Charlene87 Skrevet 29. desember 2024 #61 Del Skrevet 29. desember 2024 Tror ikke den perfekte mannen finnes for meg, han fins bare i bøker 🤷😅 også er jeg realist, så da blir jeg heller alene. Så da velger jeg å være alene, samtidig så trives jeg veldig godt å være alene har mine nieser og nevøer, elsker å reise alene, lese bøker, gjøre det jeg vil uten noen å ta hensyn til. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #62 Del Skrevet 29. desember 2024 Charlene87 skrev (Akkurat nå): Tror ikke den perfekte mannen finnes for meg, han fins bare i bøker 🤷😅 også er jeg realist, så da blir jeg heller alene. Så da velger jeg å være alene, samtidig så trives jeg veldig godt å være alene har mine nieser og nevøer, elsker å reise alene, lese bøker, gjøre det jeg vil uten noen å ta hensyn til. Vi har samme problem 😅 Anonymkode: e0982...46a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. desember 2024 #63 Del Skrevet 29. desember 2024 Charlene87 skrev (29 minutter siden): Tror ikke den perfekte mannen finnes for meg, han fins bare i bøker 🤷😅 også er jeg realist, så da blir jeg heller alene. Så da velger jeg å være alene, samtidig så trives jeg veldig godt å være alene har mine nieser og nevøer, elsker å reise alene, lese bøker, gjøre det jeg vil uten noen å ta hensyn til. Reise alene er ganske greit egentlig. Jeg var en hel uke i Italia i sommer. Tok tog til de Sveitsiske alpene bl.a. Besøkte Venezia også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 29. desember 2024 #64 Del Skrevet 29. desember 2024 Fordi de fleste andre mennesker er idioter. Tanken på at jeg skal måtte tilpasse meg, og eventuelt bo med noen igjen, får det til å vrenges inni meg. - Ja, jeg er muligens et brent barn. Svært få menn, eller kvinner, jeg kunne tenkt meg å være sammen med på permanent basis. Har det fint alene. Jeg er kvinne i fortsatt fruktbar alder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #65 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg har vært singel I fem år etter et langt forhold. Jeg har ikke begynt å lete etter noen enda, da jeg i grunn trives som singel, og er usikker på om fordelene med et forhold veier opp for ulempene. Men samtidig tror jeg ikke jeg har lyst å være singel resten av livet. Men veldig frem og tilbake akkurat det. Og så har jeg veldig lav selvtillit, så jeg sliter med å ta initiativ, og jeg har nok bygd opp en mur rundt meg etter forrige forhold. Anonymkode: 70b6f...638 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #66 Del Skrevet 29. desember 2024 Singel på snart 6. året etter bruddet med barnefar. Har slitt med å komme med såkalt videre. Men drt var meg som ville ut. Ville finne meg selv etter en veldig rar begynnelse på voksenlivet eller tidlig ungdomstid. Lang historie. Alltid lengtet etter å klare meg selv. Og overraskende nok så gjør jeg det. Men enda noe som må på plass før jeg kan si jeg klarer meg helt selv. Nei jeg har ingen diagnoser eller noe sånt, bare vært uheldig med relasjoner som har preget meg veldig. har ett lite håp om å finne en trygg og god mann men er nok brent jeg også! Heldigvis trives jeg godt i eget selskap. Godt å lese at vi er flere som syns det er greit å være singel. Føler nesten bare jeg hører om folk som «har funnet seg en ny en». Lei den der. Akkurat som om det er meningen med livet. Finnes andre ting også☺️ Anonymkode: 9ec8c...234 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #67 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg er singel fordi jeg er stygg og sjenert. Det er grunnen til at jeg har vært singel store deler av livet. Akkurat nå er jeg singel fordi jeg virkelig vil være alene og ikke orker å ha et annet menneske tett innpå meg. Anonymkode: 9bb74...3f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 29. desember 2024 #68 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) DeLorean skrev (55 minutter siden): Reise alene er ganske greit egentlig. Jeg var en hel uke i Italia i sommer. Tok tog til de Sveitsiske alpene bl.a. Besøkte Venezia også. Var faktisk i Italia alene i sommer selv i 10 dager, rakk dessverre ikke amafylakysten 😅 Endret 29. desember 2024 av Charlene87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #69 Del Skrevet 29. desember 2024 Magwen skrev (12 timer siden): Er inne her av og til og spørsmålet mitt er. " HVORFOR ER NOEN(MANGE) EVIG SINGLE"?? Er det ytre, væremåte, kretsene, religion, rus, geografi osv. Eller har dere ikke tro på dere selv???? Hva menneske ønsker dere å bli sammen med. ?? Alder på dere?? Har vært singel i snart 4 år, og STORTRIVES! Årsaken er at jeg var sammen med en notorisk utro narsissist (ja, jeg vet at narsissist er et altfor enkelt begrep å kaste rundt seg, men det er sant!) i 15 år. Han var voldelig, egoistisk og bare fæl. Et eksempel er at dersom oppvaskmaskinen sto å gikk, og det ble noe oppvask f.eks. fra kveldsmat eller noe, så satte jeg det i vasken. Han mente at det skulle stå på benken, og kunne knuse glass og asjetter dersom jeg hadde satt det i vasken. Bare sånn for å gi et bilde av hvor små ting som skulle til. Evig singel! Har tre fantastiske barn da ❤️ Så ensom er jeg absolutt ikke. Men jeg stortrives, livet er lett og lekent, energien er god rundt oss. Jeg er veldig usikker på om jeg kommer til å gå inn i noe forhold igjen, jeg tviler på det og kan ikke se det for meg. Har ingen behov eller ønsker for det i livet ❤️ Anonymkode: b861f...ecb 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #70 Del Skrevet 29. desember 2024 Irak skrev (4 timer siden): Tror menn er redd meg 😂 Hvorfor det, du fremstår jo som selveste Drømmedama? Klok, oppegående og virkelig likandes🙂 Anonymkode: cb4d9...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. desember 2024 #71 Del Skrevet 29. desember 2024 Charlene87 skrev (49 minutter siden): Var faktisk i Italia alene i sommer selv i 10 dager, rakk dessverre ikke amafylakysten 😅 Hvorfor sa du ikke ifra? Jeg kunne spandert gelato på deg 😁 Amalfikysten er flott, vil dra dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. desember 2024 #72 Del Skrevet 29. desember 2024 kikkana skrev (3 timer siden): Den første kan du gjøre noe med og de to siste har lite å si annet en ditt eget selvbilde som er alfa omega for å få napp Selvbilde er et resultat av erfaringer. Det kan jobbes med, men det er vanskelig når man hele tiden får bekreftelser på at det negative en tenker om seg selv faktisk stemmer. Kan man endre seg fra introvert til ekstrovert? Vil uansett si at innadvendt er mer dekkende for min del. Hvis jeg blir sliten av å være veldig sosial, er det slik at man må kjempe for å endre seg fordi det er det "riktige" å være? Hva om vi presset en utadvendt til å bli innadvendt? Tipper det ville blitt en umulig oppgave og at personen hadde blitt deprimert av det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. desember 2024 #73 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har ikke behov for en mann og ønsker ikke en mann. Menn gir meg ikke noe positivt. De er bare en byrde, et ansvar, en frustrasjon og et problem i livet og hverdagen, og det trenger jeg ikke. Det eneste jeg vil ha er barn, og jeg vil ha det alene. Helt siden jeg var barn så har jeg fantasert/drømt om å bli gravid med en ny kjæreste eller flørt med en gang vi møtes også dør han før barnet blir født. Slik at jeg får være alenemamma i fred med 100% foreldrerett uten en far å forholde meg til. Har aldri gjort meg noe å bli gravid grunnet voldtekt, det har også vært en hemmelig fantasi. Ble utsatt for langvarig grove overgrep i barndommen og jeg hater han for å ha gått etter meg før jeg var gammel nok til å bli gravid. Hadde jeg vært 15+ og blitt gravid grunnet overgrep, så hadde livet mitt vært komplett nå. Det eneste jeg mangler er barn og det vil jeg nok aldri få. For jeg vil ikke ha en mann, og jeg har ikke samvittighet til å påføre et barn et traume med donorsæd med en ukjent eller tilfeldig ONS med en ukjent på byen med vilje. Å bli unnfanget ved en voldtekt og dødsfall er et traume det også, men det er ikke noe man velger og det ser jeg for meg er lettere å akseptere og å leve med (for barnet). Sånn at det er nevnt. Eneste grunnen til at jeg i det hele tatt tenker på menn og at jeg burde prøve å finne noen, er barn. K34 Anonymkode: a45bc...529 Jeg er litt der at jeg kunne ha vært med på noe slikt. Ser på det som eneste muligheten min for barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #74 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor det, du fremstår jo som selveste Drømmedama? Klok, oppegående og virkelig likandes🙂 Anonymkode: cb4d9...e38 Sikkert Drømmedama for den rette, men langt ifra for alle. Slik kan det være for alle. Er en vi passer perfekt sammen med, og resten ikke. Tror det er mange menn som synes jeg er litt skummel ja 😂 Det virker nesten sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 29. desember 2024 #75 Del Skrevet 29. desember 2024 DeLorean skrev (11 minutter siden): Hvorfor sa du ikke ifra? Jeg kunne spandert gelato på deg 😁 Amalfikysten er flott, vil dra dit. Ja, jeg skal finne en tidsmaskin også gå tilbake i tid også spørre deg 🤪 hva blir din neste tur? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #76 Del Skrevet 29. desember 2024 Det er veldig enkelt. Jeg har ikke funnet noen som liker meg. Jeg synes det er trist, men får jo ikke gjort noe med det. Noen er vel bare ikke skapt for å finne noen, og dessverre er jeg en av de utvalgte som ikke får så mye ut av det ene livet man har. M37. Anonymkode: 5c281...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #77 Del Skrevet 29. desember 2024 Magwen skrev (14 timer siden): Er inne her av og til og spørsmålet mitt er. " HVORFOR ER NOEN(MANGE) EVIG SINGLE"?? Er det ytre, væremåte, kretsene, religion, rus, geografi osv. Eller har dere ikke tro på dere selv???? Hva menneske ønsker dere å bli sammen med. ?? Alder på dere?? Fordi det ikke finnes mange kvinner mellom 25-35 som ikke ønsker barn og er tilfreds med å leve i en potensiell særboløsning. Anonymkode: 2137a...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #78 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fordi det ikke finnes mange kvinner mellom 25-35 som ikke ønsker barn og er tilfreds med å leve i en potensiell særboløsning. Anonymkode: 2137a...47b Da vil kanskje det å finne deg ff være noe for deg(Vær ærlig om intensjonene for å ikke kaste bort noens viktige tid) så hoppe mellom noen slike relajsoner, frem til du blir i en alder hvor det er mer relevant for fler. Føler den tid begynner 40-45-50 års alderen. Anonymkode: e0982...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #79 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg var samboer og senere gift i til sammen 18 år og har to tenåringer. Jeg er redd for nye forhold fordi den skilsmissen gikk veldig inn på meg. Har ikke datet i det hele tatt, vært alene i 6 år. Enig med en over her som tar opp gråsone mellom venn/kjæreste. Jeg ønsker ikke mannlige venner. Jeg blir irritert på menn som kan ta kontakt og si de tenker på meg, om vi kan treffes og gå ut og spise. Jeg gidder ikke å treffe noen med uklare intensjoner og spesielt ikke når de er gift. Det er ikke innenfor å gå ut og spise alene med en gift mann. Jeg går bare ut med venninner. Anonymkode: 70639...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 29. desember 2024 #80 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Det er kanskje upopulært men her er min "hot take" på hva mange som skriver i tenne tråden sier. "Jeg trenger ikke en mann/kvinne". Det er ingen som trenger en mann eller en kvinne. Alle klarer vel faen meg å lage mat, vaske tøy og betale reninger selv. Man velger å ha en parner i livet for å bygge noe sammen. Det er en type kjærlighet i livet man bare får fra partner, den får man ikke fra venner, familie, barn, kjæledyr osv. Så når jeg ser et innlegg med noen som ikke trenger mann/kvinne som har 40+ liker- klikk, da ser jeg 40+ fallitterklæring. Her er det 40+ personer som ikke fikk det til, ikke knekker de sosiale kodene, som ikke har klart å sette grenser, som ikke har klart å kommunisere sine behov og lese partners, eller som gjorde et feilvalg og valgte å bygge et samliv med noen de i utgangspunktet aldri passet sammen med. Verden er full av bra folk, både kvinner og menn. Ja det gjør vondt å bli avvist, det gjør vondt å bli tatt for gitt og det er katastrofalt å være i et forhold hvor man i en eller annen form blir misbrukt eller utsatt for vold (fysisk og psykisk). Men gi heller tommel opp til de små stegene for å få sårene til å gro. Når jeg leser en tinder (eller hinge, eller fb- dating osv)- profil hvor det står med caps lock "INGEN ONS ELLER FEB" , da tenker jeg ikke wow! Han/hun er god til å kommunisere, her er det klar tale- tommel opp. Det jeg ser er, er en person som sliter med å sette grenser og lese andre mennesker. Noen som sliter med å skille en person og en opplevelse, fra alle personer og alle opplevelser. Jeg skriver jo ikke på profilen min "INGEN ØKSEMORDERE", dette kommer helt tydelig frem i samtalen med meg... Samme føler jeg med innleggende med "Jeg trenger ingen, for ingen kan tilføre meg noe jeg ikke har". Dette er ikke styrke, det er det helt motsatte.... Edit: Det er i beste fall en forsvarsmekanisme Endret 29. desember 2024 av Te- Presten Ekstra innlegg 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå