Gå til innhold

shopping i københavn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal til København i helgen, å skulle gjerne ha litt shoppingtips. Er glad i klær som varer lenge og gjerne med naturlige materialer. Prøver sakte å bytte ut garderoben til en kapselgarderobe (heter det det?). Har begynt å kjøpe litt by malina, levis, selected femme, holzweiler osv. Trenger tips til lignende kleskjeder eller butikker i københavn! gjerne som har en lavere pris i danmark, til tross for den svake kronen ☺️

Anonymkode: 9b33c...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk stoffsammensetningen på tøyet nøye. F.eks. Ganni er proppet full av plastikk, til altfor dyre priser... ellers får man vel ikke så mye i Danmark med så svak kronekurs som det er nå?

Anonymkode: 01323...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark har aldri vært spesielt billig, og er selvsagt ekstra dyrt pga kronekursen. Er mer å velge i der, gå på Magasin, der har de «alt» - i det minste merkene du etterspør, men regn med at det koster «flesk» 

Anonymkode: f283e...039

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt der nå. Jeg handlet ingen klær da jeg var der i høst. Da alt jeg fant hos merkene jeg liker var betydelig dyrere enn å kjøpe på Zalando. 

Men det kan jo være salget har begynt. Jeg ville tatt turen på Magasin og sett etter funn der. 

Anonymkode: c2a63...85a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...