Nowayback Skrevet 29. desember 2024 #21 Del Skrevet 29. desember 2024 Fordi jeg er introvert, skallet og lav inntekt/utdannelse. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Del Skrevet 29. desember 2024 Magwen skrev (6 timer siden): Er inne her av og til og spørsmålet mitt er. " HVORFOR ER NOEN(MANGE) EVIG SINGLE"?? Er det ytre, væremåte, kretsene, religion, rus, geografi osv. Eller har dere ikke tro på dere selv???? Hva menneske ønsker dere å bli sammen med. ?? Alder på dere?? Jeg er singel fordi jeg ønsker å være singel😊 For ca 6 år siden gikk jeg i fra min store kjærlighet. En flott mann på alle måter, som jeg ønsker alt godt. Men jeg hadde knapt vært singel fra jeg fikk min første ungdomskjæreste som 15 åring. Trangen til å for første gang i mitt liv være singel ble større og større. Jeg måtte for første gang i livet være 100% egoistisk. Kun ha meg selv å ta hensyn til. Gjøre alt det bare jeg ville, uten å måtte tenke på noen andre. Det er altså nå ca 6 år siden. Den første tiden etter jeg gikk i fra min ex-samboer var grusom. Jeg angret og hadde kjærlighetssorg. Men trangen til og behovet for å bare være meg selv var sterkere. Etter den første tiden har månedene og årene flydd av gårde. Jeg simpelthen elsker min singeltilværelse. Derfor er jeg singel. Anonymkode: d3d7e...c3a 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg ruset meg på forhold og flørter, nå som jeg har fikser de underliggende problemene skjønner jeg ikke hva jeg skal med et forhold, livet er så deilig. Anonymkode: 6f372...92f 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Del Skrevet 29. desember 2024 Fordi jeg ikke føler meg bra nok eller fin nok. Lettere å trekke seg unna når noen er interessert enn å bli avvist. Har hatt noen korte forhold, men jeg begynner som regel å trekke meg unna. Regner med at det har mye med at jeg opplevde mye fysisk og psykisk vold av et mye eldre søsken i barndommen og senere seksuelt overgrep av en jeg så på som enn venn. Anonymkode: 2a622...a50 1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det siver igjennom at du har negative holdninger til «evig single», at det må være noe som er «feil» med dem? Hvorfor lister du ikke opp som et alternativ at det kan være et veloverveid, selvstendig valg? 😅 Anonymkode: b7a3e...8e5 Jeg har ikke negativt holdning til noen. Er mer nysgjerrig på hva grunnen er. Jeg tenkte ikke på det punktet når jeg skrev innlegget Jeg er ikje singel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har vært singel i 20 år. Jeg har i løpet av de siste årene forsonet meg med at jeg vil forbli singel så jeg leter ikke lengre etter en ny mann. Jeg fyller livet med andre ting isteden. Årsak til at jeg er singel: Jeg er ikke sikker, men jeg er ikke særlig pen å se på. Jeg har mange venner, er godt likt, flink i jobben min, eier eget hus osv. Ettersom jeg ikke er pen, og jeg vet det, og ga opp menn så har jeg nok bygd et skall rundt meg. Jeg beskytter meg selv fra å bli såret. Jeg orker ikke det flere ganger. Jeg har et godt liv da. Har god jobb, mange gode venner, aktiviteter og mye glede. Anonymkode: 08213...035 Litt leit å høre at du føler deg mindre pen. Så klart vi menn ser på det ytre, men det indre er veldig viktig. At en et sprudlende og litt pytt pytt. Da vil fort noen like deg for den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. desember 2024 #27 Del Skrevet 29. desember 2024 Magwen skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke negativt holdning til noen. Er mer nysgjerrig på hva grunnen er. Jeg tenkte ikke på det punktet når jeg skrev innlegget Jeg er ikje singel. Ber du folk i forhold redegjøre for og begrunne sine livsvalg også? For det er litt pussig hvordan det tydeligvis er greit å stille spørsmål om og være nysgjerrig på (hvilket i praksis fjerne betyr kritisk til) hvorfor andre er single, mens det er sosialt uakseptabelt å ut av det blå spørre Hvorfor er du sammen med Petter...? 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #28 Del Skrevet 29. desember 2024 Magwen skrev (7 timer siden): Er inne her av og til og spørsmålet mitt er. " HVORFOR ER NOEN(MANGE) EVIG SINGLE"?? Er det ytre, væremåte, kretsene, religion, rus, geografi osv. Eller har dere ikke tro på dere selv???? Hva menneske ønsker dere å bli sammen med. ?? Alder på dere?? Det enkle svaret er at en mann har enda til gode å gjøre mitt liv bedre med han i livet mitt enn uten. Ingen mann har så langt gjort livet mitt bedre. De krever altfor mye og gir altfor lite tilbake til at de er verdt det for min del. Ta gjerne og snu det tilbake til at fellesnevneren her er meg, det endrer ikke resultatet. Det er jeg som dumper dem. Jeg har derfor kutta de ut i en romantisk og seksuell relasjon. Jeg vet at jeg er en partner de ønsker. Jeg er K43 Anonymkode: 44cee...1fb 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #29 Del Skrevet 29. desember 2024 Daria skrev (21 minutter siden): Ber du folk i forhold redegjøre for og begrunne sine livsvalg også? For det er litt pussig hvordan det tydeligvis er greit å stille spørsmål om og være nysgjerrig på (hvilket i praksis fjerne betyr kritisk til) hvorfor andre er single, mens det er sosialt uakseptabelt å ut av det blå spørre Hvorfor er du sammen med Petter...? Petter???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #30 Del Skrevet 29. desember 2024 Magwen skrev (29 minutter siden): Petter???? Skjønte du virkelig ikke at det var et tilfeldig valgt navn? Anonymkode: 160c4...4c7 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. desember 2024 #31 Del Skrevet 29. desember 2024 Tror menn er redd meg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. desember 2024 #32 Del Skrevet 29. desember 2024 Tidligere barnehjemsbarn og har valgt og leve alene mest sannsynligvis så ønsker ikke å dra andres familie inn i det skitne til deres navn og gode rykte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #33 Del Skrevet 29. desember 2024 Har bygget meg opp et godt liv og lever slik jeg vil. Jeg bor der jeg vil bo, har en god jobb jeg ikke vil flytte fra, og fyller fritiden min med ting som er viktige og meningsfulle for meg. Jeg hadde ikke hatt noe imot en mann, men da måtte han hatt de samme verdiene som meg og akseptert at jeg lever det livet jeg vil leve, og jeg har ikke funnet ham enda. Jeg endrer ikke livsstil for en mann, da har jeg det mye bedre alene! K40 Anonymkode: a3fa3...c82 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #34 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det finnes ingenting en mann kan tilføre mitt liv som gjør at jeg får det bedre, og da velger jeg naturligvis heller å være singel. Trives helt klart best alene og har alt jeg ønsker meg i livet. Anonymkode: 160c4...4c7 Kvinncel? ☺️ Anonymkode: e927d...11b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #35 Del Skrevet 29. desember 2024 Har hele livet slitt med fysiske, psykiske og sosiale utfordringer som har gjort det umulig og uaktuelt å få meg kjæreste. Først nå, i en alder av 50+, er jeg på god vei til å få såpass orden på ting at jeg føler at jeg om ikke lenge er klar for å prøve å finne meg en kjæreste. Tar nok et år eller to til før jeg er helt der, men det er innen rekkevidde, og tanken er at jeg da skal prøve lykken på nett-dating. Har forferdelig lyst på kjæreste, men frykten er at det nå er for sent, at ingen dame vil ha meg pga min historie. Anonymkode: c0cce...1f3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #36 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinncel? ☺️ Anonymkode: e927d...11b Neida, man kan gjøre mye rart selv om (eller kanskje spesielt hvis) man ikke er i et forhold Hater absolutt ikke menn hvis det virket sånn, jeg vil bare ikke dele livet med en. Anonymkode: 160c4...4c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 29. desember 2024 #37 Del Skrevet 29. desember 2024 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Tidligere barnehjemsbarn og har valgt og leve alene mest sannsynligvis så ønsker ikke å dra andres familie inn i det skitne til deres navn og gode rykte Jeg synes du skal la de som velger en framtid med deg få ta vurderingen om navn og rykte selv. Du kan ha andre gode kvaliteter i tillegg. Så jeg heier litt på deg om du åpner opp muligheten for noen da. 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #38 Del Skrevet 29. desember 2024 Maskinfører skrev (22 minutter siden): Tidligere barnehjemsbarn og har valgt og leve alene mest sannsynligvis så ønsker ikke å dra andres familie inn i det skitne til deres navn og gode rykte Skitne til deres navn og gode rykte fordi du er barnehjemsbarn? Dette er ikke 1800 tallet altså.. du har så god sjans som alle andre. Anonymkode: 6f372...92f 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #39 Del Skrevet 29. desember 2024 Har ikke bodd alene et år etter at jeg flyttet fra exn enda, så ikke singel for evig. Men føler det krever en oppvask av livet før jeg er klar for å møte noen igjen. Kjenner også at jeg er ganske skuffet over mye realiteten kan inneholde opp mot livet jeg ser for meg at jeg vil ha. Ting kan jo fort være mye mer lavmælte og ikke så sterke bånd heller, som jeg i mitt sinn drømmer om å ha med noen. Vil tro på ekte kjærlighet, men er usikker om det finns. Anonymkode: e0982...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #40 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg nyter å kunne styre dagene mine med barnet mitt akkurat som vi ønsker. Jeg nyter å kunne lukke døra til soverommet mitt og bare være meg når jeg legger meg. Jeg tjener mye bedre enn de fleste, og har ingen behov for en mann økonomisk. Jeg er handy og klarer å fikse det jeg må i hus og hage, og finner stor glede i det. Jeg nyter å kunne se på hva jeg vil på tv, eller bestemme middagen uten å måtte forholde meg til andre enn barnet mitt. Jeg nyter å bestemme hva vi skal gjøre i helgene uten å måtte høre med en mann om hva han vil. Jeg ser rett og slett bare fordeler ved å være singel, og det har jeg tenkt til å forsette med. Anonymkode: 72c46...a08 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå