AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #101 Del Skrevet 30. desember 2024 Har alltid hatt et lite einstøing-gen. Liker meg godt alene. Var utpreget lite populær på barne- og ungdomsskolen og tildig på videregående. Overvektig. Men dette endret seg vesentlig siste halvdel av videregående og jeg fikk rett og slett litt daget på damer. Dette var da næmest en sjokkartet opplevelse. Så da ble det veldig mye fristelser ute på byen med en rekke useriøse korte forhold... .. så kom sluten av 20-årene da man begynte å miste hår og drag. Fra rundt 30 var jeg nok klar for forhold, men jeg hadde da også vært gjennom en kreftsykdom som gjorde at seksualfuksjonen ikke var helt optimal. Og med tanke på at man uansett ikke kunne få en dame høyt oppe i skalaen, hva gjelder utseende og andre aspekter, tenkte jeg i alle fall mot slutten av 30 årene at det er helt fint å være single... ... så jo at kamerater som den gangen skårte høyere på utseende fant seg damer som jeg rett og slett ikke var attraktive. Og jeg kunne i alle fall ikke tenke meg å dele livet med disse. Barn kunne jeg tenke meg til jeg var i 30-årene, men etter fylte 40 er ikke det noe savn heller. Har nok med å leve et bra liv selv. Jeg framstår nok som normalt omgjengelig og hyggelig - jeg får stadig spørsmål fra f.eks. kolleger hvorfor i all verden jeg ikke har kone og barn. Så jeg er ingen "raring" i andres øyne. Anonymkode: 0d00b...1ca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 30. desember 2024 #102 Del Skrevet 30. desember 2024 Nowayback skrev (27 minutter siden): Alle jeg kjenner vet jo at jeg er skallet, Ville være veldig rart om jeg plutselig fikk hår. Og det er ikke helt meg. Sosialt eksperiment: skaff en bra parykk og gå med den en dag uten å vise den til noen som kjenner deg. Se hvordan det føles når du er på butikken eller er når du er ute på vandring. Personlig synes jeg ikke det er rart. Men nå har jo jeg også mye hår så for meg er ikke hår noen greie. Jeg har hatt familiemedlemmer med kreft som har brukt parykk, og jeg ble imponert over hvor bra det så ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 30. desember 2024 #103 Del Skrevet 30. desember 2024 Fordi det virker stressende å ha kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 30. desember 2024 Forfatter #104 Del Skrevet 30. desember 2024 Irak skrev (På 29.12.2024 den 20.34): Sikkert Drømmedama for den rette, men langt ifra for alle. Slik kan det være for alle. Er en vi passer perfekt sammen med, og resten ikke. Tror det er mange menn som synes jeg er litt skummel ja 😂 Det virker nesten sånn. Nå kjenner ikke jeg deg så godt. Kanskje du drømmen om " fisk" som andre har i sitt garn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. desember 2024 #105 Del Skrevet 30. desember 2024 Magwen skrev (2 minutter siden): Nå kjenner ikke jeg deg så godt. Kanskje du drømmen om " fisk" som andre har i sitt garn. Jeg har tro på at en dag er det min tur ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #106 Del Skrevet 30. desember 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Jeg har tro på at en dag er det min tur ❤️ På en opptatt mann? Tenkte det var det "fisk noen andre har i sitt garn" betyr. Anonymkode: e0982...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. desember 2024 #107 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På en opptatt mann? Tenkte det var det "fisk noen andre har i sitt garn" betyr. Anonymkode: e0982...46a På en mann ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #108 Del Skrevet 30. desember 2024 Irak skrev (Akkurat nå): På en mann ❤️ Det blir det nok 😊 Skal godt gjøres om det aldri blir, selv om kjærligheten kan være vanskelig. Anonymkode: e0982...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. desember 2024 #109 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det blir det nok 😊 Skal godt gjøres om det aldri blir, selv om kjærligheten kan være vanskelig. Anonymkode: e0982...46a Det er sant 😄 Det vil tiden vise 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #110 Del Skrevet 31. desember 2024 Irak skrev (4 timer siden): Jeg har tro på at en dag er det min tur ❤️ Blir aldri han du har i ditt hjerte ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 31. desember 2024 #111 Del Skrevet 31. desember 2024 Te- Presten skrev (På 29.12.2024 den 23.10): Det er kanskje upopulært men her er min "hot take" på hva mange som skriver i tenne tråden sier. "Jeg trenger ikke en mann/kvinne". Det er ingen som trenger en mann eller en kvinne. Alle klarer vel faen meg å lage mat, vaske tøy og betale reninger selv. Man velger å ha en parner i livet for å bygge noe sammen. Det er en type kjærlighet i livet man bare får fra partner, den får man ikke fra venner, familie, barn, kjæledyr osv. Så når jeg ser et innlegg med noen som ikke trenger mann/kvinne som har 40+ liker- klikk, da ser jeg 40+ fallitterklæring. Her er det 40+ personer som ikke fikk det til, ikke knekker de sosiale kodene, som ikke har klart å sette grenser, som ikke har klart å kommunisere sine behov og lese partners, eller som gjorde et feilvalg og valgte å bygge et samliv med noen de i utgangspunktet aldri passet sammen med. Verden er full av bra folk, både kvinner og menn. Ja det gjør vondt å bli avvist, det gjør vondt å bli tatt for gitt og det er katastrofalt å være i et forhold hvor man i en eller annen form blir misbrukt eller utsatt for vold (fysisk og psykisk). Men gi heller tommel opp til de små stegene for å få sårene til å gro. Når jeg leser en tinder (eller hinge, eller fb- dating osv)- profil hvor det står med caps lock "INGEN ONS ELLER FEB" , da tenker jeg ikke wow! Han/hun er god til å kommunisere, her er det klar tale- tommel opp. Det jeg ser er, er en person som sliter med å sette grenser og lese andre mennesker. Noen som sliter med å skille en person og en opplevelse, fra alle personer og alle opplevelser. Jeg skriver jo ikke på profilen min "INGEN ØKSEMORDERE", dette kommer helt tydelig frem i samtalen med meg... Samme føler jeg med innleggende med "Jeg trenger ingen, for ingen kan tilføre meg noe jeg ikke har". Dette er ikke styrke, det er det helt motsatte.... Edit: Det er i beste fall en forsvarsmekanisme 😂😂 Mange har ikke behov for å bygge noe med noen. Når man har alt man trenger, så er en partner av noe slag overflødig. Du er desperat etter det du ser på som kjærlighet. Legge seg ut på Tinder i et desperat håp om å fylle dine tom rom, ses ikke på som en styrke. Bare så det er sagt. Du er heller ikke særlig intelligent som tror det å være singel er mangel på knekte koder. Du ser deg selv i andre. Bare fordi du har vondt for å skjønne at andre er mer en tilfreds med å leve som singel, betyr ikke at det må være noe galt med den gruppen. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #112 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): På en opptatt mann? Tenkte det var det "fisk noen andre har i sitt garn" betyr. Anonymkode: e0982...46a Stemmer betyr det. Hun prøver på en fisk som alt er fanget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #113 Del Skrevet 31. desember 2024 Hmmmmmm skrev (1 time siden): 😂😂 Mange har ikke behov for å bygge noe med noen. Når man har alt man trenger, så er en partner av noe slag overflødig. Du er desperat etter det du ser på som kjærlighet. Legge seg ut på Tinder i et desperat håp om å fylle dine tom rom, ses ikke på som en styrke. Bare så det er sagt. Du er heller ikke særlig intelligent som tror det å være singel er mangel på knekte koder. Du ser deg selv i andre. Bare fordi du har vondt for å skjønne at andre er mer en tilfreds med å leve som singel, betyr ikke at det må være noe galt med den gruppen. TS her. En må respektere at vi er forskjellige. Når jeg startet trån så tenkte jeg mest på det som et single og ikke ønsker å være det. En del trives i eget selskap og har en del venner som dekker deres behov. Så skjønner at de ikke søker etter partner. Personlig så har jeg ikke sansen for alenetilværelsen. Vil ha noen å dele gode å onde dager med. 🌹🌹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #114 Del Skrevet 31. desember 2024 Helt uavhengig, og kan bestemme selv hva jeg vil gjøre, hvor jeg vil reise. Ingen forpliktelser Ingen gnagende irritasjon på partner som ikke bidrar på hjemmebane Kan ligge med hvem jeg vil og når jeg vil, uten drama og forpliktelser Slipper å oppdra barn i en utrygg og ekstrem verden full av krig og elendighet, i tillegg til woke og krenkorama Savnet etter partner er et skapt behov i vårt samfunn. Seksuell tilfredsstillelse får man gjennom uforpliktende sex, eller onani. Anonymkode: 6763b...0f1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 31. desember 2024 #115 Del Skrevet 31. desember 2024 Magwen skrev (2 timer siden): TS her. En må respektere at vi er forskjellige. Når jeg startet trån så tenkte jeg mest på det som et single og ikke ønsker å være det. En del trives i eget selskap og har en del venner som dekker deres behov. Så skjønner at de ikke søker etter partner. Personlig så har jeg ikke sansen for alenetilværelsen. Vil ha noen å dele gode å onde dager med. 🌹🌹 Skjønner poenget med tråden. Men mange må omtrent læres opp når det kommer til dette temaet. Det er ironisk at du nevner dette med å leve i gode og onde dager. Mange av oss litt erfarende skjønner så godt hvorfor disse er implementert i ekteskapsløftene. Ser nemlig ingen behov for de ellers i livet🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. desember 2024 #116 Del Skrevet 31. desember 2024 Magwen skrev (2 timer siden): Stemmer betyr det. Hun prøver på en fisk som alt er fanget Jeg synes du kan holde deg for god for å 'snakke' på mine vegne, om det er det denne kommentaren her sikter til.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 31. desember 2024 #117 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg kjedet meg en dag, så jeg lastet ned happn. Fått noen matcher, få som skriver eller svarer. Så langt har 1 slettet matchen fordi jeg ikke ville møtes for sex, 1 slettet matchen fordi jeg ikke isbader og 1 slettet matchen etter jeg sende mld. Lover godt for det nye året 😒😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #118 Del Skrevet 31. desember 2024 Diana skrev (1 minutt siden): Jeg kjedet meg en dag, så jeg lastet ned happn. Fått noen matcher, få som skriver eller svarer. Så langt har 1 slettet matchen fordi jeg ikke ville møtes for sex, 1 slettet matchen fordi jeg ikke isbader og 1 slettet matchen etter jeg sende mld. Lover godt for det nye året 😒😅 Slett appen og kom deg ut i det virkelige liv. Anonymkode: 5195d...0d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 31. desember 2024 #119 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slett appen og kom deg ut i det virkelige liv. Anonymkode: 5195d...0d3 Ja jeg har ikke hatt noen dateing apper på flere år. Den blir nok ikke værende altfor lenge på telefonen min. Er det samme hver gang jeg kjeder meg og laster den ned😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #120 Del Skrevet 31. desember 2024 Mann 41 år. Jeg er ufør og har liten penis. Derfor har jeg ikke orket å prøve engang da jeg vet jeg vil få avslag hos normale damer. Vært singel hele livet. Anonymkode: 2c9d2...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå