sex er vel ikke belønning nei men i utgangspunktet noe begge skal nyte. Så er det vel tilfeller av dominans og lek som gjør at den ene «kommer 😉» og ikke den andre.

Anonymkode: b6bfb...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjuva skrev (1 time siden):

K44 M40

Har hatt kontroll på en slik et par ganger, og det var gøy, for oss begge sånn sett. En gang på kino, og en annen gang på handletur. Og det ble som med dere, full rulle når vi kom hjem😊 Hos henne kunne den finne på å legge seg slik at den berørte klitoris, den antennenen som er utenfor, det pirret nok vel så mye skjønte jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tjuva skrev (1 time siden):

K44 M40

Orgasme ute i det offentlige rom? Hvordan reagerer folk? Jeg er ganske høylydt når jeg kommer, så det hadde ikke vert aktuelt for meg.

Anonymkode: aad63...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Orgasme ute i det offentlige rom? Hvordan reagerer folk? Jeg er ganske høylydt når jeg kommer, så det hadde ikke vert aktuelt for meg.

Jeg skriker i orgasme hjemme. Men klarer å være stille når jeg må.  Lærer seg det når man har bodd i bofellesskap 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdm900 skrev (19 minutter siden):

Har hatt kontroll på en slik et par ganger, og det var gøy, for oss begge sånn sett. En gang på kino, og en annen gang på handletur. Og det ble som med dere, full rulle når vi kom hjem😊 Hos henne kunne den finne på å legge seg slik at den berørte klitoris, den antennenen som er utenfor, det pirret nok vel så mye skjønte jeg. 

Godt det er flere som har samme deilige erfaring 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjuva skrev (34 minutter siden):

Jeg skriker i orgasme hjemme. Men klarer å være stille når jeg må.  Lærer seg det når man har bodd i bofellesskap 

O.K. Men helt utenfor komfortsonen min. Ikke noe jeg har tenkt på en gang. Nærmeste er vel for 20-25 år siden da vi pulte i bilen. Selv da måtte vi finne et øde sted pga. skrik fra meg når jeg kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

O.K. Men helt utenfor komfortsonen min. Ikke noe jeg har tenkt på en gang. Nærmeste er vel for 20-25 år siden da vi pulte i bilen. Selv da måtte vi finne et øde sted pga. skrik fra meg når jeg kom.

Skjønner.

Føler du at dette hjelper paret som faktisk spør om noe?? 

Og igjen, anonym? For dette? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjuva skrev (3 minutter siden):

Skjønner.

Føler du at dette hjelper paret som faktisk spør om noe?? 

Og igjen, anonym? For dette? 😅

Er det du som bestemmer hvem som mener hva her eller har du ikke aksept for anonyme svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er nok litt motsatt. Om jeg skal skrike av en orgasme, så må jeg i tilfelle gjøre det bevisst/med vilje. 
Jeg er naturlig helt stille under orgasme.

Anonymkode: 0c963...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er nok litt motsatt. Om jeg skal skrike av en orgasme, så må jeg i tilfelle gjøre det bevisst/med vilje. 
Jeg er naturlig helt stille under orgasme.

Anonymkode: 0c963...809

Så herlig da! Kan sitte på kontorstolen og fingre/få orgasme uten at noen merker noe da👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjuva skrev (På 29.12.2024 den 10.02):

K44 M40

Men hvordan klarer du å skjule en orgasme offentlig og på restaurant? Hadde blitt gal om jeg selv opplevde en orgasme offentlig. Klarer ikke å være stille under en orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...