AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Er det mulig å ha rester når blødningen har stoppet? Eller er det godt tegn at blødningen har stoppet? hcg testene er fremdeles svakt positive, hva gjør jeg Anonymkode: 47c10...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Jeg fikk MA i uke 15, fikk tabletter som forberedelse til utskraping, men fikk så mye feber at jeg ikke kunne møte til timen på sykehuset. Fikk beskjed om at kom ting ut av seg selv før ny time så måtte jeg dra på legevakta. Det skjedde, fosteret ploppet ut i do sent sent på kvelden så det var bare å bli kjørt på legevakten/akutten. Lege kom og undersøkte og etter litt lokalbedøvelse fjernet restene. Dette var MA #2. Hadde 0 blødninger, kun oppdaget null hjerteslag hos jordmor MA 1 var uke 9. Da masse blødninger over lengre tid, etter sjekk fikk jeg satt opp tid for utskraping med narkose. Begge gangene hadde jeg reste i kroppen men drev ikke med masse hcg tester som sikkert kunne vist positivt. De tok jo ultralyd for å sjekke etter rester av livmor. Anonymkode: 7fd80...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg fikk MA i uke 15, fikk tabletter som forberedelse til utskraping, men fikk så mye feber at jeg ikke kunne møte til timen på sykehuset. Fikk beskjed om at kom ting ut av seg selv før ny time så måtte jeg dra på legevakta. Det skjedde, fosteret ploppet ut i do sent sent på kvelden så det var bare å bli kjørt på legevakten/akutten. Lege kom og undersøkte og etter litt lokalbedøvelse fjernet restene. Dette var MA #2. Hadde 0 blødninger, kun oppdaget null hjerteslag hos jordmor MA 1 var uke 9. Da masse blødninger over lengre tid, etter sjekk fikk jeg satt opp tid for utskraping med narkose. Begge gangene hadde jeg reste i kroppen men drev ikke med masse hcg tester som sikkert kunne vist positivt. De tok jo ultralyd for å sjekke etter rester av livmor. Anonymkode: 7fd80...961 Dette er et typisk tegn på at mange på KG ikke vet hva SA og MA er. Masse blødninger over lengre tid = SA. Ingen endringer, kroppen signaliserer fortsatt at den er gravid = MA Anonymkode: f84dd...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg mener ikke blødninger før SA/MA. Men etter aborten er gjennomført. Er det mulig å ha rester selv om blødningen har minket så stoppet? Eller er det godt tegn at blødningen stopper Anonymkode: 47c10...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå