AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #1 Del Skrevet 29. desember 2024 Hei! Skal til København i helgen, å skulle gjerne ha litt shoppingtips. Er glad i klær som varer lenge og gjerne med naturlige materialer. Prøver sakte å bytte ut garderoben til en kapselgarderobe (heter det det?). Har begynt å kjøpe litt by malina, levis, selected femme, holzweiler osv. Trenger tips til lignende kleskjeder eller butikker i københavn! gjerne som har en lavere pris i danmark, til tross for den svake kronen ☺️ Anonymkode: 9b33c...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #2 Del Skrevet 29. desember 2024 Sjekk stoffsammensetningen på tøyet nøye. F.eks. Ganni er proppet full av plastikk, til altfor dyre priser... ellers får man vel ikke så mye i Danmark med så svak kronekurs som det er nå? Anonymkode: 01323...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #3 Del Skrevet 29. desember 2024 Danmark har aldri vært spesielt billig, og er selvsagt ekstra dyrt pga kronekursen. Er mer å velge i der, gå på Magasin, der har de «alt» - i det minste merkene du etterspør, men regn med at det koster «flesk» Anonymkode: f283e...039 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #4 Del Skrevet 29. desember 2024 Det er dyrt der nå. Jeg handlet ingen klær da jeg var der i høst. Da alt jeg fant hos merkene jeg liker var betydelig dyrere enn å kjøpe på Zalando. Men det kan jo være salget har begynt. Jeg ville tatt turen på Magasin og sett etter funn der. Anonymkode: c2a63...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå