AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Har du på deg gifteringen på jobb? Eller må alle ringer av uansett? Anonymkode: 840d9...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Må legge til at jeg tar den av om jeg må, men skal bruke hansker til alle pasientene mine. ts Anonymkode: 840d9...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Bruker ingen ringer på jobb! Anonymkode: 7b37b...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vecky Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Strengt talt skal alle smykker og ringer av, men ser at veldig mange har på gifteringen på (og mye annet dill dall som lett kunne vært tatt av). Hansker eller ei, jeg skjønner ikke at det frister mtp at det er en stor bakteriebombe. Endret 17 timer siden av Vecky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Du skal være bar fra albuen og ned, så ingen klokke, ringer, armbånd eller neglelakk. Anonymkode: e5ef1...27e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Har både en ring, klokke og armbånd. Teknisk sett er uniformsreglene ingenting, men vi har mye mer slakk i psykiatrien. Anonymkode: ce1ac...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Bruker verken ringer, smykker, øredobber eller armbånd på jobb, bruker heller ikke parfyme eller neglelakk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du på deg gifteringen på jobb? Eller må alle ringer av uansett? Anonymkode: 840d9...e61 Ringer, øredobber, smykker og neglelakk har ingenting å gjøre på en kropp som jobber innen helse i arbeidstiden. Anonymkode: 8d43e...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Tannlege her. Alt skal være bart fra albuen og ned, så ingen klokke, armbånd eller ringer, neglene skal være fri for neglelakk og kortklippet. Anonymkode: f0c1c...e9e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Alt skal av. Hansker er falsk hygiene. Anonymkode: d11b9...83d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt skal av. Hansker er falsk hygiene. Anonymkode: d11b9...83d Å si det er falsk hygiene er å ta litt vel hardt i, men ingen hansker er 100% tette. Anonymkode: f0c1c...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Å si det er falsk hygiene er å ta litt vel hardt i, men ingen hansker er 100% tette. Anonymkode: f0c1c...e9e Det handler vel ikke kun om hvorvidt hanskene er tette, men om hanskene har blitt holdt sterile. Noe de neppe har. Anonymkode: e5e93...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #13 Del Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du skal være bar fra albuen og ned, så ingen klokke, ringer, armbånd eller neglelakk. Anonymkode: e5ef1...27e Jobber hjab damer her som ikke bretter opp genseren. Den går helt ned til håndleddet. Anonymkode: 840d9...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #14 Del Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tannlege her. Alt skal være bart fra albuen og ned, så ingen klokke, armbånd eller ringer, neglene skal være fri for neglelakk og kortklippet. Anonymkode: f0c1c...e9e Sett det flere ganger at dette blir brutt når jeg er hos tannlegen da. Anonymkode: 840d9...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #15 Del Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sett det flere ganger at dette blir brutt når jeg er hos tannlegen da. Anonymkode: 840d9...e61 Så dumt. Jeg har ikke opplevd det noen av de stedene jeg har jobbet de siste 25 årene. Anonymkode: f0c1c...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #16 Del Skrevet 39 minutter siden Sykepleier innen eldre omsorg. Bruker ikke smykker eller klokke overhodet. Men gjør ikke det ellers heller så ikke noe pes. Flere av mine kollegaer går med smartklokke og smykker. Anonymkode: 31975...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #17 Del Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det handler vel ikke kun om hvorvidt hanskene er tette, men om hanskene har blitt holdt sterile. Noe de neppe har. Anonymkode: e5e93...d0a Ikke alle prosedyrer behøver sterile hansker, selv om de finnes. Herpes whitlow finnes knapt mer hos tannleger, men var et ikke ubetydelig problem før det ble vanlig å bruke hansker. Anonymkode: f0c1c...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå