AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #161 Del Skrevet torsdag kl 19:30 Nærmer meg 40-årene og er singel på snart tiende året. Er svært selvstendig og har ikke det aller største sosiale behovet, men har noen få nære venner og en liten familie. Ingen barn selv. Har vært glad i å være alene siden jeg var barn, og synes det er slitsomt å være sammen med noen som er utadvendt og trenger sosial stimuli hele tiden. Trenger nok en som er like introvert som meg selv, men som likevel synes det er verdt å bruke tid på meg. Men når man er usikker og har dårlig selvfølelse er det vanskelig å slippe andre inn. Derfor er det mest behagelig å bare fortsette på egenhånd. Håper derimot å en gang møte en som jeg tør slippe inn. Anonymkode: 689c0...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #162 Del Skrevet torsdag kl 19:30 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvis disse damene du anser deg likeverdig med blir "snappet opp" av mer attraktive menn enn deg, da er dere kanskje ikke så likeverdige som du tror. Du skriver at i de fleste tilfeller vil nok disse mennene bare ha sex, høres ut som du prøver å overbevise deg selv om at du er likeverdig med disse kvinnene men de er for dumme til å skjønne det. Ikke spesielt tiltalende av deg. Dessuten, dersom det bare er sex så hadde ikke damene blitt "snappet opp", da hadde det vært ligg og ferdig med det.... Anonymkode: fa0ae...377 Jepp, men det er alltid sånn. Menn skal da få lov til å ha krav, men om kvinner har noen krav så er kvinner kresne og datingmarkedet ubalansert. Anonymkode: 4277d...0f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:31 #163 Del Skrevet torsdag kl 19:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme med kvinner, helt normale kvinner skal ha en kjekkas på over 185 og med god lønn. Anonymkode: 3763d...a01 Hvis du går ut døren, ser på hva slags par du finner i nabolaget så vet du selv godt hva slags pisspreik det er som du sier, men for all all del - du må faktisk gå ut døren da Anonymkode: 4277d...0f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:35 #164 Del Skrevet torsdag kl 19:35 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men når man er usikker og har dårlig selvfølelse er det vanskelig å slippe andre inn. Derfor er det mest behagelig å bare fortsette på egenhånd. Håper derimot å en gang møte en som jeg tør slippe inn. Anonymkode: 689c0...1c3 Jeg sliter med det samme selv og jeg heier på deg ❤️ det er veldig vondt, så utrolig vanskelig. Anonymkode: 4277d...0f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:42 #165 Del Skrevet torsdag kl 19:42 Jeg er ikke så attraktiv. Anonymkode: 2d841...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:54 #166 Del Skrevet torsdag kl 19:54 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis du går ut døren, ser på hva slags par du finner i nabolaget så vet du selv godt hva slags pisspreik det er som du sier, men for all all del - du må faktisk gå ut døren da Anonymkode: 4277d...0f6 😂😂😂 Anonymkode: 3763d...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:06 #167 Del Skrevet torsdag kl 22:06 Jeg er singel fordi jeg ikke fant meg i at eksen flørtet mer andre rett foran meg. Jeg bygde også opp selvtilliten hans slik at han fant seg en som var 20 år yngre. Anonymkode: 28105...967 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:07 #168 Del Skrevet torsdag kl 22:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er singel fordi jeg ikke fant meg i at eksen flørtet mer andre rett foran meg. Jeg bygde også opp selvtilliten hans slik at han fant seg en som var 20 år yngre. Anonymkode: 28105...967 For en dust! Anonymkode: e0982...46a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet torsdag kl 22:10 #169 Del Skrevet torsdag kl 22:10 Har faktisk ikke hatt ordentlige følelser for noen siden år 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet torsdag kl 22:16 #170 Del Skrevet torsdag kl 22:16 Var i forhold mer eller mindre hele tiden fra jeg var 17 til jeg var 51. Bla gift i 25 år. Nå er jeg 54 og synes de 3 årene som singel har vært befriende og herlige. Har datet litt, men er helt ferdig med forhold. Også ferdig med dating. Er fredelig, rolig og harmonisk. Minimalt med stress. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet fredag kl 02:04 #171 Del Skrevet fredag kl 02:04 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ganske vanlig at menn overvurderer hvor attraktive de er og hva slags damer de har sjanse på. Anonymkode: 4277d...0f6 Ja, jeg vet, mange menn som er godt under middels attraktive tror at de peneste og mest attraktive damene er innenfor rekkevidde. Jeg tror ikke at det er tilfelle her, men heller at jeg er middels attraktiv og sikter meg inn på middels attraktive damer. Endret fredag kl 02:05 av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet fredag kl 02:14 #172 Del Skrevet fredag kl 02:14 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samme med kvinner, helt normale kvinner skal ha en kjekkas på over 185 og med god lønn. Anonymkode: 3763d...a01 Ja, er heldig der. Dverg med mann på over 190. Folk ler av oss overalt hvor vi går. Fy faen jeg blir så flau over menneskeheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå