Te- Presten Skrevet 29. desember 2024 #81 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Te- Presten skrev (2 minutter siden): Edit: dobel post Endret 29. desember 2024 av Te- Presten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #82 Del Skrevet 29. desember 2024 Kom ut av ett dårlig forhold, og ville bruke tid på å finne meg selv og bygge meg selv opp. Har heller ikke lyst å bo med noen igjen, og har nok med mitt. Kunne gjerne hatt en kjæreste der vi traff hverandre nå og da, men ikke bodde sammen. Er i en alder der de fleste er skilt, og har barn. Er ikke interessert i å ha en familie med mine, dine. Hadde vært for skeptisk til en mann på min alder uten ekser og barn... Jeg er nok for ego og glad i mitt liv til å la noen komme inn i det. Har vært singel i 2år. 37år. Anonymkode: 3f47d...fa9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. desember 2024 #83 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er stygg utseendemessig. Slank, men stygg. Det har blitt verre etter at jeg ble skallet. Så lenge jeg hadde noe hår var det fremdeles noen som var interessert. Burde skaffet meg partner og fått barn mens jeg fremdeles hadde hår. Har ingen andre maskuline trekk å kompensere for. Så meg nettopp i speilet via et annet speil for å sjekke issen ovenfra. Ble bare lei meg. Kommer aldri til å kjenne på selvtillit eller selvfølelse. Hårtap hadde kanskje ikke gjort noe om jeg var sosial og likandes, eller var maskulin ellers. Men jeg evner ikke legge på meg muskler og skjeggvekst finnes ikke. Ser bare ut som et egg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 29. desember 2024 #84 Del Skrevet 29. desember 2024 Er singel på femte året, kvinne 29 år. Ønsker ikke forhold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #85 Del Skrevet 29. desember 2024 DelvisPresley skrev (12 minutter siden): Jeg er stygg utseendemessig. Slank, men stygg. Det har blitt verre etter at jeg ble skallet. Så lenge jeg hadde noe hår var det fremdeles noen som var interessert. Burde skaffet meg partner og fått barn mens jeg fremdeles hadde hår. Har ingen andre maskuline trekk å kompensere for. Så meg nettopp i speilet via et annet speil for å sjekke issen ovenfra. Ble bare lei meg. Kommer aldri til å kjenne på selvtillit eller selvfølelse. Hårtap hadde kanskje ikke gjort noe om jeg var sosial og likandes, eller var maskulin ellers. Men jeg evner ikke legge på meg muskler og skjeggvekst finnes ikke. Ser bare ut som et egg. Skallet er ikke verdens ende. Legg fra deg den tanken. Bare kast hele selvlaget ut ruta og start med friske ark i januar. Prøv å ikke tenk så negativt. Jeg vedder allt av julepynten min(Å jeg er glad i den) på at du gjør livet ditt og kjærlighetslivet så sinnsykt dårlig bare med denne innstillingen. Plis for egen skyld. Hjernen din forsterker koblingene om at du er dårlig for hver tanke du har. Å da blir det utifra din oppførsel selv oppfyllende profeti. Anonymkode: e0982...46a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 29. desember 2024 #86 Del Skrevet 29. desember 2024 Magwen skrev (17 timer siden): Er inne her av og til og spørsmålet mitt er. " HVORFOR ER NOEN(MANGE) EVIG SINGLE"?? Er det ytre, væremåte, kretsene, religion, rus, geografi osv. Eller har dere ikke tro på dere selv???? Hva menneske ønsker dere å bli sammen med. ?? Alder på dere?? "Jeg eier ikke troen på meg selv" hørtes veldig treffende ut for meg👍 snart 42 år men har fått 2 kids. Håper stadig på å ende opp med en fyr jeg er så ekstremt glad i at jeg ikke vil annet enn å være en del av livet hans. Håpet er der men troa på at jeg selv skal ta sats når sjansen byr seg for min egen del er lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 30. desember 2024 #87 Del Skrevet 30. desember 2024 DelvisPresley skrev (1 time siden): Jeg er stygg utseendemessig. Slank, men stygg. Det har blitt verre etter at jeg ble skallet. Så lenge jeg hadde noe hår var det fremdeles noen som var interessert. Burde skaffet meg partner og fått barn mens jeg fremdeles hadde hår. Har ingen andre maskuline trekk å kompensere for. Så meg nettopp i speilet via et annet speil for å sjekke issen ovenfra. Ble bare lei meg. Kommer aldri til å kjenne på selvtillit eller selvfølelse. Hårtap hadde kanskje ikke gjort noe om jeg var sosial og likandes, eller var maskulin ellers. Men jeg evner ikke legge på meg muskler og skjeggvekst finnes ikke. Ser bare ut som et egg. Vurdert parykk? Hadde vi vært kompiser hadde jeg ikke syntes det var rart. Vi har kun et liv å leve, så hvem bryr seg om hva folk måtte mene? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #88 Del Skrevet 30. desember 2024 Mista troa etter faren til ungene mine stakk er syk og ufør så begrenset muligheter til å møte en ny pluss alder kanskje å, er fin nok til alder Anonymkode: 8e6aa...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #89 Del Skrevet 30. desember 2024 Er kresen etter 20 års ekteskap. Singel i 5 år. Anonymkode: 04b5e...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #90 Del Skrevet 30. desember 2024 Irak skrev (5 timer siden): Sikkert Drømmedama for den rette, men langt ifra for alle. Slik kan det være for alle. Er en vi passer perfekt sammen med, og resten ikke. Tror det er mange menn som synes jeg er litt skummel ja 😂 Det virker nesten sånn. For meg er du uten tvil Drømmedama!😀 Anonymkode: cb4d9...e38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #91 Del Skrevet 30. desember 2024 Har vært singel i ti år nå. Det er ikke bare en grunn til at jeg fremdeles er singel. Kort tid etter jeg ble singel ble jeg ganske alvorlig syk, der gikk noen år hvor fokuset var mer på å leve enn å date. Jeg har flyttet. Jeg kuttet ut nettdating og dateapper. Og jeg forelsker meg sjelden i utgangspunktet. På disse årene har jeg vært ordentlig forelsket i én mann, men det ble ikke noe mer ut av det. Er over ham, men det skal litt flaks til å møte en som du liker, som liker deg, og begge to er single og klare for å inngå et varig forhold. Det er ikke noe galt med meg. Jeg er trygg i meg selv, vet hva jeg har å gi og hva jeg trenger i et forhold. Jeg har et utseende jeg er fornøyd med. Har god utdanning. Er en omgjengelig og behagelig person å omgås (iflg. andre), har humor, varierte interesser. Tross høy sexlyst gidder jeg ikke ons eller ff. Skal jeg involvere meg med en mann igjen så må det stemme mellom oss to. I motsetning til hva mange tror er utseendet på mannen lite viktig. Det er mannen, personen, han humor, personlighet, evne til omsorg og empati, ærlighet m.m. som teller. Og den gjendsidige kjemien. Anonymkode: c7be0...737 1 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 30. desember 2024 #92 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Charlene87 skrev (21 timer siden): Ja, jeg skal finne en tidsmaskin også gå tilbake i tid også spørre deg 🤪 hva blir din neste tur? ☺️ Hehe. Har ingen planer lagt for neste år. Håper det kan bli noe lignende igjen. Fin tur, bortsett fra den sinnssyke varmen. Hva med deg? ☺️ Får vel finne på noe mer spennende enn en harrytur til Sverige vel? 😉 (Slapp av, skal ikke spørre om du vil bli med altså!) Endret 30. desember 2024 av DeLorean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 30. desember 2024 #93 Del Skrevet 30. desember 2024 Fordi jeg er litt sjenert og litt rar, har et utseende som er litt sånn acquired taste, og bor på et mindre sted ser ca. alle damene på min alder er opptatt. De som viser noe interesse er som regel et par og tjue eller et par og femti, og det blir litt for langt ned og opp for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #94 Del Skrevet 30. desember 2024 Te- Presten skrev (19 timer siden): Det er kanskje upopulært men her er min "hot take" på hva mange som skriver i tenne tråden sier. "Jeg trenger ikke en mann/kvinne". Det er ingen som trenger en mann eller en kvinne. Alle klarer vel faen meg å lage mat, vaske tøy og betale reninger selv. Man velger å ha en parner i livet for å bygge noe sammen. Det er en type kjærlighet i livet man bare får fra partner, den får man ikke fra venner, familie, barn, kjæledyr osv. Så når jeg ser et innlegg med noen som ikke trenger mann/kvinne som har 40+ liker- klikk, da ser jeg 40+ fallitterklæring. Her er det 40+ personer som ikke fikk det til, ikke knekker de sosiale kodene, som ikke har klart å sette grenser, som ikke har klart å kommunisere sine behov og lese partners, eller som gjorde et feilvalg og valgte å bygge et samliv med noen de i utgangspunktet aldri passet sammen med. Verden er full av bra folk, både kvinner og menn. Ja det gjør vondt å bli avvist, det gjør vondt å bli tatt for gitt og det er katastrofalt å være i et forhold hvor man i en eller annen form blir misbrukt eller utsatt for vold (fysisk og psykisk). Men gi heller tommel opp til de små stegene for å få sårene til å gro. Når jeg leser en tinder (eller hinge, eller fb- dating osv)- profil hvor det står med caps lock "INGEN ONS ELLER FEB" , da tenker jeg ikke wow! Han/hun er god til å kommunisere, her er det klar tale- tommel opp. Det jeg ser er, er en person som sliter med å sette grenser og lese andre mennesker. Noen som sliter med å skille en person og en opplevelse, fra alle personer og alle opplevelser. Jeg skriver jo ikke på profilen min "INGEN ØKSEMORDERE", dette kommer helt tydelig frem i samtalen med meg... Samme føler jeg med innleggende med "Jeg trenger ingen, for ingen kan tilføre meg noe jeg ikke har". Dette er ikke styrke, det er det helt motsatte.... Edit: Det er i beste fall en forsvarsmekanisme Vil ikke si det er en upopulær «take». Men for mange single så er den direkte feil😊 Mange velger å ikke ha en kjæreste/partner helt bevisst og helt uten noen negative erfaringer med parforhold. Mange kan ha det veldig fint med den kjærligheten en kompatibel kjæreste man elsker gir, men ha det enda bedre som singel. Du legger nærmest et narrativ, et premiss, om at livet med en partner og den kjærligheten automatisk er bedre en et liv uten. Så sort/hvitt er det jo ikke og i mange tilfeller stemmer det ikke. Nå har ikke jeg noen negative erfaringer med kjærestene jeg har hatt. Alle har vært fine gutter og menn. Min siste kjæreste og samboer igjennom flere år, er en fantastisk mann som var min store kjærlighet. Jeg var nære ved å gå for et ekteskap, barn, et liv med han, da jeg for 6 år siden valgte å bli singel i stedet. For meg handlet det ikke om livet var bedre med eller uten en partner jeg elsket og som elsket meg. Det handlet om at jeg aldri hadde levd et liv med kun meg. Så jeg kunne ikke vite om livet som singel ville bli bedre, eller om jeg ville angre resten av livet på at jeg lot min store kjærlighet gå. Jeg visste/vet alt om hvordan livet i flott forhold med en mann jeg elsker er. Jeg visste ingen ting om hvordan livet som singel ville bli. Alt jeg visste var at jeg måtte finne det ut. Jeg måtte finne ut av hvordan det er å leve 100% for seg selv. 100% fokus på alt annet i livet jeg ønsker. 100% egoistiske valg som ikke påvirkes av andre eller får konsekvenser for andre. Nå ca 6 år senere så er lysten på å være singel fortsatt langt større en lysten på livet med en mann jeg elsker. Kanskje det er det faktum som er vanskelig å ta innover seg for en som ønsker å være i et forhold. Jeg velger et liv som singel fordi det gir meg mer en å «bygge» noe sammen med en annen. Jeg velger et liv som singel fordi deg gir meg enda litt mer en hva livet med en partner gjør. Dvs, det gir ikke mer, men det gir andre ting. Og en så lenge så frister det langt mer en hva livet med en partner gir. Man kan faktisk få til et fantastisk samliv med en man elsker, men ha enda mer glede av å være singel. Det er min «take», som jeg skjønner noen ikke klarer å forstå. Anonymkode: d3d7e...c3a 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. desember 2024 #95 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 15.56): Skitne til deres navn og gode rykte fordi du er barnehjemsbarn? Dette er ikke 1800 tallet altså.. du har så god sjans som alle andre. Anonymkode: 6f372...92f Ja det vil nok det for en sånn tittel er ikke noe hyggelig å ha hengene over seg eller falske diagnoser som førte til mere penger i kommunekassa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. desember 2024 #96 Del Skrevet 30. desember 2024 Flintis skrev (På 29.12.2024 den 15.54): Jeg synes du skal la de som velger en framtid med deg få ta vurderingen om navn og rykte selv. Du kan ha andre gode kvaliteter i tillegg. Så jeg heier litt på deg om du åpner opp muligheten for noen da. Ja men det er ingen som vil ha noen framtid med meg så ja har masse gode kvaliteter men de setter ikke pris på idag kan man betale seg unna dette så da er det jo greit takk for heing ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #97 Del Skrevet 30. desember 2024 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja det vil nok det for en sånn tittel er ikke noe hyggelig å ha hengene over seg eller falske diagnoser som førte til mere penger i kommunekassa Kjenner flere som har mer eller mindre vokst opp på barnehjem, og det er ikke det som definerer en person. Så her bør du gå videre og søke de som skiter i hva slags bakgrunn man har. Vet det er lettere sagt enn gjort, men slike mennesker finnes der ute Anonymkode: ed372...338 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. desember 2024 #98 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjenner flere som har mer eller mindre vokst opp på barnehjem, og det er ikke det som definerer en person. Så her bør du gå videre og søke de som skiter i hva slags bakgrunn man har. Vet det er lettere sagt enn gjort, men slike mennesker finnes der ute Anonymkode: ed372...338 Du gjør det ja ☺️ tviler sterkt på om noen skiter i hvilken bakgrunn man har etter nye normer så er det veldig viktig har jeg forstått ja da tror jeg man skal lete lenge for har lett i 16 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. desember 2024 #99 Del Skrevet 30. desember 2024 Magwen skrev (På 29.12.2024 den 7.09): Er inne her av og til og spørsmålet mitt er. " HVORFOR ER NOEN(MANGE) EVIG SINGLE"?? Er det ytre, væremåte, kretsene, religion, rus, geografi osv. Eller har dere ikke tro på dere selv???? Hva menneske ønsker dere å bli sammen med. ?? Alder på dere?? Er litt fordi at jeg ikke har funnet den rette enda. Med alderen så har jeg blitt kresen på hvilke type folk jeg henger med. Ikke har jeg dårlig tid heller. Har stor tro på meg selv. Jeg er jo tilnærmet perfekt. Er 38. Tenker at det som skjer det skjer og hvis ikke så klarer jeg å vente litt til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. desember 2024 #100 Del Skrevet 30. desember 2024 000VF000 skrev (18 timer siden): Vurdert parykk? Hadde vi vært kompiser hadde jeg ikke syntes det var rart. Vi har kun et liv å leve, så hvem bryr seg om hva folk måtte mene? Alle jeg kjenner vet jo at jeg er skallet, Ville være veldig rart om jeg plutselig fikk hår. Og det er ikke helt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå