AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:19 #141 Del Skrevet onsdag kl 20:19 Hater "snille" mannfolk som igjen blir monstre etter midnatt.. Anonymkode: abb1f...fb2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet torsdag kl 00:28 #142 Del Skrevet torsdag kl 00:28 Jeg er singel fordi jeg må ta til takke med under middels attraktive damer om det skal bli noen kjæreste på meg, og det er det ikke verdt. Da blir det i beste fall løse forbindelser med damer som jeg ikke er interessert i fast forhold med. Damene jeg anser som likeverdige blir snappet opp av menn som er mer attraktive enn meg, men i de fleste tilfeller vil nok disse mennene bare ha sex og fordi de har virket seriøst interesserte tenker damene at det er menn på dette nivået de har sjanse på. Blir også mindre og mindre interessant med fast forhold etter hvert som jeg blir eldre. Nå har jeg passert 40 og fast forhold var langt mer fristende for 10-20 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:32 #143 Del Skrevet torsdag kl 00:32 Homo og bor på en liten plass. Trives godt alene. Anonymkode: 3763d...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:34 #144 Del Skrevet torsdag kl 00:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hater "snille" mannfolk som igjen blir monstre etter midnatt.. Anonymkode: abb1f...fb2 Utdyp? Anonymkode: 3763d...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet torsdag kl 00:41 #145 Del Skrevet torsdag kl 00:41 norw skrev (12 minutter siden): Jeg er singel fordi jeg må ta til takke med under middels attraktive damer om det skal bli noen kjæreste på meg, og det er det ikke verdt. Da blir det i beste fall løse forbindelser med damer som jeg ikke er interessert i fast forhold med. Damene jeg anser som likeverdige blir snappet opp av menn som er mer attraktive enn meg, men i de fleste tilfeller vil nok disse mennene bare ha sex og fordi de har virket seriøst interesserte tenker damene at det er menn på dette nivået de har sjanse på. Blir også mindre og mindre interessant med fast forhold etter hvert som jeg blir eldre. Nå har jeg passert 40 og fast forhold var langt mer fristende for 10-20 år siden. Det er trist hvordan samfunnet har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:52 #146 Del Skrevet torsdag kl 00:52 Jeg er singel ganske enkelt fordi norske damer er altfor kravstore. I tillegg er de full av drama. Hadde det vært 1995 nå, så hadde jeg ikke vært singel. Anonymkode: a581c...558 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:54 #147 Del Skrevet torsdag kl 00:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er singel ganske enkelt fordi norske damer er altfor kravstore. I tillegg er de full av drama. Hadde det vært 1995 nå, så hadde jeg ikke vært singel. Anonymkode: a581c...558 Mange greie damer og. Anonymkode: 3763d...a01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:59 #148 Del Skrevet torsdag kl 00:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange greie damer og. Anonymkode: 3763d...a01 Det er irrelevant om de er aldri så snille og greie du... Anonymkode: a581c...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:01 #149 Del Skrevet torsdag kl 01:01 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Utdyp? Anonymkode: 3763d...a01 Så snille og gode i førsten og ender opp som mishandlere. Anonymkode: abb1f...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet torsdag kl 01:44 #150 Del Skrevet torsdag kl 01:44 Nowayback skrev (1 time siden): Det er trist hvordan samfunnet har blitt. Ja, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:53 #151 Del Skrevet torsdag kl 03:53 Nowayback skrev (3 timer siden): Det er trist hvordan samfunnet har blitt. norw skrev (3 timer siden): Jeg er singel fordi jeg må ta til takke med under middels attraktive damer om det skal bli noen kjæreste på meg, og det er det ikke verdt. Da blir det i beste fall løse forbindelser med damer som jeg ikke er interessert i fast forhold med. Damene jeg anser som likeverdige blir snappet opp av menn som er mer attraktive enn meg, men i de fleste tilfeller vil nok disse mennene bare ha sex og fordi de har virket seriøst interesserte tenker damene at det er menn på dette nivået de har sjanse på. Blir også mindre og mindre interessant med fast forhold etter hvert som jeg blir eldre. Nå har jeg passert 40 og fast forhold var langt mer fristende for 10-20 år siden. Hvis disse damene du anser deg likeverdig med blir "snappet opp" av mer attraktive menn enn deg, da er dere kanskje ikke så likeverdige som du tror. Du skriver at i de fleste tilfeller vil nok disse mennene bare ha sex, høres ut som du prøver å overbevise deg selv om at du er likeverdig med disse kvinnene men de er for dumme til å skjønne det. Ikke spesielt tiltalende av deg. Dessuten, dersom det bare er sex så hadde ikke damene blitt "snappet opp", da hadde det vært ligg og ferdig med det.... Anonymkode: fa0ae...377 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet torsdag kl 10:48 #152 Del Skrevet torsdag kl 10:48 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis disse damene du anser deg likeverdig med blir "snappet opp" av mer attraktive menn enn deg, da er dere kanskje ikke så likeverdige som du tror. Du skriver at i de fleste tilfeller vil nok disse mennene bare ha sex, høres ut som du prøver å overbevise deg selv om at du er likeverdig med disse kvinnene men de er for dumme til å skjønne det. Ikke spesielt tiltalende av deg. Dessuten, dersom det bare er sex så hadde ikke damene blitt "snappet opp", da hadde det vært ligg og ferdig med det.... Anonymkode: fa0ae...377 Jeg føler jo at vi er jevnbyrdige, men at markedet er ubalansert og så nevner jeg også at disse mennene som er bedre enn meg og som snapper dem opp trolig sjekker dem opp for sex og ikke fast forhold. Det virker som at det ofte er sånn det er, som igjen gjør damer mer skeptiske til menns hensikter. Om de blir snappet opp for sex eller forhold spiller ingen nevneverdig rolle for meg, det er uansett ikke jeg som får dem på kroken. Vil også tro at mange menn innerst inne vil si at jeg er jevnbyrdig med disse damene, hvis de ser bort ifra skjevheten i markedet. Endret torsdag kl 10:52 av norw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:17 #153 Del Skrevet torsdag kl 16:17 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 16.12): Har vært singel i ca 10 år, men ikke bodd med en mann på 17 år. Jeg var gift og fikk 2 barn med han. Men etter vi gikk fra hverandre, så fant jeg ut at det var jo helt fantastisk å bo alene. Hadde en kjæreste i noen år, som jeg hadde det utrolig bra med. Men det var fordi han hadde et aktivt liv, samme hadde jeg. Så vi møttes ca en gang i uken. Men forholdet endte, da han ville vi skulle flytte sammen, og få barn. Og jeg har prøvd å date etter det. Men føler at menn enten bare vil ha sex, eller de vil ha samboerskap. Så da lever jeg lykkelig alene. Men skulle jeg møte en mann, som ikke ønsker å bo sammen, fornøyd med å møtes 1-2 ganger i uka, så kan kan jeg fint gå inn i forhold. Anonymkode: 791ec...ac0 100% drømmedame. Anonymkode: 6daf4...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:21 #154 Del Skrevet torsdag kl 16:21 norw skrev (5 timer siden): Jeg føler jo at vi er jevnbyrdige, men at markedet er ubalansert og så nevner jeg også at disse mennene som er bedre enn meg og som snapper dem opp trolig sjekker dem opp for sex og ikke fast forhold. Det virker som at det ofte er sånn det er, som igjen gjør damer mer skeptiske til menns hensikter. Om de blir snappet opp for sex eller forhold spiller ingen nevneverdig rolle for meg, det er uansett ikke jeg som får dem på kroken. Vil også tro at mange menn innerst inne vil si at jeg er jevnbyrdig med disse damene, hvis de ser bort ifra skjevheten i markedet. Jeg tror kvinner blir forelsket om de kan bli det. Anonymkode: e0982...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:33 #155 Del Skrevet torsdag kl 16:33 Magwen skrev (På 29.12.2024 den 7.09): Er inne her av og til og spørsmålet mitt er. " HVORFOR ER NOEN(MANGE) EVIG SINGLE"?? Er det ytre, væremåte, kretsene, religion, rus, geografi osv. Eller har dere ikke tro på dere selv???? Hva menneske ønsker dere å bli sammen med. ?? Alder på dere?? Jeg hadde en kjæreste som fucka opp en god del av selvfølelsen min. han er syk og hadde veldig mye fokus på måter jeg ikke var bra på. i stedet for å slå opp, så terpa han jevnlig på de tingene som ikke var bra med meg, og diktet opp mye tull som ikke var sant, og sa ting videre til andre. Så jeg har ikke orka egentlig. Har prøvd å date en, men jeg merket at jeg ikke var klar for noe og at han bare irriterte meg. Orker ikke bruke tid på å bli kjent med masse menn nå. Har det uansett helt fint alene og med mine interesser og i eget selskap. Anonymkode: 0d134...d1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:39 #156 Del Skrevet torsdag kl 18:39 Jeg får veldig sjeldent følelser for noen. Har datet veldig mange damer nå i løpet av de siste 5 årene, og fått følelser for en. Hun fikk ikke følelser for meg. Så derfor er jeg fortsatt singel. Men i år har jeg troen, 25 er lykketallet mitt Anonymkode: 981d8...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:54 #157 Del Skrevet torsdag kl 18:54 Har aldri trodd på slike floskler om at kjærligheten liksom overvinner alt, at kjærligheten min kan gjøre et monster om til en normal mann. Men så møtte jeg et monster som ga meg masse dårlig samvittighet for at jeg var så grusomt slem som i det hele tatt tenkte på meg selv og min fremtid. Hans påstand. Så prøvde jeg det ut og fant ut at det aldri var nok. Ventet på at duden skulle bli selvstendig og lære seg å elske seg selv, og at det ikke skulle gå via meg, i mens prøvde han å trene meg opp til å gi ham dette på autopilot. Aldri møtt en større hykler og dobbelt moralist. Tipper han fremdeles sitter der og jamrer seg over at han er et offer. I samme slengen har jeg også blitt en ganske kjip person å være med. I det minste går jeg ikke rundt og tror at jeg er guds gave til menneskeheten, jeg skjønner at folk ikke liker kjipe personer. Herregud. Jeg er egentlig ikke kjip, men jeg foretrekker at folk bestemmer selv hva de synes og tenker, og at jeg blir gitt den samme friheten. Så jeg orker egentlig ikke slike kjærestegreier. Det har blitt for useriøst for meg og jeg har blitt litt merkelig/sær. Anonymkode: b1cf9...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:20 #158 Del Skrevet torsdag kl 19:20 Fordi jeg får veldig sjeldent følelser for noen. Har datet litt, men det har etter hvert koster mer enn det smakte. De snakket mest om seg selv og var ikke interessert i meg og mitt. Har også lite til felles med mange. Trenger en som er like nysgjerrig som meg selv og det har jeg ikke møtt ennå. Anonymkode: 7ddb6...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:28 #159 Del Skrevet torsdag kl 19:28 norw skrev (8 timer siden): Jeg føler jo at vi er jevnbyrdige Det er ganske vanlig at menn overvurderer hvor attraktive de er og hva slags damer de har sjanse på. Anonymkode: 4277d...0f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #160 Del Skrevet torsdag kl 19:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ganske vanlig at menn overvurderer hvor attraktive de er og hva slags damer de har sjanse på. Anonymkode: 4277d...0f6 Samme med kvinner, helt normale kvinner skal ha en kjekkas på over 185 og med god lønn. Anonymkode: 3763d...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå